Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

על הדרך מתעלק, מחפש להחליף את הנוט 2 שלי ,שאני כ"כ מרוצה ממנו ,באמת,אחד המכשירים המדהימים שהחזקתי , במכשיר בסגנון שלו אך (וזאת הסיבה שאני מחליף בלבד) מחפש מסך גדול יותר

 

בנוסף דרישות ,שיהיה שיהיה חזק יותר

 

 

בקשר למחיר ,בואו נשמע קודם.

 

 

הנוט 3 לא אופציה כרגע -4000 ש"ח!! ...

פורסם

אתמול קניתי LG G2, היום יצא לי לשחק בו כחצי יום. מכשיר מהיר מאוד, לא מגמגם בכלל.

 

כולם טוענים שהחיסרון שלו הוא חוסר באפשרות להרחבת הזיכרון, ובתור מי שאינו מאחסן מוזיקה או סרטים על המכשיר לדעתי העניין לא רלוונטי כי היום אפשר להשתמש ב-DROPBOX. מה שכן - בסמסונג מקבלים 50GB ב-DROPBOX לשנתיים בחינם, לעומת 10$ לחודש עבור 100GB כלקוח רגיל.

 

מקש הפעלה בגב המכשיר - יצא לי ללחוץ עליו פעם אחת בלבד כשהפעלתי את המכשיר לראשונה ומאז לא נגעתי בו.

מקישים פעמיים על המסך והוא נדלק, מקישים פעמיים בשטח ריק והמסך נכבה. לדעתי מדובר בפיצ'ר מאוד נוח לשימוש.

 

קיימת פונקציית WIRELESS STORAGE לגישה אלחוטית לקבצים במכשיר, בעצם לא צריך להתחבר עם כבל USB.

 

עד עכשיו אני מאוד מרוצה, מה גם שאני לא מאמין שאמא שלי תסתבך עם המכשיר הזה יותר מדי.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

האם יש מכשיר טוב וחזק פיזית בשוק? נמאס לי לפוצץ מסכים על בסיס חודשי, מבין 4 המכשירים שיש לי (גלקסי 4, אייפון 4אס, גלקסי בלייז ואופטימוס) היחידי שעדיין לא נשבר הוא האופטימוס, הכיסוי האחורי התפוצץ ביחד עם הפלאש אבל המסך שלם.

האם למישהו יצא להתנסות עם המכשירים של סמסונג וסוני שעמידים למים?

haters will hate

פורסם

מסך גדול בחיים לא יהיה עמיד לנזק מהסוג הזה. ה S4 עוד נחשב עמיד יחסית.

בנוגע לאקספריה Z ושאר ירקות, עמידים בדיוק כמו שאר חבריהם הלא אמפיביים.

פורסם
האם יש מכשיר טוב וחזק פיזית בשוק? נמאס לי לפוצץ מסכים על בסיס חודשי, מבין 4 המכשירים שיש לי (גלקסי 4, אייפון 4אס, גלקסי בלייז ואופטימוס) היחידי שעדיין לא נשבר הוא האופטימוס, הכיסוי האחורי התפוצץ ביחד עם הפלאש אבל המסך שלם.

האם למישהו יצא להתנסות עם המכשירים של סמסונג וסוני שעמידים למים?

אולי כדי שתקנה כיסוי מוצלח במקום להחליף כל שני וחמישי נייד?

פורסם

הגלאקסי 4 הוא אכן צעצוע פלסטיק שכל נפילה קטנה הורסת את המסך ואנשים נאלצים לשלם כ1000 שקל לתיקון.

יש הרבה סירטונים איך הוא פשוט מיתרסק בכל נפילה-מכשיר עלוב למי שרוצה להיות בלי כיסוי.

