Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מי בעד ליפתוח נושא ניפרד למכשירים מסין?

 

הבעיה היא שINBOX שלנו פיצי ואני כל שעה חייב לפנות הודעות ישנות עקב ריבוי פניות בנושא :lol: .

 

בהחלט בעד :mm_yeah:

פורסם

לילה טוב

יש ברשותי אייפון 5c ואני לא כל כך מרוצה

קיבלתי אפשרות החלפה על נקסוס 5 16 גיגה

לבן.

יש למישהו כאן ניסיון עם הנקסוס 5?

מה היתרנות שלו מול האייפון עם בכלל?

המכשיר מגיע ללא קופסא, מה עליי לבדוק

כדי לראות שהמכשיר אמיתי ולא זיוף?

כל פסיק של מידע יעזור לי.

תודה לכולם.

imprza new age

פורסם (נערך)

מערכת יותר בשלה? סליחה אבל מה שאתה אומר זה פשוט שטויות.

או שאתה fanboy של אפל או שאתה מדבר מחוסר ידע, ההתייחסות שלך היא לא למכשיר אלא למערכת ההפעלה (קיטקט במקרה של הנקסוס 5) שבכלל עם החומרה של המכשיר והעובדה שזה ונילה אנדרואיד (בלי טאצ'וויז של סמסונג או כל מיני תוספות) נותנים חווית משתמש פשוטה נוחה ומהירה (גם חשוב) אז להגיד שהאייפון יותר "חלק" זו שטות. אם פות"ש מסתדר יותר טוב עם ios ללא קשר למכשיר ספציפי זה משהו אחר, אם הוא מוכן לדברים חדשים אנדרואיד רק יפתח לו עולם חדש ולא סגור כמו ios.

 

 

לפותח השרשור כמעט ושכחתי, לגבי זיופים / דברים לבדוק, קודם כל כמו כל עסקה יש לבדוק קודם את המוכר לפני המוצר ככה תדע אם לחשוב על עסקה בכלל, לגבי המכשיר תבדוק שאין מכות סדקים וכו' ולא יזיק לנווט לתפריט ההגדרות ל about phone לבדוק גרסא / קרנל וגודל סטורג' גם כדי לוודא, שיהיה בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Tricepz
פורסם

נפגשתי עם הבחור של הנקסוס

המכשיר נראה מדהים !

אבל הוא מגיע ללא קופסא רק עם המטען שלו.

איך אפשר לזהות שזה לא זיוף?

דרך אגב איזה דגם הכי מומלץ ?

imprza new age

פורסם

איך אפשר לזהות שזה לא זיוף?

 

אתה אומר: 1. אוקיי גוגל! 2. האם אתה מזויף?

 

והוא כבר יענה לך

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

לדעתי עדיף לא להתעסק עם יד 2, אלא להוסיף עוד קצת כסף, ולקנות מכשיר חדש עם אחריות בחנות מוכרת ואמינה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תשאר עם האייפון, היה לי אייפון 5 עברתי לנקסוס וחזרתי לאייפון, מערכת הרבה יותר בשלה איכותית וחלקה,

כמה שטויות במשפט אחד. אם כבר ה IOS7 הבעייתית.

נקסוס מגיע עם מערכת טריה של גוגל ישירות מהחברה ללא כל תוספות.

 

בכל אופו לפות"ש - באיזה מחיר אתה קונה אותו בכלל? ואתה יכול לבדוק ע"י כניסה להגדרות חומרה במכשיר ובדיקה של מעבד SNAPDRAGON 800, 2GB של RAM ומעבד גרפי ADRENO 330.

זה חייב להיות רשום שם.

Opel Adam S 2017

פורסם

מן הסתם גרסת 8 ג"ב. עוד 20 דלר לעוד 8 ג"ב. עם מיסים זה מסתכם בכ100 ש"ח. אני בכלל לא מבין מי צריך את גרסת ה-8 ג"ב

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קיבלתי את הone ביום שישי בבוקר. מה אגיד לכם, צריך להתרגל קצת לגודל אחרי המעבר מאייפון 4, אבל זה פשוט טיל בליסטי.

מהירות ההדלקה מהירה עד כדי גיחוך.

בינתיים עד שאחשוב אחרת, ביי ביי אפל.

×
×
  • תוכן חדש...