Jump to content

Evi_2.0

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Evi_2.0

  1. קיבלתי את זה לפני שבועיים בערך, אני מתאר לעצמי שזה עדיין עדכני.
  2. קטלוג i20 החדשה כולל רמת גימור "פריים" new_i20.pdf
  3. נקנה מאמאזון UK, היה בשימוש חודשיים. 800 ש"ח ASUS AC3200 Wireless Tri-Band (Dual 5GHz + Single 2.4GHz) Gigabit Wi-Fi Router [RT-AC3200] Ultra-Fast 802.11ac 3200 Mpbs Wi-Fi Speed, 3 x 3 Antenna Design, 4 Gigabit LAN Ports, AiProtection Security
  4. אם זה הדגם האחרון אז שהרכב עומד אפשר להכנס לתפריט של ההגדרות ולבטל את זה משם. יש הוראות מפורטות במדריך למשתמש. Sent from my LG-H870 using Tapatalk
  5. למסירה מכונת קפה של חברת Plitaly- http://plitaly.co.il/%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%A7%D7%A4%D7%94/%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%95_%D7%A7%D7%A4%D7%95%D7%A6'%D7%99%D7%A0%D7%95_DELUXE_%D7%93%D7%92%D7%9D_IDMP17S-D_(%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8) הייתה בשימוש 8-10 פעמים. מכונה בלבד, אין לי קפסולות. איסוף מפרדס חנה או תל אביב.
  6. לא מדויק, שערי מטבע לצרכי מכס נקבעים על ידי רשות המיסים, השערים נכון להיום הם - דולר ארה"ב 3.7889 לירה שטרלינג 5.67 ולכן 50.74 לירות שטרלינג = 75.93 דולר ארה"ב
  7. לחברה בתחום התעופה דרוש עובד למשרה מאתגרת. הופעה ייצוגית אנגלית - חובה מגורים במרכז - חובה, העבודה בנתב"ג והמשרדים בתל אביב עבודה בשעות לא שגרתיות (והרבה שעות) לא מתאימה לשומרי שבת לא מתאים לסטודנטים עדיפות לבעלי ניסיון קודם בעבודה בנתב"ג. פרטים נוספים בה"פ
  8. פרטית או לא, המכשיר הגיע אלי ללא התערבות מכס וללא עלויות נוספות. כנראה שהצהרת המכס של שיפיטו הספיקה במקרה הזה...
  9. אצלי היה הבדל של 14$, לקחתי משלוח עם TNT Economy זה היה הכי זול אחרי airmail. אבל אני יותר חושש לבעיות פה בארץ, החבילה בדרך, אני אדווח שזה יגיע.
  10. לכל מי שמזמין דרך shipito, שימו לב שיש בעיה חדשה עם המשלוח הכי זול. זה ציטוט מהאתר שלהם - Airmail doesn't accept lithium batteries (November 04, 2013) new! Airmail shipping method doesn't accept lithium batteries effective immediately. For lithium battery shipments please use alternative shipping methods like USPS Priority or Express. אני הזמנתי נקסוס 7 לפני השינוי הזה והוא הגיע אליהם אתמול. נאלצתי לבחור במשלוח יותר יקר עם חברת שילוח, אני רק מקווה שזה לא פתח לבעיות במכס...
  11. בתור אחד שעובד בתחום, העצה הכי טובה היא לבדוק עם החברת תעופה שטסים איתה. לפעמים הנהלים של חברות התעופה הרבה יותר קשים מאלו של ביקורת הגבולות.
  12. שנת 2004 מנוע 1600 אוטומט דגם מפואר XT יד ראשונה האוטו נסע 77000 מטופל במוסכים מורשים בלבד צמיגים וג'אנטים הוחלפו - מאושר ברישיון אוטו במצב מעולה בנוסף יש באוטו מערכת מאוד מושקעת
  13. Evi_2.0

    שאלה בנושא gps!

