Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

1A יעבוד לך אבל יטעין יותר לאט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נצל"ש, מטען של אייפון הקובייה הוא גם 2A (אני חושב שהוא מגיע עם הטאבלטים שלהם). האם ניתן להטעין איתו את הMOTO G?

פורסם

לפי מה שאני יודע,( לא ספציפי על המכשיר שלך ) מעגל הטעינה של הפלאפון חכם וצורך רק מה שהוא יכול לקבל. אשמח אם מישהו יתקן אותי או יאשש את זה לגבי הMOTO G

פורסם (נערך)

מצאתי אתר שמספק חלפים מקוריים למכשירים, מטען מקורי של נוט3 עולה פחות מ5$- הבעיה שהמישלוח עולה 21$ :-(.

עריכה: המסך המרואי של הS4 עולה כ190$!! וזה לפני מס.. מטורף.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
נצל"ש, מטען של אייפון הקובייה הוא גם 2A (אני חושב שהוא מגיע עם הטאבלטים שלהם). האם ניתן להטעין איתו את הMOTO G?

 

אם תחבר אליו כבל Micro-USB במקום הכבל אייפון אז כן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה בטוח? אני זוכר שאפל עשו שינוי במטענים שלהם כך שהטענת מכשיר אחר לא תצליח.

 

ניסיתי לקחת מטען (הקוביה) של אפל וחיברתי לו USB שקיבלתי עם האנדרואיד שלי. המכשיר התחיל לעשות ריסטים ולא הגיב כמו שצריך עד שניתקתי אותו מהמטען.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מוזר - כי כל עוד משתמשים ביציאת USB- יש תקן מחייב והם לא יכולים לעשות שטויות שיגרמו לבעיות למי שישתמש ביציאה הזו.. אתה בטוח שהקובייה הייתה מקורית של אפל 100%?(ניקנה עם מכשיר ממפיץ אפל מורשה?)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני לא זוכר אם היא מקורית, אבל בכל מקרה מה שקרה לי זה משהו ששמעתי מלא מעט אנשים בעבר. אולי גם הם השתמשו באיזה תחליף גרוע אני לא פוסל את זה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אצלי יש את המטען "קוביה" המקורי של אפל. ביום חמישי אני אוכל לנסות לחבר את הכבל USB שמגיע בקופסא של הMOTO G ולדווח.

כמובן בתנאי שאין מצב שזה יגרום נזק למכשיר. כי אז זוגתי תגרום לי נזק מכיוון שהמכשיר בשבילה :roll:

פורסם (נערך)

אם זה יגרום לנזק- תיתבע את אפל :-).

 

עריכה: עוד סיבה להעדיף את הG2 על פני הS4 ונקסוס:

עלות מסך מקורי הוא כמחצית מהמסך של S4 ו70$ מהמסך של הנקסוס!.

 

מבחינתי זה לא פחות חשוב כי יש סיכוי רב לישבור לפחות פעם אחת את המסך בחיי המכשיר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אתה בטוח? אני זוכר שאפל עשו שינוי במטענים שלהם כך שהטענת מכשיר אחר לא תצליח.

 

ניסיתי לקחת מטען (הקוביה) של אפל וחיברתי לו USB שקיבלתי עם האנדרואיד שלי. המכשיר התחיל לעשות ריסטים ולא הגיב כמו שצריך עד שניתקתי אותו מהמטען.

 

אצלי יש את המטען "קוביה" המקורי של אפל. ביום חמישי אני אוכל לנסות לחבר את הכבל USB שמגיע בקופסא של הMOTO G ולדווח.

כמובן בתנאי שאין מצב שזה יגרום נזק למכשיר. כי אז זוגתי תגרום לי נזק מכיוון שהמכשיר בשבילה :roll:

 

אני יכול להגיד שיש לי iPad Mini דור ראשון, לא פעם ולא פעמיים הטענתי בעזרת המטען USB את הגלקסי S3 שלי.

ה-iPad Mini מגיע עם חיבור Lightning החדש ולא הישן.

אני אראה אם אני יכול לשים יד על מטען מקורי של אפל ומוטו G כדי לבדוק.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין שום בעיה להשתמש בקוביה עם כבל usb של גלקסי לצורך העניין בשביל לטעון גלקסי..

האמת יש לי הזדמנות להחליט עד יום חמישי רציתי לראות מה דעת האנשים.

היום יש לי אייפון 5, בסה״כ מרוצה ואוהב את המערכת אבל - המסך קטן לי, הסוללה חלשה, ובא לי קצת לגוון אחרי שלוש שנים עם שני אייפונים.

דוד שלי נמצא בארה״ב כרגע ויש לי אפשרות לקנות טלפון חדש ושהוא יביא אותו ואז פשוט אמכור את האייפון,

המכשירים שהכי עניינו אותי זה הlg g2 והנקסוס 5. הבנתי שלנקסוס סוללה לא חזקה במיוחד בהשוואה לg2

ושאר הטלפונים פחות רלוונטיים אני חושב, htc - מאוד אוהב את החברה, עוד שבועיים מוכרז דגם חדש.

גלקסי - 4 לא רלוונטי, 5 עדיין לא נמכר.

אשמח לקבל חוות דעת בנושא..

פורסם

לדעתי תילך על הG2- יש הרבה המלצות בדפים הקודמים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אותה בעיה כמו שלי, גם אני כרגע עם אייפון 5 ואחרי כמה שנים עם אותה מערכת נמאס לי, מעוניין לקנות מכשיר עם אנדרואיד. חשבתי על נוט 3, איך הוא? הפחד שלי בעיקר הוא מהמסך שעם מגן הוא לא ייכנס לכל כיס ויהיה ממש בעייתי.

×
×
  • תוכן חדש...