 

ניסית HTC ONE? לרוב תקבל רק שריטות עד עיקומים על גוף האלומיניום שלו-הבעיה שזה המכישר הכי גרוע לתיקון והחלפת חומרה, מכשירים הכי עמידים לנפילות אלו הם הבלוקים של נוקיה לומיה- אבל לא יודע מה דעתך על WP.

jH4xYN9I5Kw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

WPOvP9RwAik דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הלוואי שגם יצרנים אחרים היו מוכרים מכשירים אכותיים ועמידים כמו של נוקיה, אין עליהם בתחום הזה.

מה גם שבזכות עיצוב המכשיר -אפילו עם הקייס המכשיר ניראה ומרגיש רגיל.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש לי ביטוח מעולה, קיבלתי את המכשיר החדש עם ערכה מלאה, עכשיו יש לי עוד מטען, סוללה, אוזניה וכיסוי אחורי, את המכשיר עצמו עליי לשלוח בחזרה, השתתפות עצמית $150 כי המסך שבור, בכללית יש לי 2 החלפות בחינם וללא סיבה מיוחדת אם המכשיר לא שבור אז השבוע אזמין אופטימוס חדש.

לגביי הגלקסי הוא אכן מאוד עדין, בדיוק כמו החרא של אפל.

הזמנתי היום מטען אלחוטי ומתאם, מארז אלומיניום וסטנד לאופנוע, יש לי 3 קווים פעילים, את הגלקסי אני אשמור אבל בקרוב אשדרג את הקו של הבלייז ולכן אני מתלבט.

לגביי נוקיה, אני מסתדר יופי עם ווינדוס והשימוש שלי הוא די בסיסי, אחכה קצת לראות איך המכשיר עם ה43 מגה פיקסל שורד ואולי אזמין אחד.

haters will hate

פורסם

אני חושב שה1020 יהיה עמיד יותר מכל מכשיר אחר- עדיין מדובר על מיבנה ועיצוב דומה כמו לשאר הלומיות ולכן אתה תיהיה מסודר.

לא סתם בכל מבחן DROP TEST של נוקיה כולם שואלים:

Damn, is the ground ok?

דקה 1:55 :-)

uyIYX7IayEw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לגביי נוקיה, אני מסתדר יופי עם ווינדוס והשימוש שלי הוא די בסיסי, אחכה קצת לראות איך המכשיר עם ה43 מגה פיקסל שורד ואולי אזמין אחד.

 

הוא יותר חזק מהלומיה 920, תאמין או לא.

יש לי את שניהם לידי כרגע.

 

מה שכן נראה לי שבגלל שהעדשת מצלמה בולטת היא קצת יותר נוטה להיות בעייתית, אבל מצד שני זה רק מצלמה ולא מסך.

מה שכן צילום לוקח דיי הרבה זמן, אפילו למי שרגיל לגלקסי S הראשון או למכשירים סיניים טובים יותר או פחות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

m3x7r3m3 אולי זה לוקח זמן כי אתה מצלם ב38 מגה פיקסל במקום לבצע DOWNSAMPLE ל5 מגה?

 

יש דגם שנקרא GALAXY S4 ACTIVE שאמור להיות הדגם המוקשח של הS4, לא יודע עד כמה זה

אמיתי או סתם גימיק ואם הוא בכלל נמכר בארץ.

 

samsung-i9295-galaxy-s4-active-ofic.jpg

פורסם

לא יעזור- כל עוד הזכוכית מגיעה עד קצה המכשיר- תקבל סדק בנפילה.

בלומיה זה לא קורה כי המסך הוא לא מישתרע על כל חזית המכשיר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ממליץ על לומיה בחום. המבנה ה"בלוקי" של הלומיה הוא אחת הסיבות שבחרתי בו. פשוט מרגיש טוב ועמיד (וכבד) ביד.

מערכת ההפעלה לא פחות ממדהימה ואני לא רואה את עצמי חוזר לאנדרואיד. עמיד מאוד בנפילות.

×
×
  • תוכן חדש...