    תוכנה פשוט מעולה, קלה לתפעול וידידותית למשתמש לא אכזבה אותי פעם אחת ואני משתמש בה שנה וחצי בערך. ממליץ בחום. ולבחור שהתוכנה לקחה אותו לדרכי עפר- אפשר להוריד את האופציה הזאת בתפריט(כמו כן יש גם כבישי אגרה, כבישים מעבר לקו הירוק וכדומה). ולמען הסר ספק אני בכלל מנוי של אורנ'ג. אביתר
  14. עולם השעונים בקניון ערים בכפר סבא. מחירים טובים ומבחר גדול. אביתר
  15. איך אפשר לדעת באיזה בית קברות למכוניות היא נמצאת?
  16. איך אני בודק?
  17. עוד רעיונות???
  18. את שיטת האזולירבנד ניסיתי -לא עזר. ושוב אני מדגיש פשוט החלפתי HU בקודם לא הייתה שום בעיה, להפך קליטה מצויינת. יש אולי איזה שהם הגדרות מיוחדות שלא ידוע לי עליהם? תודה מראש אביתר
  19. שלום וחג שמח לכולם! לפני חודש בערך רכשתי רדיו דיסק מדגם DEH-P7950UB של PIONEER אקדים ואומר כי בד"כ איני שומע רדיו אך לפעמים אני כן חוטא בדבר ופה מתחילה הבעיה. אני לא מצליח לקלוט רדיו בצורה שתאפשר האזנה נורמלית עד כדי חוסר קליטה כללי. לפני זה היה ברשותי רדיו דיסק גם כן של PIONEER מדגם הרבה יותר פשוט במשך כ 3 שנים שעבר איתי 2 רכבים ושם לא הייתה שום בעיה להפך, הקליטה הייתה מושלמת! בדקתי את החיבור לאנטנה והוא נראה בסדר גמור. מישהו נתקל אולי בבעיה דומה? האם אני מפספס משהו? יכול להיות שפשוט הרדיו דיסק פגום? אני מדגיש שוב לפני שהחלפתי רדיו הבעיה לא הייתה קיימת. מודה מראש לכל מי שיוכל לעזור. ואם זה משנה הרכב הוא קליאו ספורט MK1 שנת 2001. אביתר
  20. נראה לי שמגיע. אביתר
  21. לפני חצי שנה החלפתי דיסקים ורפידות אחוריים ויצאתי בנזק של 1800 ש"ח כולל עבודה וחלקים מקוריים. כמו כן שכחתם שהדיסקים האחוריים באים כיחידה אחת גם עם החיישנים של ה ABS ואם מוסיפים לזה את הפרוצדורה הלא כל כך מוצלחת של פירוק והרכבה של המיסבים אז אני הגעתי למסקנה שמערכת בלימה לא מקמבנים. אביתר.
  22. עד כמה שידוע לי מה שנמחק בעזרת FDISK בלתי אפשרי לשחזר, אז אל תשלם שקל אלא אם מובטח לך 100% הצלחה. להבא ממליץ בחום על partition magic תוכנה שעושה נפלאות. אביתר
  23. אני העברתי כמעט 4 שעות שם. זה לוקח הרבה זמן מפני שכל העבודה היא ידנית כולל בחורה שישבה ותפרה לי את ההגה במשך שעה וחצי בערך!!! (בגלל זה העסק לא זול). ממליץ לתאם מראש ולהגיע מוקדם בבוקר. אביתר
  24. אני עשיתי אותו דבר כמו טל (כוח סוס) בערך שבועיים אחריו, והבעיה היחידה היא שאני לא מבין למה חיכיתי כל כך הרבה(הרכב אצלי שנתיים). ממליץ בחום!
  25. wil כתב: אולי תוכל לשתף אותנו מאיפה הקביעה שזה "בדוק" ? lior172 כתב: איני יודע מאיפה קרסו מביאים אותו, כנראה מאיפה שהם מביאים את שאר החלפים שלהם. (סתם רעיון- רנו). אתה מוזמן להרים אליהם טלפון ולבדוק ואם תרצה אביא לך את המק"ט של השמן, זה יותר קל ככה. אביתר
×
×
  • תוכן חדש...