Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קניתי לאמא שלי את הטלפון הזה...כמובן ביקשתי מהמוכר עברית.

 

בשביל אמא שלי הוא מספק,כמובן שאין לו איזה סופר מעבד והמצלמה היא בסדר +...

 

השאלה מה הדרישה שלך מטלפון סיני חכם???

(אל תשכח שגם אפל מייצרים בסין)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.X5%22+Multi-Touch+Android+4.2+Cell+Smart+Phone+Unlocked+Dual+SIM+WIFI+GPS+T-Mobile&_nkw=5%22+Multi-Touch+Android+4.2+Cell+Smart+Phone+Unlocked+Dual+SIM+WIFI+GPS+T-Mobile&_sacat=0&_from=R40

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם
לדעתי הסינים הרבה פחות אטרקטיביים כאשר יש את המוטו G.

 

זה נכון אם אתה מצליח להשיג אותו בלי מסים. אני הזמנתי את גרסת ה-16 ג"ב דרך buy2usa והמחיר הכולל הוא 1132 ש"ח. ממתין להגעתו בימים הקרובים.

עדכון: בבדיקה באתר הדואר - החבילה יצאה לחלוקה. אני חושש שהחכמים הגיעו לביתי בלי לתאם ומצאו אותו נעול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לקראת סיום ה 3 שנים עם האייפון 4 שלי ומעוניין לרכוש מכשיר ל 3 שנים הבאות.

בדר"כ אני קונה את המכשיר הכי מתקדם בשוק,שכעת זה GALAXY 4 או LG G2.

השאלה האם יש צפי למכשירים חדשים שיכנסו לשוק עד חודש מרץ למשל? אני מבין ש SG5 לא בתכנון,יש משהו שכן הוכרז ובקרוב יושק בארצנו? תודה !

Miata ND2

 

פורסם

למה הSG5 לא בתכנון? מיודע לצאת באפריל הקרוב,אם אישית אני מאוכזב מהS4 רק בגלל שהם מתעכבים עם העדכונים,מלבד זה מכשיר מצויין,קח בחשבון שגם סמסונג לוקחים את הזמן בפיתוח של רומים וגם היבואן העצלן סאני לא ממהר להוציא עדכונים.

LG G2 בקרוב יוחלף ,אם לא לחוץ לך חכה כמה חודשים שלל מכשירים צריכים לצאת,וגם המחיר של המכשירים מהדור הקודם יורד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

 

אני לא הייתי הולך על טלפון ללא אמא או אבא,

מה גם שהוא חלש יחסית לאחד שצריך לתמוך ב5" (אהה הרזולוציה היא 850*480- ?!?)

מעבד חלש, 512/2G ועוד במחיר כזה (111$) לא שווה כלל, לא ברור אם יש ROM-ים בכלל.

 

 

לא מזמן קיבלתי את ה ZTE NUBIA Z5 Mini טרם הספקתי לבדוק אותו לעומק אבל במילה אחת, WOW.

הזמנתי לפני חודש והמחירים ירדו פלאים לאור העובדה שיצא דגם יותר חדש Z5s mini השונה רק במעבד טיפה.

המחיר הוא סביבות 300$ (יש להתחשב במכס שבזמן האחרון פשוט מז*** את כולם עוד כ 35.7%)

 

http://www.aliexpress.com/item/Original-ZTE-Nubia-Z5-Mini-Quad-Core-Smartphone-Dual-Camera-13-0MP-2GB-RAM-16GB-ROM/1517686931.html

 

 

בקצרה:

מעבד Qualcom APQ 8064 Quad Core 1.5GHz (נדמה לי כמו הנקסוס 4)

2g Ram

16g rom

מסך 4.7 10 נגיעות.

סוללה 2300mah

מצלמה 13 אחורית 5 קדמית.

 

מגיע עם 2 כיסויים אחוריים אחד שחור (עם NFC) ואחד לבן.

הסוללה מובנית, סים אחד, יש סלוט הרחבה.

המכשיר פשוט טס, בהשוואה למחיר

פורסם

איפה הלהיט במחיר בהשוואה לנקסוס 4 שעולה עליו ברוב הפרמטרים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
איפה הלהיט במחיר בהשוואה לנקסוס 4 שעולה עליו ברוב הפרמטרים?

