Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לא היה ברשותך נקסוס מעולם,קח בחשבון שהוא נטול פונקציות.

ממשק משעמם(אפשרי להחלפה)

אין סוללה נשלפת ואין חריץ הרחבה מקסימום של 32GB שחלק לא קטן מהנפח נתפס ע"י המערכת וגם אין מקשים פיזים אז אל תתלהב ממסך ה5 אינצ' כי חלק ממנו נתפס ע"י המקשים שעל המסך.

מכשיר טוב ומהיר אבל מאוד פשוט לא סתם זה מכשיר למפתחים.

נכון זה נחמד שמגיעים עדכונים מהר,אבל יש הרבה רומים מקוסטמים כאלה ואחרים שמדביקים את הפער מהר,דרך אגב לכל המכשירים האחרונים של סמסונג הם שחררו סורס קוד,דברים השתנו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הגזמת ממש, אולי הנקסוס מגיע בלי כל הרומים של היצרנים, אבל הוא ממש לא מגיע "ערום". להיפך, אני מוצא את העיצובים והממשקים של כל היצרנים הגדולים מצועצעים ומוגזמים, ואני אוהב את המראה הנקי והפונקציונלי של האנדרואיד ה"טבעי". אין שום פונקציונליות אמיתית ושימושית (מעבר לגימיקים שסמסונג אוהבים לנפנף בהם) שאין באנדרואיד הטבעי, או שאי אפשר להוריד כאפליקציה.

פורסם
הגזמת ממש, אולי הנקסוס מגיע בלי כל הרומים של היצרנים, אבל הוא ממש לא מגיע "ערום". להיפך, אני מוצא את העיצובים והממשקים של כל היצרנים הגדולים מצועצעים ומוגזמים, ואני אוהב את המראה הנקי והפונקציונלי של האנדרואיד ה"טבעי". אין שום פונקציונליות אמיתית ושימושית (מעבר לגימיקים שסמסונג אוהבים לנפנף בהם) שאין באנדרואיד הטבעי, או שאי אפשר להוריד כאפליקציה.

+1

לגיבוב.

איזה כייף לי :)

פורסם
הגזמת ממש, אולי הנקסוס מגיע בלי כל הרומים של היצרנים, אבל הוא ממש לא מגיע "ערום". להיפך, אני מוצא את העיצובים והממשקים של כל היצרנים הגדולים מצועצעים ומוגזמים, ואני אוהב את המראה הנקי והפונקציונלי של האנדרואיד ה"טבעי". אין שום פונקציונליות אמיתית ושימושית (מעבר לגימיקים שסמסונג אוהבים לנפנף בהם) שאין באנדרואיד הטבעי, או שאי אפשר להוריד כאפליקציה.

 

יש ויש,מסכים איתך שיש הרבה חרטא אבל מידי פעם יש הברקות כמו IR בS4.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
הגזמת ממש, אולי הנקסוס מגיע בלי כל הרומים של היצרנים, אבל הוא ממש לא מגיע "ערום". להיפך, אני מוצא את העיצובים והממשקים של כל היצרנים הגדולים מצועצעים ומוגזמים, ואני אוהב את המראה הנקי והפונקציונלי של האנדרואיד ה"טבעי". אין שום פונקציונליות אמיתית ושימושית (מעבר לגימיקים שסמסונג אוהבים לנפנף בהם) שאין באנדרואיד הטבעי, או שאי אפשר להוריד כאפליקציה.

מסכים לגמרי. לי יש גלקסי נקסוס.

ממשחק של 10 דקות ב-S4 של חבר הבנתי שאני פשוט שונא את הממשקים של היצרניות. גם ממשחק ב- HTC ONE הבנצי את אותו הדבר.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
מסכים לגמרי. לי יש גלקסי נקסוס.

ממשחק של 10 דקות ב-S4 של חבר הבנתי שאני פשוט שונא את הממשקים של היצרניות. גם ממשחק ב- HTC ONE הבנצי את אותו הדבר.

 

יצא לי לשחק קצת עם ה ONE X של חבר לאחר ששדרגתי אותו ל 4.2.2 (עם סנס 5), היחידי שנסבל מבחינתי. סמסונג ו LG עוד ממש לא שם (ובספק רב אם יהיו בזמן הקרוב).

