wil כתב:
1.בטיפול הקודם קניתי LDX בגלון של 5 ליטר.(המכל הריק עדיין אצלי)
2.אתה בטוח שמדובר על ה TRX ?, שאר האנשים שבדקו עם היבואן קיבלו
תשובה שהוא לא מייבא את זה לארץ.
אביתר
מצטרף להזמנה.
שמן למנוע LDX קניתי פעם אחרונה ב 160 ש"ח אם יש יותר זול זה יהיה נחמד.
שמן גיר tranself TRX לקליאו ספורט אפשר להשיג בארץ רק דרך קרסו במחיר
בלתי שפוי לגמרי (382 ש"ח לא כולל מע"מ) אז אם למישהו יש רעיון אחר אשמח לשמוע.
לפי זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=103238
השמן גיר לקליאו ספורט הוא TRJ או TRX ולא TRZ .
אני באופו אישי נוטה לכיוון ה TRX למרות המחיר.
נוזל קרור אצלי באוטו יש את האדום של קרסו, אבל אני בהחלט מוכן לשדרג.
אביתר
"זכות קדימה - רכב בכיכר, רכב הבא מימין ורכב הבא ממול כשאנחנו לקראת פניה שמאלה יקבלו זכות קדימה."
מה שמוביל למסקנה שאם הרכב היה משמאלך אז אתה מימינו והזכות היא שלך,
אבל זכות קדימה מקבלים ולא לוקחים...
אביתר
דבר ראשון אף פעם אל תצטער על דברים שעשית, כי שעשית את זה כנראה שזה היה נראה לך
הדבר הכי נכון באותו רגע.
דבר שני "שני ישראלים שלוש דעות" אז תעזוב אותך מאנשים, קנית אוטו נשאר לך רק להנות
ממנו.
אביתר
Evi_2.0
כתב:
המחיר מתייחס לשמן גיר מסוג Tranself TRX
מה שמוביל לשאלה האם ההבדלים בין הTRX לTRZ הם כאלה
משמעותיים כדי להצדיק את ההבדל המופרז במחיר?
(מדובר על קליאו ספורט MK1 כמובן).
דבר ראשון ברצוני לציין שזו פעם ראשונה שאני מפרסם הודעה חדשה
אז אם טעיתי איך שהוא אני מתנצל מראש.
ברשותי קליאו ספורט MK1 ואני מעוניין להחליף את השמן בגיר.
לאחר קריאה רבה בפורום הבנתי שהשמן המומלץ הוא TRANSELF TRX
אבל הבעיה היא שאני לא מוצא אף אחד שמוכר את הנ"ל.
לפי מיטב הבנתי היבואן הרישמי לא מייבא אותו ובדקתי גם אצל אילן
מצנטרל שכבר לא מחזיק ELF והוא ממליץ בחום על שמן של
BG 75W 80 סינטטי מלא.
מישהו יודע איפה אפשר למצוא את ה TRX ?
מישהו מכיר את חברת BG ויודע אם השמן שלהם מתאים לקליאו ספורט ?
תודה מראש לכל העונים והעוזרים
אביתר.
לא בדיוק אותה בעיה, אצלי האוטו היה נכבה מתי שלוחצים קלאץ
ובמוסך אמרו לי שכנראה זו הבעיה, אז החלפתי את השקע.
אבל כנראה זאת לא היתה הבעיה כי לאחר מכן חזרתי למוסך
ואז ניקו לי את המנוע צעדים והבעיה נעלמה.