באילו פאמטרים הנקסוס עולה עליו??

 

נקסוס אין סלוט הרחבה, ZTE יש.

נקסוס מצלמה 8\1.5 ZTE ה 13\5

מעבד נקסוס 1.5 ZTE ה1.7 (בגרסת Z5s ברגילה זה זהה)

 

(המחיר של הZTE הוא 900 שח-נקסוס 1400-1500, יש הבדל לא?, אני לא לוקח בחשבון את המכס כן..)

 

לא לשכוח את העיצוב-הכפתור (עיגול אדום בZTE שהוא גם מתריע על הודאות-מוסיף המון)

http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/zte/zte-nubia-z5s-mini-1.jpg

 

 

בנוסף שכחתי לציין כי קיים כפתור נפרד למצלמה! בעל 2 מצבים,פוקוס וצילום.

 

סקירה: http://blog.arinium.fi/2013/12/review-zte-nubia-z5-mini/

פורסם

הנקסוס 4 העלוב אפילו לא מיתקרב אליו בשום צורה- ולא רק בביצועים.

 

בכל מיקרה לדעתי הנקסוס 4 זה לא מכשיר ברמה שקשה להיתחרות בה, סתם מכשיר מכוער ועלוב בכל בחינה מהS3.

 

עכשיו בנוגע לסיני- מה התקציב ומה הדרישות? גודל מסך מועדף?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
למה הSG5 לא בתכנון? מיודע לצאת באפריל הקרוב,אם אישית אני מאוכזב מהS4 רק בגלל שהם מתעכבים עם העדכונים,מלבד זה מכשיר מצויין,קח בחשבון שגם סמסונג לוקחים את הזמן בפיתוח של רומים וגם היבואן העצלן סאני לא ממהר להוציא עדכונים.

LG G2 בקרוב יוחלף ,אם לא לחוץ לך חכה כמה חודשים שלל מכשירים צריכים לצאת,וגם המחיר של המכשירים מהדור הקודם יורד.

אם הוא יצא באפריל יקח לו זמן להגיע לשווקים ובטח שלארץ עוד.

הבעיה היא שהמחירים של המכשירים תמיד יורדים,אז אני לא יודע כמה כבר לחכות ועכשיו שאני מסיים התחייבות בדר"כ החברות רודפות אחריך עם מבצעים שבאמת שווים (ואני אחד שמשווה בזאפ ומחשב הכל ואם יוצא 10 שקל יותר זול בחברה אחרת אני אלך אליה)

אני לא יודע אם כדאי לי להתקע עם האייפון שלי עד הקיץ בשביל SG5 שבסוף ישדרגו לו קצת את המסך ויוסיפו לו עוד איזה תמיכה בשטות כלשהי

Miata ND2

 

פורסם

מי בעד ליפתוח נושא ניפרד למכשירים מסין?

 

הבעיה היא שINBOX שלנו פיצי ואני כל שעה חייב לפנות הודעות ישנות עקב ריבוי פניות בנושא :lol: .

 

אשמח שיהיה דיון ניפרד למכשירים מסין כולל שאלות/המלצות/מבצעים/ביקורות גולשים וכולנו נשתף את הידע והניסיון אחד עם השני ולא רק בPM :wink:

 

כרגע אני צריך ליכתוב כבר סקירה ל4 מכשירים שונים מסין וככל הניראה עוד שטויות בדרך .

 

יום טוב ומלא גאדג'טים סינים לכולם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אני לא יודע אם כדאי לי להתקע עם האייפון שלי עד הקיץ בשביל SG5 שבסוף ישדרגו לו קצת את המסך ויוסיפו לו עוד איזה תמיכה בשטות כלשהי

לפי המידע האחרון הגלקסי S5 יוצג ב23 לפברואר ויהיה זמין לרכישה בשווקים השונים באיזור אפריל:http://www.gsmarena.com/samsung_might_unveil_galaxy_s5_on_february_23-news-7618.php

לכן לדעתי, אם לא לחוץ לך מאוד, תוכל להמתין לפחות עד סוף פברואר ולראות אם שווה להמתין עוד ולרכוש את הS5 או לקחת את הS4 או כל מכשיר אחר.

×
×
  • תוכן חדש...