גם ה Car Mode שלו נוח ביותר.

פורסם

היי בנות.

בהתראה של עכשיו לעכשיו יש לי הזדמנות לרכוש מכשיר חדש מתאילנד.

אני מוגבל לרכישה מרשת powerbuy.co.th.

 

המחירים בתאילנד לא כאלה נמוכים כמו שחושבים, ובמסגרת התקציב שלי - עד 800 ש"ח - אין יותר מדי מציאות. אני חושב ש Samsung S Advance אפילו יקר יותר בתאילנד מאשר כאן.

 

מצא חן בעיני ה HTC הנ"ל. ב 650 ש"ח הוא נשמע כמו מכשיר שנותן תמורה טובה לכסף, בטח שהדרישות שלי מסתכמות במכשיר שיהיה קומפקטי, שהאינטרנט יעבוד מהר, שלא יקח לו שעתיים לטעון תמונה וחיי סוללה נורמליים (שיחזיק לפחות יום של שימוש לא אינטנסיבי). איכויות מסך, מצלמת 7,000,000 פיקסל, HD או סאונד עילאי פחות מעניינות אותי.

 

האם המכשיר יעמוד בדרישות שלי? לצורך הרפרנס, ה"סמארטפון" הנוכחי שלי הוא סמסונג גלקסי GIO עם רום דפוק של סלקום וגרסה 2.3.4. הייתי רוצה מכשיר שיהיה יותר מהיר ממנו, עדיף בצורה משמעותית. אני בכיוון?

 

אם למישהו מכם יש כוח לעזור ולנבור בין אלפי המכשירים שמוצעים באתר אני יותר מאשמח לתובנות. תלחצו על Select brand ו go:

http://www.powerbuy.co.th/ProductList.aspx?CategoryID=40

 

תודה,

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

Arikc,

מה הבעיה להשתמש בpie או בhalo ולהעיף גם את "שורת המקשים" וגם את הבאר העליון?

ככה אתה מקבל מסך מלא לחלוטין

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

במסגרת העבודה (מכרז חשכ"ל), יש לי אפשרות לרכוש סמטרטפון. חבילת השיחות/גלישה ע"ח העבודה.

אני יכול לקבל בחינם Sony Xperia E, אבל בא לי להשתדרג קצת יותר.

הצרכים שלי צנועים: שיחות, הודעות, מידי פעם נווט ו/או ווייז ואולי כמה אפליקציות שימושיות. השימוש במצלמה הוא לא גולת הכותרת, למרות שהנכד גודל, ותמונות/סרטונים סבירים יספקו אותי.

 

המועמדים שעל הפרק, עם העלות הצפויה (כל המחירים כוללים ביטוח אובדן גניבה ונזק בהשתתפות עצמית ל-30 חודשים):

 

Samsong Galaxy S4

Android 4.2

מצלמה 13 מגה פיקסל

מסך ''5

1080X1920 פיקס' עם 16 מ' צבעים

2655 ש"ח ב-30 תשלומים (88 ש"ח)

 

Samsong Galaxy S3

Android 4.1

מצלמה 8 מגה פיקסל

מסך ''4.8

1250X720 פיקס' עם 16 מ' צבעים

1806 ש"ח ב-30 תשלומים (60 ש"ח)

 

Samsong Galaxy S3 mini

Android 4.1

מצלמה 5 מגה פיקסל

מסך ''4

800X480 פיקס' עם 16 מ' צבעים

1380 ש"ח ב-30 תשלומים (46 ש"ח)

 

קודם כל, יש הבדל מהותי בין מ"ע אנדרואיד 4.2 ל-4.1? כרגע אין לי מושג כמה זכרון RAM יש במכשירים השונים.

אני נוטה ללכת על ה-S3 mini. נראה לי שלאור הצרכים שלי, המפרט שלו יתן לי את מה שאני צריך. גם הגודל שלו מתאים לי. בצד הפיננסי מדובר בחסכון של כמה מאות שקלים מול שני הדגמים האחרים.

 

אני מפספס משהו? האם יש עוד משהו שצריך לקחת בחשבון ואני לא מודע לו?

 

תודה למייעצים.

פורסם

קודם כל, יש הבדל מהותי בין מ"ע אנדרואיד 4.2 ל-4.1? כרגע אין לי מושג כמה זכרון RAM יש במכשירים השונים.

