Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שווה להחליף גלאקסי 2 בעד איפון 4? מבחינה כלכלית.

 

לא, כי גם תצטרך לשלם אקסטרה, וגם תקבל מכשיר נחות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תודה לכולם על הטיפים, בהחלט האוף טופיק כאן הוא בסיס נתונים נהדר.

נרכש בסוף נקסוס 7 2013 עם סלולאר ואני מתחיל להתוודע לעולם האנדרויד, אני מוכרח לציין שאני מאד נהנה ממנו בינתיים ויש עוד המון דברים שאני לא יודע אפילו ברמת התפעול הבסיסי אבל לאט לאט אשלוט גם בזה. תודה לכולכם.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לירוי, זה כמו שאני אשאל אותך כמה עלתה לך הקרמיקה לבית :wink:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

צהריים טובים

יש כאן מישהו שחווה ניסיון עם הlg g2 ?

עם כן מהם היתרונות שלו ?

מהם החסרונות שלו עם קיים?

איך הוא לעומת האייפון 5s?

כל מידע יעזור תודה!

imprza new age

פורסם

סמארטפון האנדוראיד הכי טוב מול סמארטפון ה-iOS הכי טוב.

 

מעדיף אנדרואיד? ה-G2 טוב יותר. מעדיף iOS? ה-iPhone 5S טוב יותר.

 

כל מי שמנסה לתת לך תשובה חד משמעית בנושא עובד עליך.

 

ההבדל היחיד שאפשר לדבר עליו בצורה אובייקטיבית זה גודל המסך והמכשיר. מעדיף מסך גדול אך כתוצאה מזה גם מכשיר יותר גדול וכבד? ה-G2 עדיף. מעדיף מכשיר קטן, קל, נכנס לכיס בקלות ונוח לתפעול ביד אחת, ולא אכפת לך לוותר בשביל זה על גודל מסך? ה-5S עדיף.

פורסם
סמארטפון האנדוראיד הכי טוב מול סמארטפון ה-iOS הכי טוב.

 

מעדיף אנדרואיד? ה-G2 טוב יותר. מעדיף iOS? ה-iPhone 5S טוב יותר.

 

כל מי שמנסה לתת לך תשובה חד משמעית בנושא עובד עליך.

 

ההבדל היחיד שאפשר לדבר עליו בצורה אובייקטיבית זה גודל המסך והמכשיר. מעדיף מסך גדול אך כתוצאה מזה גם מכשיר יותר גדול וכבד? ה-G2 עדיף. מעדיף מכשיר קטן, קל, נכנס לכיס בקלות ונוח לתפעול ביד אחת, ולא אכפת לך לוותר בשביל זה על גודל מסך? ה-5S עדיף.

 

מסכים לגמרי, כל מילה בסלע.

פורסם

אני אתן את דעתי על ה G2 מכשיר נוח ביחס לגודל שלו מסך מדהים וחד הכי טוב שראיתי , מכשיר מהיר ביותר, והדבר הכי חשוב במכשיר זה הסוללה שפשוט לא נגמרת וזה חשוב !

בתור אחד שעבר מאייפון 5 ל- G2 אין מצב שאני חוזר לאייפון.

 

ואם תלך בסוף על ה G2 תלך על 32GB .

פורסם

באוקטובר האחרון קניתי לאמא שלי מתנה ליום הולדת LG G2, אחרי בדיקות מקיפות מאוד.

 

יתרונות בולטים: מעבד חזק מאוד (המכשיר פשוט טס), סוללה חזקה מאוד (מחזיקה גם יומיים), מייצב תמונה אופטי במצלמה.

חסרונות בולטים: אין אפשרות הרחבת זיכרון (קיימת גרסת 32GB), צריך להתרגל למקשים בגב המכשיר (לא נורא בכלל).

 

אני ממליץ מאוד על ה-G2, לדעתי מדובר במכשיר מעולה (למרות שאני לא אוהב אנדרואיד).

 

בכל אופן, אני עובד ברשת למוצרי חשמל אז אם תרצה לקנות עם אחריות של היבואן הרשמי לשנתיים אשמח לעזור.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

המוטו G הוא גרסה חלשה וזולה יותר של המוטו X. הוא לא שבר כלום.

 

לנושא השרשור המקורי: G2 הוא מעולה. קצת קשה לי עם האמירה שהעלו כאן שהוא "טלפון האנדרואיד הכי טוב", כי יש היום הרבה הכי טובים.

ל-G2 יש את החומרה הכי טובה, ויש שיגידו אחלה ממשק, אני לא נופל מהממשק של LG.

מוטו X מציע הכי הרבה אפשרויות התאמה אישית.

נקסוס 5 נותן את התמורה הכי טובה ביחד עם הבטחה לקבל את גרסאות האנדרואיד הכי חדשות במשך שנתיים (עד כמה שאני יודע, שנה וחצי אצל כל היצרניות ונדרשת המתנה של חודש-הרבה מאוד חודשים).

 

הקונצזוס הוא באמת שה-G2 מציע את ה"חבילה" הכי טובה, אבל הוא גם עולה לא מעט. קח בחשבון.

*אני התחדשתי בנקסוס 5 לפני שבוע.

 

שורה תחתונה היא שאתה לא יכול ליפול, כל טלפון שתקנה יהיה מ-ע-ו-ל-ה (עם מבטא של פרחה) ואלא אם כן אתה מעמיס עליו בטירוף הוא יספק את הצרכים שלך במאה אחוז.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

חייב לציין שמוטורולה התפתחה מאוד בשנים האחרונות(מאז קנייתם על ידי גוגל) והיום היא שמה דגש מאוד רציני על התאמת הצוכנה לחומרה(בדומה לאפל) ככה שלמרות שהמוטו g ניראה נחות בהרבה על פי מפרט, אבל בפועל הוא לא נופל כמעט משום מכשיר שיש היום מבחינת ביצועים

×
×
  • תוכן חדש...