Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

השתמשתי בחברת shipito כחברת שילוח. מה שטוב בהם זה שאתה זה שכותב את הצהרת המכס, והמבין יבין. אם המכשיר יתפס במכס, נשלם, אם לא, הרווחתי.

 

פורסם
המחירים שהציעו לך דווקא סבירים למכשירים הנ"ל, אבל הייתי מציע לך לברר אם אתה יכול לשלם בפחות תשלומים.

גיליתי היום שתשלום של עד 6 תשלומים נחשב ל"מזומן" ומקנה הנחה של 5%, 1312 ש"ח כולל מע"מ.

 

במהלך השיטוטים וההשוואות מצאתי חגיגת Samsung Galaxy באתר get-it.

אמנם המחיר שם ל- S3 mini רק 999 ש"ח, אבל הוא לא כולל משלוח (59 ש"ח) ומטען לרכב (59 ש"ח), סה"כ 1117 ש"ח.

בהפרש (195 ש"ח) שאני משלם ברכישה במסגרת העבודה, כלולה דיבורית לרכב, ושירות תיקונים ל-30 חודש הכולל חידוש פלסטיקה ותיקון שבר מסך עד 3 פעמים בתקופת ההתקשרות.

פורסם

אם שיחקת עם המכשיר, וראית שהוא מתאים לך - לדעתי לך על זה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי כבר שמונה חודשים את הs3 מיני, וקשה להגיד שאני סובל, אבל הוא בהחלט מפגר בתחומים מסוימים.

חיישן תאורה אוטומטי (שמגביר תאורת מסך כשבחוץ מואר יותר). נשמע לוקסוס מיותר, אבל המסך שלו ממש לא יודע להתמודד עם שמש, וזה אישיו רציני בארץ.

לצורך העניין, המסך בנקסוס ס שהיה לי לפניו היה טוב ממנו משמעותית.

מצלמה זוועתית במונחים של היום. ולא רק מבחינת מגה פיקסלים. תמונה מעליבה.

הבטרייה שלו סבירה, הביצועים שלו מספקים למרות שהוא לא חף מלאגים.

לא מצאתי שום דבר שהוא לא יכול לעשות, אבל אני גם לא משחק עליו.

פלט אודיו לא מרשים.

סוללה סבירה, מחזיקה בקלות יום של שימוש לא אינטנסיבי.

טאצ' לא מבריק. לא מבחינת תחושה, וגם כי נלחץ בכיס (?!).

אפילו עם הטאצ'וויז למדתי להסתדר, למרות שרק בגלל שבחצי השנה הראשונה לא הייתה לי אפשרות לעשות לו רוט. עכשיו אין לי זמן להתעסקות.

 

והמחיר שנתנו לך עבורו לא אטרקטיבי. שלי נקנה ב1700 ש"ח בפברואר.

 

הייתי לוקח את הכסף וקונה s2. לא רואה שום יתרון של ה3 מיני על פניו.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אפשר הסבר בקטנה על ההצהרה (אפילו בפרטי)?

תדווח בבקשה כאשר תקבל את המכשיר איך עבר המשלוח ואם היו בעיות.

 

כאשר המכשיר מגיע למחסני Shipito אתה מקבל הודעה במייל. אתה נכנס לחשבון שלך באתר החברה ושם ממלא בטופס אונליין מה הערך של החבילה ומה תכולת החבילה. זה מה שיהיה רשום על החבילה וזה מה שהמכס רואה.

 

איך אתם מזמינים אם אין במלאי?

בדקתי ונגמר הכל גם ה 32 ג"ב. או הזמנתם לפני שנגמר?

 

אני אישית הזמנתי יחסית זריז, אז עדיין היה במלאי. באתר הזה אתה יכול לבדוק מה יש במלאי.

 

מה סה"כ ששיפטו לוקחים ? במידה ואני שולח דרכם פעם ראשונה, מה עלי לעשות ?

 

תכנס לאתר שלהם ותקרא מה צריך לעשות, לפרטי את כל התהליך יקח לי זמן. בעקרון על כל חבילה אתה משלם 8$ מחיר קבוע + מחיר המשלוח שזה כבר תלוי בגודל וכובד החבילה.

 

אפשר הסבר קצר איך מזמינים כזה מכשיר?

אני רוצה לקנות 2. (הגיע הזמן להתקדם מהנוקיה שלי...:oops: )

 

בקצרה:

1. פותחים חשבון בחברת שילוח כמו buy2usa או shipito

2. יוצרים חשבון ב Google wallet עם כרטיס אשראי בינלאומי או אמריקאי ו billing address בארה"ב, אפשר לשים את הכתובת של חברת השילוח בארה"ב

3. יוצרים קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלכם ומוסיפים את ה billing address לכרטיס האשראי, גוגל כנראה יעשו בדיקה וירצו לראות שזה תואם

4. דרך VPN או כל דרך אחרת מקבלים כתובת IP בארה"ב ומזמינים את המכשיר

5. המכשיר מגיע לחברת השילוח בארה"ב, מקבלים מייל וממלאים הצהרת מכס. משם המכשיר נשלח לארץ.

 

פורסם

חברים יש דרך לחתוך קצת במיסים אם חבר שלי גר בארה"ב? (לא אזרח אבל יש לו כתובת)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אלו מיסים אתה מתכוון?

אם אתה מתכוון למכס, אם חבר שלך יגיע לארץ מארה"ב עם המכשיר עליו ללא הקופסא ויגיד שזה המכשיר שלו, הוא לא ישלם מכס.

אם אתה מתכוון למס קניה, תלוי איפה החבר גר, אם תשלח אליו את המכשיר ויש מס קניה באותה מדינה, תצטרך לשלם.

 

פורסם

מצלמה זוועתית במונחים של היום. ולא רק מבחינת מגה פיקסלים. תמונה מעליבה.

...

אפילו עם הטאצ'וויז למדתי להסתדר, למרות שרק בגלל שבחצי השנה הראשונה לא הייתה לי אפשרות לעשות לו רוט. עכשיו אין לי זמן להתעסקות.

עד כדי כך, למרות שהצרכים שלי צנועים, כפי שפירטתי למעלה?

מה זה "טאצ'וויז"?

פורסם

הייתי אומר שהוא קצת הגזים... אם המצלמה של האייפון 5 או של הגלקסי אס 4 מקבלת 10, אז המצלמה של האס 3 מיני תקבל 6.5. שזה בדיוק מה שמקבלים כשקונים מכשיר במחיר הזה, אין חוכמות.

פורסם

בוא נגיד שלשימושים של מצלמה סלולרית זה לרוב יהיה בסדר. רק אל תצפה ליותר מדי.

טאצ'וויז זה הממשק שסמסונג הלבישו על האנדרואיד (לכל יצרן יש את שלו, כמו סנס לhtc).

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...