Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בקושי מכרו נקסוס 5ים וכבר יש באיביי כיסויים ומגני מסך בלי סוף :-P הזמנתי 3 כיסויים בצבעים שונים (רכים עם עיצוב חלק) ומגני מסך ב21 שקל להכל ביחד :shock:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
קחו בחשבון שבסמסונג מרמים את אפליקציות בדיקת הביצועים (אנטוטו ואחרות): כשהמכשיר מזהה הרצה של אפליקציית בדיקת ביצועים הוא נכנס למוד עבודה מיוחד שמפעיל את כל הליבות במהירות מירבית ומקצה את כל המשאבים לתוכנת הבדיקה. התוצאה של ה"בלוף" הזה הוא שהשוואה בין מכשירי סמסונג למכשירים אחרים נותנת תוצאות מדהימות לסמסונג, כשבמציאות לא זה המצב.

 

זה בכל מכשיר למעט אלו של מוטורולה. LG מרמים בדיוק באותה צורה. מה שגם האימפקט על התוצאה הוא לא גדול בכלל, 5% בממוצע. זה לא כלי להראות עד כמה המכשיר מדהים, הטוויקינג הזה הוא במטרה לעקוף מכשירים של המתחרות המשתמשים באותה חומרה ולהגיד "שלנו יותר טוב"

התוצאה שהראיתי למעלה, מצד שני, היא פער של קרוב ל 30% ממכשירי סנאפדראגון 800 אחרים.

פורסם

לכל אלה שחושבים להזמין ב EBAY סלולרי - אם המשלוח הוא אחת מחברות השילוח הבינלאומיות (ups/dhl) קחו בחשבון שאין מצב לא לשלם מכס שכן החברות הללו מחויבות לדווח למכס על כל חבילה נכנסת, כולל פירוט אמיתי של התכולה !

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
המכשיר עכשיו הגיע למחסני shipito באורגון. לקחו מידות, משקל, צילמו את החבילה ושילמתי.

למי שמעוניין לדעת זה גודל החבילה 20X11X6 CM, המשקל הוא חצי קילו והסכום הכולל שיצא לי כולל משלוח הוא 420$ (360 דולר על המכשיר ו 60 דולר משלוח)שהם כ 1400 ש"ח. זה המחיר במידה והמכשיר לא יתפס במכס.

מבחינת משלוח, בחרתי ב USPS Priority Mail, במשלוחים הזולים יותר לא ניתן לשלוח מוצרים שמכילים סוללות ליתיום ושאר האופציות אלו חברות שילוח שבטוח עוברות במכס.

מצורפת תמונה של החבילה במחסני shipito.

 

תתחדש, מה שטוב בשיטה הזו שזה סכום סופי וזהו, אין יותר הפתעות. מקווה שסיווגת את התכולה בצורה "נכונה"

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
טי אנ טי זו חברת שילוח פרטית אם אני לא טועה. אם אני צודק, יעבור לך במכס 100%.

 

פרטית או לא, המכשיר הגיע אלי ללא התערבות מכס וללא עלויות נוספות.

כנראה שהצהרת המכס של שיפיטו הספיקה במקרה הזה...

פורסם

ערב טוב ,

קצת עליי אני בן 19 ואני בטירונות מג"ב ושבוע הבא אני מסיים ועובר לסדיר

מהבחינה הזאת אני מעדיף פלאפון אם מסך די גדול ואיכות טובה לשימוש בצפייה בסרטים , סדרות .

צעצוע נחמד שלא ישעמם אותי כשאני יהיה בבסיס .

חשבתי על האיפון עד היום היה לי איפון 4 שנאמן לי 3 שנים +- בלי בעיות .

מצד אחד איפון מראה על אמינות אבל הפלאפון הזה לא משתדרג והוא משעמם מדי , המסך קטן , המצלמה זניחה לעומת שאר הסמארטפונים .

התקציב כרגע לא כזה משנה , אני מעוניין להשתדרג בפלאפון טוב

המכשירים שחשבתי עליהם :

1. Galaxy Note 3

2. Galaxy S4

3. Lg G2

 

היום הייתי בחנות ובדקתי את הNOTE 3 והוא פשוט ענק ולא יתאים לי לצורכי הצבא .

הביאו לי עוד אפשרות נחמדה שזה הנקסוס אבל מסך די קטן לשאר , סוללה קצת יותר חלשה וגם המצלמה פחות טובה .

 

פה נשארתי בבעיה אם 2 מכשירים מאוד טובים שאני לא יודע איזה מהם לקחת

1. Galaxy S4

2. Lg G2

אני צריך חוות דעת ממכם על שתי המכשירים

 

אז מה לקחת :evil:

פורסם

מעדכן,

 

הזמנתי מכשיר תואם גלקסי סיני סתם לשעשוע.

המכשיר מעולה ועובד חלק יש לי איתו 2 בעיות-

 

1.הסוללה מחזיקה אבל לא מראה אחוזים מדויקים בכלל(יכולה להיתקע יום שלם על 99)

2.מצלמה גרועה-הבטיחו 8MP אבל לא מגיעה ל2.

אומרים שעדכון תוכנה יעזור,אנסה ואעדכן.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

תו לינק אולי אוכל לעזור.

+ צלם את המסך בCPUZ בכל הלשוניות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
תו לינק אולי אוכל לעזור.

+ צלם את המסך בCPUZ בכל הלשוניות.

 

מה זה CPUZ?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

תודה רבה!

אעלה מחר.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

בוקר טוב.

 

קרובת משפחה בעלת בעיות קורדינציה צריכה פלאפון חדש, ונשקלת אופציה לרכוש מכשיר עם טאץ'.

נתתי לה לנסות סוני אריקסון ARC שיש לנו בבית ונראה שהיא משתלטת עליו פחות או יותר בשלב ראשוני.

 

אני מחפש לה מכשיר נוח לשימוש, אמין, עמיד (או כזה שניתן להשיג לו מגנים שיגרמו לו להיות עמיד יחסית), לא איטי מדי והכי חשוב: שלא יהיה פאנל טאץ' תחתון.

מזה ראיתי שיש כמה מכשירים שעונים על הדרישות, כמו אייפונים למשל, גלקסי XCOVER, גלקסי מיני S5570I וכו'.

התקציב? עד 1500₪, אבל עדיף פחות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ב-1500 האייפון היחיד שתקנה יהיה יד 2 או ישן.

מה השימושים שלה?

 

מבחינת נוחות שימוש עם טאצ' - WindowsPhone8, הוא ברמה אחרת לחלוטין, ה-Tiles גדולים ונוחים, השימוש דיי פשוט.

אפשר ללכת על סמסונג ATIV S בסביבות 1K שקל, עם סוללה נשלפת ולשים לו קייס טוב.

אפשר גם ללכת על נוקיה לומיה 920 במחיר דומה, שהוא גם בלי קייס מאוד מאוד עמיד אבל הסוללה לא נשלפת.

מצד שני תמיד יש אפשרות לקחת אנדרואיד ולשים עליו Big Launcher או משהו בסגנון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...