למסירה מכונת קפה של חברת Plitaly-
http://plitaly.co.il/%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%A7%D7%A4%D7%94/%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%95_%D7%A7%D7%A4%D7%95%D7%A6'%D7%99%D7%A0%D7%95_DELUXE_%D7%93%D7%92%D7%9D_IDMP17S-D_(%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8)
הייתה בשימוש 8-10 פעמים.
מכונה בלבד, אין לי קפסולות.
איסוף מפרדס חנה או תל אביב.
לא מדויק,
שערי מטבע לצרכי מכס נקבעים על ידי רשות המיסים,
השערים נכון להיום הם -
דולר ארה"ב 3.7889
לירה שטרלינג 5.67
ולכן 50.74 לירות שטרלינג = 75.93 דולר ארה"ב
לחברה בתחום התעופה דרוש עובד למשרה מאתגרת.
הופעה ייצוגית
אנגלית - חובה
מגורים במרכז - חובה, העבודה בנתב"ג והמשרדים בתל אביב
עבודה בשעות לא שגרתיות (והרבה שעות)
לא מתאימה לשומרי שבת
לא מתאים לסטודנטים
עדיפות לבעלי ניסיון קודם בעבודה בנתב"ג.
פרטים נוספים בה"פ
לכל מי שמזמין דרך shipito, שימו לב שיש בעיה חדשה עם המשלוח הכי זול.
זה ציטוט מהאתר שלהם -
Airmail doesn't accept lithium batteries (November 04, 2013) new!
Airmail shipping method doesn't accept lithium batteries effective immediately. For lithium battery shipments please use alternative shipping methods like USPS Priority or Express.
אני הזמנתי נקסוס 7 לפני השינוי הזה והוא הגיע אליהם אתמול.
נאלצתי לבחור במשלוח יותר יקר עם חברת שילוח, אני רק מקווה שזה לא פתח לבעיות במכס...
שנת 2004 מנוע 1600
אוטומט
דגם מפואר XT
יד ראשונה
האוטו נסע 77000
מטופל במוסכים מורשים בלבד
צמיגים וג'אנטים הוחלפו - מאושר ברישיון
אוטו במצב מעולה
בנוסף יש באוטו מערכת מאוד מושקעת
תוכנה פשוט מעולה, קלה לתפעול וידידותית למשתמש
לא אכזבה אותי פעם אחת ואני משתמש בה שנה וחצי בערך.
ממליץ בחום.
ולבחור שהתוכנה לקחה אותו לדרכי עפר- אפשר להוריד את האופציה הזאת
בתפריט(כמו כן יש גם כבישי אגרה, כבישים מעבר לקו הירוק וכדומה).
ולמען הסר ספק אני בכלל מנוי של אורנ'ג.
אביתר
את שיטת האזולירבנד ניסיתי -לא עזר.
ושוב אני מדגיש פשוט החלפתי HU בקודם לא הייתה שום בעיה, להפך קליטה מצויינת.
יש אולי איזה שהם הגדרות מיוחדות שלא ידוע לי עליהם?
תודה מראש
אביתר
שלום וחג שמח לכולם!
לפני חודש בערך רכשתי רדיו דיסק מדגם DEH-P7950UB של PIONEER
אקדים ואומר כי בד"כ איני שומע רדיו אך לפעמים אני כן חוטא בדבר ופה מתחילה הבעיה.
אני לא מצליח לקלוט רדיו בצורה שתאפשר האזנה נורמלית עד כדי חוסר קליטה כללי.
לפני זה היה ברשותי רדיו דיסק גם כן של PIONEER מדגם הרבה יותר פשוט במשך כ 3 שנים
שעבר איתי 2 רכבים ושם לא הייתה שום בעיה להפך, הקליטה הייתה מושלמת!
בדקתי את החיבור לאנטנה והוא נראה בסדר גמור.
מישהו נתקל אולי בבעיה דומה?
האם אני מפספס משהו?
יכול להיות שפשוט הרדיו דיסק פגום?
אני מדגיש שוב לפני שהחלפתי רדיו הבעיה לא הייתה קיימת.
מודה מראש לכל מי שיוכל לעזור.
ואם זה משנה הרכב הוא קליאו ספורט MK1 שנת 2001.
אביתר
לפני חצי שנה החלפתי דיסקים ורפידות אחוריים ויצאתי בנזק של 1800 ש"ח כולל עבודה וחלקים
מקוריים.
כמו כן שכחתם שהדיסקים האחוריים באים כיחידה אחת גם עם החיישנים של ה ABS ואם מוסיפים
לזה את הפרוצדורה הלא כל כך מוצלחת של פירוק והרכבה של המיסבים אז אני הגעתי למסקנה
שמערכת בלימה לא מקמבנים.
אביתר.
עד כמה שידוע לי מה שנמחק בעזרת FDISK בלתי אפשרי לשחזר, אז אל תשלם
שקל אלא אם מובטח לך 100% הצלחה.
להבא ממליץ בחום על partition magic תוכנה שעושה נפלאות.
אביתר
אני העברתי כמעט 4 שעות שם.
זה לוקח הרבה זמן מפני שכל העבודה היא ידנית כולל בחורה שישבה
ותפרה לי את ההגה במשך שעה וחצי בערך!!!
(בגלל זה העסק לא זול).
ממליץ לתאם מראש ולהגיע מוקדם בבוקר.
אביתר
wil כתב:
אולי תוכל לשתף אותנו מאיפה הקביעה שזה "בדוק" ?
lior172 כתב:
איני יודע מאיפה קרסו מביאים אותו, כנראה מאיפה שהם מביאים את שאר החלפים שלהם.
(סתם רעיון- רנו).
אתה מוזמן להרים אליהם טלפון ולבדוק ואם תרצה אביא לך את המק"ט של השמן, זה יותר קל ככה.
אביתר