Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו, יש לך סבלנות.

לחכות ל6s מ4s.

 

מישהו יכול לחוות דעה על המצלמה של htc מניסיון?

לא צריך סבלנות, צריך שמה שיש לך יספק אותך.

לי לדוגמא יש galaxy nexus הוא מספק לי את כל מה שאני צריך אז למה שאני אחליף אותו ? כי הוא יצא לפני שנתיים ?

זה לא רלוונטי כמה ישן הוא הפרמטר היחידי הוא אם הוא מספק את הצרכים שלך ואם ה"חדש" נותן לך משהו שהישן לא נותן והשידרוג מצדיק את היכולת שניתנה לך.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ה-3GS של אמא שלי מתחיל לקרטע, בעיקר בגלל הסוללה שנגמרת מהר מדי. גם המצלמה אינה מספיק איכותית.

בעיקרון אייפון 5 אמור לענות על כל הדרישות שלה, אבל אני מאמין שקיימים מכשירים שיתנו יותר באותו סכום כסף.

 

הכי חשוב בשבילי זה מכשיר שיעבוד ולא יקרטע, שלא אצטרך להתעסק אתו יותר מדי בזמן שאמא שלי תשתמש בו.

נכון לרגע זה אני חושב על LG G2, על פניו הנתונים היבשים מאוד מרשימים וגם הסוללה אמורה להיות חזקה מאוד.

 

אני לא מתחבר למוצרים של LG בעיקר בגלל שאינם נפוצים מספיק כמו סמסונג ולכן אין מגוון של אביזרים משלימים.

בנוסף לכל, מהניסיון המועט שלי עם מערכת ההפעלה הזו שנקראת אנדרואיד אני חושש מכאב ראש עתידי בעניין.

 

את ה-LG G2 אני יכול לקנות ב-2700 ש"ח עם 2 שנות אחריות יבואן רשמי.

 

אולי נקסוס 4 16GB ב-1950 ש"ח?

 

מה אתם יכולים להמליץ או מה דעתכם בנושא?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אם אמא שלך התרגלה לאייפון אז רצוי מאוד לרכוש לה אייפון חדש. 4S מצויין או 5.

 

עם אנדרואיד היא תסבול.

איזה כייף לי :)

פורסם

עם כל השנאה שיש לי לאייפון (אצלי במשפחה כולם עם אנדרואיד), אחת המעלות שלו זה שהוא כמו רכב יפאני: אפס תקלות, אמינות מושלמת.

למי שמחפש מינימום התעסקות אז רק אייפון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מחזק לגבי האייפון.

היא רגילה למערכת, מרוצה ממה שהיה לה, וממש לא צריכה פאבלט בכיס עם יכולת שיגור לוויינים.

אם דווקא כן, אולי כדאי שנמחק את השרשור.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

גם אני מחסידי האנדרואיד והוא טוב יותר לדעתי, אבל אם אמא שלך התרגלה לאייפון, הייתי קונה לה איזה אייפון 4S או 5 פשוט כי היא כבר רגילה למערכת ההפעלה הזאת.

 

בלי קשר לזה, קבל ביקורת על הG2

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4434925,00.html

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

זה לא שהיא רגילה לאייפון, אלא שאייפון לא מסובך לשימוש באופן כללי.

 

מצד שני היא כן רוצה מצלמה טובה ובנוסף אופציה לגלישה נוחה באינטרנט.

 

סביר להניח שכל העניין של האפליקציות פחות רלוונטי בכל מקרה.

 

לצורך העניין אייפון 5 יעלה לי נכון לרגע זה 3150 ש"ח.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

איפה יש G2 ב 2700?

 

לאמא שלי קניתי אייפון 5, פשוט כי הוא הרבה יותר קל אינטואיטיבי לשימוש מאנדרויד.

 

אני ממליץ שלא תסבך אותה עם מערכת הפעלה חדשה ותקנה לה אייפון 5 וזהו.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
איפה יש G2 ב 2700?

 

לאמא שלי קניתי אייפון 5, פשוט כי הוא הרבה יותר קל אינטואיטיבי לשימוש מאנדרויד.

 

אני ממליץ שלא תסבך אותה עם מערכת הפעלה חדשה ותקנה לה אייפון 5 וזהו.

כול מילה בסלע.

 

אייפון זה לגברים ונשים אמיתיים :-) .

איזה כייף לי :)

פורסם

לא יודע מה על אתם מדברים שהאייפון הוא כמו רכב יפאני, ואם כבר היא התרגלה אז עדיף לשמור ולקנות עוד אייפון.

אני העברתי שלושה אנשים (שני הורים וחברה) מאייפון לנקסוס 4 וכולם מרוצים עד השמיים ולא רואים את עצמם חוזרים לאייפון, כי זה פשוט מיותר לשלם כל כך הרבה לאייפון חדש שלא באמת צריך את כל המפרט שלו.

 

לי יש אייפון 5 ד"א והוא פלאפון מעולה, אבל למה שאמא שלך לא תקח איזה נקסוס 4 או אנדרויד זול?

×
×
  • תוכן חדש...