אני נוטה ללכת על ה-S3 mini. נראה לי שלאור הצרכים שלי, המפרט שלו יתן לי את מה שאני צריך.

 

א) מבחינת המשתמש, אין ממש הבדל בין אנדרואיד 4.1 לבין 4.2 ו4.3.

ב) אבל השאלה שלך לגבי ההבדלים לא ממש רלוונטית, כי כל המכשירי האלה יקבלו בסופו של דבר עידכון ל4.2 (מעבר לזה - בודהא גדול).

ג) RAM - ב-S4 יש 2G, בS3 ובS3 מיני יש 1G.

 

בקשר למיני - מכשיר די נחמד, אם הצרכים שלך הם בסיסיים (וואטסאפ, וייז, וייבר וכאלה), אז המכשיר עונה עליהם ונשאר עודף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אישית הייתי לוקח את ה-Xperia E בחינם, ואם אתה רוצה לשדרג תקנה נניח עצמאית ועד 12 תשלומים.

נכון שזה לא נעים לראות 100 שקל יורדים כל חודש (למשך שנה) ולא 46 ש"ח, אבל הרבה פחות נעים בשנה השנייה והשלישית להמשיך לשלם על מכשירים, שהם כבר לא עיפרון חד מי יודע מה.

מה גם שהעלות היא מאוד מאוד דומה ואתה תשאר עם Xperia E חדש בצד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תודה.

הבהרה שאולי תעזור לעוזרים:

המכשיר שניתן בחינם (Xperia E) שייך למקום העבודה ויוחזר/יוחלף בסיום ההתקשרות הנוכחית מול פלאפון.

המכשיר שאני משלם עבורו שייך לי וישאר ברשותי. כשתסתיים ההתקשרות (3 שנים), אוכל להחליט אם להשתדרג (שזה יכול להיות מכשיר עדכני מהעבודה או רכש חדש).

 

בעוד 3 שנים, גם ה-S4 לא יהיה הכי מחודד, ולצרכים שלי ובתקציב הנדרש, נראה לי שה-S3 יספיק. אפשרות השדרוג ל- 4.2 גם היא תתרום למכשיר להיות מחודד יותר, לא?

הרכישה דרך מקום העבודה מקנה לי ביטוח כלול ל-30 חודשים, בניגוד להצעה לפיצול ל-12 תשלומים.

 

עוד השגות?

פורסם

זה עדיין לא משתלם, אתה לוקח מכשיר ומפצל את התשלומים עליו לשנתיים וחצי, לשם השוואה אם היית בחודש ה-30 כרגע, היית משלם על מכשיר שכבר לא שווה אפילו שליש מהמחיר ששילמת עליו.

כלומר אתה קונה היום S3 ב-1800 שקל ובעוד שנתיים וחצי (אם תמצא אותו) יהיה שווה מתחת ל-1000 שקלים, אבל את ה-60 שקל לחודש אתה עדיין תשלם כאילו הוא שווה עדיין 1800 שקל.

אם זה נוח לך ואתה רואה את עצמך שנתיים וחצי עם ה-S3/Mini אז סבבה, אבל קח בחשבון שה-S3 הוא כבר בן שנה וחצי בעת הרכישה (המיני גם משהו דומה), אני לא בטוח כמה תוכל למשוך איתו עוד שנתיים וחצי (4 שנים מרגע ההשקה).

 

עקרונית על ה-Xperia E אתה יכול לוותר, אבל זה כן נוח לפעמים שיש מכשיר גיבוי בבית, לא שימושי ב-90% מהזמן, אבל כשזה שימושי אתה מוכן להרוג למכשיר חלופי, אפילו אם הוא Old school.

 

הביטוח לא שווה הרבה בינינו, ולכן גם דוחפים אותו לכל מי שאפשר דרך התוכנית (חשכ"ל, צה"ל וכו').

נזק בעולם הסלולר לעולם ייפול לך באחד משני הסעיפים:

1. רשלנות (מים, נפילה, סדקים וכו')

2. לא כלכלי לתקן במסגרת ביטוח (מטען, סוללה, בעיות תוכנה, אפילו בעיות חומרה מסוימות).

בסה"כ המודל שלהם כלכלי עבורם, עבורך לא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...