Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מערכת הפעלה מצויינת אבל היא צריכה עדכון מקיף כדי להשתוות לאנדרואיד.

כרגע אני משווה אותה לג'ינגרברד, הגירסה הבאה 8.1 או 9 תהיה כנראה קפיצת המדרגה כמו שICS היה לאנדרואיד.

יש לי את הATIV S.

 

למה שלא נפתח גיבוב ווינדוס פון? יש אישור פה מהבוסים?

פורסם
m3x7r3m3 אולי זה לוקח זמן כי אתה מצלם ב38 מגה פיקסל במקום לבצע DOWNSAMPLE ל5 מגה?

 

לא קנית מכשיר עם מצלמה 42MP בשביל לצלם ב-5MP נכון?

 

מצב הצילום הוא על 34MP + 5MP, ואין מצב ביניים בין 5MP ל-34MP+5MP, ככה שאו שאתה מקבל תמונות באיכות נמוכה או שלוקח לך איזה 7-8 שניות לתמונה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רגע, צילום ב5MP+ברזולוציה המלאה לוקחת 7 שניות לתמונה?

אתה יכול להמשיך לצלם רגיל או שממתין בין תמונה לתמונה?

 

זה באמת מבאס, זה קשור למהירות העיבוד או רק השמירה? חבל שהם חסכו על פלאש מהיר למצלמה שכזו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אתה צריך להמתין, יש לך כמעט שנייה של מסך שחור, ואז מוצגת התמונה עם אנימציה נכנסת (מוצגת למשהו כמו 3-4 שניות) ויוצאת.

 

לא יודע למה זה קשור זאת פשוט אבחנה משימוש במכשיר, התמונה אגב נשמרת לזיכרון הפנימי של המכשיר ולא ל-SD

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עריכה: מצאתי את הסיבה:

yes it is far quicker to shoot in pureview lower resolution modes than full resolution. The limiting factor in the 808 is the speed to write the files to storage. Since there is no buffer expect 3 seconds between shots for full resolution, and just under 1 second for pureview 8mp.

 

The 1020 does not process the reduction from 38mp to 5mp via hardware, so it is alot slower than the 808. "Steve Litchfield" has stated he gets 4 seconds between shots burst with the 1020 when dual capturing full res and 5mp pureview image. By using 5mp pureview only, saves you one second, so now you are 3 seconds between shots. Nokia 808 on the other hand has image process hardware, so reducing the resolution will result in less delay between shots, and will feel alot more responsive than the 1020 when it comes to continuous shooting.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

במילים אחרות ה-1020 סתם שמן (באיזור העדשה), סתם דחפו לו חיישן של 34MP (למרות שעליו כתוב 41MP אבל שיהיה), ולוקח לו שנים לצלם תמונה, בסופו של דבר אתה בכל מקרה מקבל תמונת 5MP מסכנה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפי מה שהבנתי, כל עוד אתה לא רוצה להגדיל את התמונה ולגזור ממנה עוד תמונות,

אתה יכול לצלם ב5MP באותה איכות.

ניסית לצלם 5MP ו38MP משונמך ל5 ולבחון את ההבדלים?

 

ברגע שאתה רואה את האנימציה זה אומר שהתמונה כבר נשמרה, לא?

אם אני זוכר נכון יש אפשרות לבטל את הPREVIEW הזה ואולי זה יחסוך לך עוד זמן.

פורסם

זה לא הכוונה לאנימציה הזו, אלא ל"כניסה" למסך ו"יציאה" ממנו של התמונה בזמן השמירה עצמה, זה אחרי ביטול האנימציה הנוספת.

 

לא בדקתי הבדלי איכות כי האמת שלא כל כך רלוונטי לי לעבודה איתו, זה לא המכשיר האישי שלי אלא במסגרת העבודה, נסיון הצילום היה כדי לראות איך נראית במחשב תמונה של "41MP" מעדשה של פלאפון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לדעתי נוקיה לא אשמה בעניין, כבר זמן רב נוקיה כועסת על מיקרוסופט שהמערכת הפעלה שלהם מעקבת את היתפתחות מכשירי הלומיה. יש כבר את החומרה רק שמיקרוסופט לא עומדת בקצב ורק עכשייו היא הולכת ליתמוך ב1080P.

