Jump to content

Evi_2.0

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Evi_2.0

  1. wil כתב: 1.בטיפול הקודם קניתי LDX בגלון של 5 ליטר.(המכל הריק עדיין אצלי) 2.אתה בטוח שמדובר על ה TRX ?, שאר האנשים שבדקו עם היבואן קיבלו תשובה שהוא לא מייבא את זה לארץ. אביתר
  2. מצטרף להזמנה. שמן למנוע LDX קניתי פעם אחרונה ב 160 ש"ח אם יש יותר זול זה יהיה נחמד. שמן גיר tranself TRX לקליאו ספורט אפשר להשיג בארץ רק דרך קרסו במחיר בלתי שפוי לגמרי (382 ש"ח לא כולל מע"מ) אז אם למישהו יש רעיון אחר אשמח לשמוע. לפי זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=103238 השמן גיר לקליאו ספורט הוא TRJ או TRX ולא TRZ . אני באופו אישי נוטה לכיוון ה TRX למרות המחיר. נוזל קרור אצלי באוטו יש את האדום של קרסו, אבל אני בהחלט מוכן לשדרג. אביתר
  3. אצלי באוטו יש את ההתקן לרדיו, תוספת קטנה של 60 ש"ח שחוסכת קדיחות מיותרות ובנוסף המיקום מעולה ולא מפריע לשום דבר. אביתר
  4. "זכות קדימה - רכב בכיכר, רכב הבא מימין ורכב הבא ממול כשאנחנו לקראת פניה שמאלה יקבלו זכות קדימה." מה שמוביל למסקנה שאם הרכב היה משמאלך אז אתה מימינו והזכות היא שלך, אבל זכות קדימה מקבלים ולא לוקחים... אביתר
  5. מצטרף להמלצה על ציפוי הגה, לפני שבועיים עשיתי לקליאו שלי באוטו אלגנס, הם עושים עבודה פשוט מדהימה! אביתר
  6. דבר ראשון אף פעם אל תצטער על דברים שעשית, כי שעשית את זה כנראה שזה היה נראה לך הדבר הכי נכון באותו רגע. דבר שני "שני ישראלים שלוש דעות" אז תעזוב אותך מאנשים, קנית אוטו נשאר לך רק להנות ממנו. אביתר
  7. כל הכבוד על היוזמה וההשקעה המון בהצלחה.
  8. Evi_2.0 כתב: המחיר מתייחס לשמן גיר מסוג Tranself TRX מה שמוביל לשאלה האם ההבדלים בין הTRX לTRZ הם כאלה משמעותיים כדי להצדיק את ההבדל המופרז במחיר? (מדובר על קליאו ספורט MK1 כמובן).
  9. מתי צריך להיות הטיפול הבא?
  10. לאחר בירור מעמיק אכן ניתן לרכוש את השמן הנ"ל בכל המוסכים של קרסו. המק"ט הוא 7711143543 והמחיר הוא 382 ש"ח לפני מע"מ!!!
  11. אני חוזר היבואן לא מביא לארץ את השמן מסוג TRX .
  12. דבר ראשון ברצוני לציין שזו פעם ראשונה שאני מפרסם הודעה חדשה אז אם טעיתי איך שהוא אני מתנצל מראש. ברשותי קליאו ספורט MK1 ואני מעוניין להחליף את השמן בגיר. לאחר קריאה רבה בפורום הבנתי שהשמן המומלץ הוא TRANSELF TRX אבל הבעיה היא שאני לא מוצא אף אחד שמוכר את הנ"ל. לפי מיטב הבנתי היבואן הרישמי לא מייבא אותו ובדקתי גם אצל אילן מצנטרל שכבר לא מחזיק ELF והוא ממליץ בחום על שמן של BG 75W 80 סינטטי מלא. מישהו יודע איפה אפשר למצוא את ה TRX ? מישהו מכיר את חברת BG ויודע אם השמן שלהם מתאים לקליאו ספורט ? תודה מראש לכל העונים והעוזרים אביתר.
  13. מניסיון אפשר לתקן מגנזיום עקום(אפילו במצב ממש גרוע) ויש מקום בפ"ת שמתמחה בדברים האלו. אם תרצה מידע נוסף תפנה אלי בפרטי
  14. למכירה ניסן אלמרה פרפקט שנת 2002 יד ראשונה, מנוע 1800 ,אוטומט. דגם מפואר, מצב מעולה, שמורה ומטופלת. לפרטים 0508582897
  15. לא בדיוק אותה בעיה, אצלי האוטו היה נכבה מתי שלוחצים קלאץ ובמוסך אמרו לי שכנראה זו הבעיה, אז החלפתי את השקע. אבל כנראה זאת לא היתה הבעיה כי לאחר מכן חזרתי למוסך ואז ניקו לי את המנוע צעדים והבעיה נעלמה.
  16. החלפת שקע לחיישן הצתה עולה בערך 500 ש"ח, החלפתי בקליאו ספורט שלי
×
×
  • תוכן חדש...