Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמינותי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

חברים, שואל שוב, זה שכתובת ה billing ששמתי בגוגל פליי היא לא הכתובת הנכונה של כרטיס האשראי שלי יגרום לביטול ההזמנה שלי?

הכרטיס הוא ויזה בינלאומי שהונפק בישראל כמובן. כתובת ה billing ששמתי היא הכתובת של חברת השילוח בארה"ב.

 

פורסם

חברים מנסיונכם מה חברת צד ג' היותר אמינה להזמנות/שילוח מוצרים מארה"ב כמו הנקסוס5 שאין אפשרות להזמין אותם ישירות?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
חברים, שואל שוב, זה שכתובת ה billing ששמתי בגוגל פליי היא לא הכתובת הנכונה של כרטיס האשראי שלי יגרום לביטול ההזמנה שלי?

הכרטיס הוא ויזה בינלאומי שהונפק בישראל כמובן. כתובת ה billing ששמתי היא הכתובת של חברת השילוח בארה"ב.

 

בפעם הקודמת שהזמנתי נקסוס 4 נפלתי בדיוק בגלל זה. כתובת החיוב חייבת להיות הכתובת שנמצאת ברישומי חברת האשראי אחרת גוגל יבטלו את ההזמנה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

למישהו יש מושג אם KitKat יגיע גם לגלקסי נקסוס או שרק ל- 4 ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
בפעם הקודמת שהזמנתי נקסוס 4 נפלתי בדיוק בגלל זה. כתובת החיוב חייבת להיות הכתובת שנמצאת ברישומי חברת האשראי אחרת גוגל יבטלו את ההזמנה.

 

אז אני חייב כרטיס אשראי אמריקאי? אין אופציה אחרת?

 

פורסם
אז אני חייב כרטיס אשראי אמריקאי? אין אופציה אחרת?

 

אי אפשר לשלם ב - paypal ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אפשר פשוט להתקשר לחברת כרטיס אשראי ולשנות את הכתובת, ככה אני עשיתי. (כי עם כתובת ישראלית זה לא עבד)

גוגל היחידים שמסתכלים על הכתובת אז זה נשאר ככה עד עכשיו..

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

הוספתי את ה billing address בחברת כרטיס האשראי שלי לכתובת שהזנתי בגוגל, זה יעודכן בשבוע הבא. מעניין מתי גוגל יבצעו את הבדיקה שלהם מול חברת כרטיסי האשראי.

 

פורסם

אז לאור התגובות הנלהבות, היום קיבלתי את המכשיר.

בינתיים אני מוצא לנכון שגרסת האנדרואיד המקורית שהגיעה עם המכשיר מאמללת את חיי ומסובכת להחריד (Ice Cream Sandwich 4.0). בגלל שהמכשיר נרכש בתאילנד אז גם אין עברית (לא צריכה להיות עברית מובנית בכל גרסת אנדרואיד 4 ומעלה?)

 

בכל מקרה, אני יותר מאשמח לקבל:

1. המלצות לרום טוב, יציב, חסכוני בסוללה ובעברית. לפי HTC המכשיר תומך עד ג'לי-בין 4.1 והם לא ממליצים לשדרג ל 4.2 ומעלה.

2. מדריך להתקנת סעיף 1.

 

מזכיר - HTC Desire V.

 

תודה,

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא בטוח שתמצא רום בעברית לגירסה הספציפית הנ"ל של הטלפון. לא נראה לי שתרגמו אותה או שיצא build כלשהו.

לשאלתך-כרגע מי שבד"כ מוציא גרסאות עם ממשק עברי זה היבואן הרשמי או מפתח שלוקח את זה על עצמו. בחיפוש מול הרבי גוגל, לא מצאתי רומים בעברית לפלאפון הנ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...