 

כניראה עקב חוסר תמיכה מצד מיקרוסופת והתוכנה שלה נוקיה נאלצה לוותר על השבב האחראי על דחיסת ה41MP.

הסימביאן למרות היותה מערכת מיושנת, ניצלה היטב את החומרה ולראיה ניתן ליראות את ה808 עם חומרה עתיקה שמהירה יותר בייעוד שלה מהחומרה המיתקדמת של 1020.

 

באנדראויד כניראה יזדקקו ל8 ליבות לפחות :-).

 

נ.ב: קראתם שנוקיה בדקה בשושו מערכת הפעלה של אנדרואיד על מכשיריה? זה היה עושה מהפך במכירות שלהם וקוטל סופית את הWP- עכשיו אפשר להבין מדוע מיקרוסופט פיתאום החליטו ליקנות את נוקיה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
זה לא הכוונה לאנימציה הזו, אלא ל"כניסה" למסך ו"יציאה" ממנו של התמונה בזמן השמירה עצמה, זה אחרי ביטול האנימציה הנוספת.

 

לא בדקתי הבדלי איכות כי האמת שלא כל כך רלוונטי לי לעבודה איתו, זה לא המכשיר האישי שלי אלא במסגרת העבודה, נסיון הצילום היה כדי לראות איך נראית במחשב תמונה של "41MP" מעדשה של פלאפון

 

וואו זה פשוט מדהים כמה הביקורות באינטרנט זה זבל מוחלט. אין כמעט שום ביקורת שמדברת על זה.

 

איך אפשר להתעלם מדבר כזה??? 7 שניות זה מופרך לחלוטין, איך אפשר לעזאזל לצלם ככה?

עם מהירות צילום כזאת, מצידי שיצלם כמו מצלמת DSLR. הוא פסול לגמרי מבחינתי.

פורסם

אהלן,

ראיתי שאין שרשור בנוגע לנקסוס 5. אני כרגע עם SGS2 ומתכוון לקנות את הנקסוס 5, זה במידה והוא באמת יהיה מכשיר טוב כמו שאומרות השמועות. המחיר כרגע, ע"פ ההדלפות, אמור להיות 349$ לגרסאת ה 16G ו 399$ לגרסא ה 32G.

בינתיים פתחתי חשבון ב shipito ע"פ הצעתו של המשתמש elibaba ויצרתי חשבון ב Google Wallet.

ע"פ השמועות, ההכרזה על המכשיר תהיה ב 28 לחודש הזה או בתחילת נובמבר. עוד מישהו כבר שם עין על המכשיר הזה? איך אתם מתכוונים להזמין אותו?

 

פורסם

תוריד hotspot shield, כשהמכשיר יתחיל להיות משווק בגוגל פליי תפעיל את התוכנה הנ"ל ותזמין את המכשיר לכתובת בארצות הברית ומשם מסטופ\buy2usa\שיפיטו לארץ.

 

בהצלחה.

פורסם

גם אני עם גלאקסי 2, ממתין למכשיר באמת מושלם שיחליף אותו.

אם לנקסוס תהיי סוללה נשפלת (לא), מצלמה מדהימה (אולי) ומסך על כל המכשיר (כנראה שלא), ארכוש אותו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
תוריד hotspot shield, כשהמכשיר יתחיל להיות משווק בגוגל פליי תפעיל את התוכנה הנ"ל ותזמין את המכשיר לכתובת בארצות הברית ומשם מסטופ\buy2usa\שיפיטו לארץ.

 

בהצלחה.

 

התקנתי את Proxpn כתוכנת Proxy, בדקתי ועובד מצויין, אני יכול להכנס לגוגל פליי ואני מזוהה כמגיע מארה"ב.

יהיה נחמד לעבור למכשיר שסוף סוף מקבל עדכונים למערכת ההפעלה ברגע שהם יוצאים, נמאס לי להשתעבד לרומים מקוסטמים מ XDA, עדכוני תוכנה אחרי כמה חודשים ובאגים בעקבות Source code של סאמסונג שלא שוחרר.

 

פורסם

למה להשתעבד?

כל רום היום יש לו UPDATER משלו

לרוב הם גם יותר מתקדמים ממערכות ההפעלה המקוריות.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...