Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי מה הקשר בין המכשירים? המחיר?

 

בכל אופן, על פניו S4 Active מכשיר מעולה ביחס למחירו הנוכחי שנשחט כי המכשיר פשוט לא זז מהמדפים (מחיר ראשוני היה גבוהה או זהה ל-S4 רגיל, אני כמובן מתייחס ליבוא רשמי). לנקסוס 4 אני לא מתחבר והסוללה שלו לא מחזיקה מספיק זמן ולכן לא יכול להמליץ עליו.

 

Aino - תוספת 300 ש"ח לאיזה סכום?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אחד צולם עם samsung galaxy s advace

ואחד עם motorola moto g 16gb

 

עם המחירים שאני רואה בזאפ אני לא מבין איך ריווחי להזמין באינטרנט אחד מחו"ל עם משלוח ומיסים.

 

 

IMG_20140227_183504376 זה המוטו

IMG_20140227_183504376.jpg

IMG_20140227_183533.jpg

אייל

פורסם
לא הבנתי מה הקשר בין המכשירים? המחיר?

 

בכל אופן, על פניו S4 Active מכשיר מעולה ביחס למחירו הנוכחי שנשחט כי המכשיר פשוט לא זז מהמדפים (מחיר ראשוני היה גבוהה או זהה ל-S4 רגיל, אני כמובן מתייחס ליבוא רשמי). לנקסוס 4 אני לא מתחבר והסוללה שלו לא מחזיקה מספיק זמן ולכן לא יכול להמליץ עליו.

 

 

איך ה-S4 ACTIVE לעומת הG2? שווה את ההבדל של כמעט 400 שקל? האקטיב באמת עמיד כמו שמפרסמים אותו או שזה גימיק? הבנתי שהיצרן לא באמת נותן אחריות לנזקי מים ואבק...

פורסם

מעדכן מעט לגבי המכשיר שקניתי (מייזו MX3):

 

בגלל ימים עמוסים בזמן האחרון לא היה לי זמן להתעסק עם החלפת מקלדת או עדכוני תוכנה וכו'. מאמין שבשבוע הבא יהיה לי קצת יותר זמן לשטויות האלה.

 

אז מה היה לנו בימים האלה?

הסוללה מחזיקה יפה מאוד. בימים שהייתי מגיע עם הגלקסי לאזור 20-30 אחוז בסוללה אני מגיע עם המייזו ל60 אחוז או מעט פחות (58). תכלס מצויין!

הסוללה גם נטענת הרבה יותר מהר! מה שמוזר הוא שאם אני לוקח את הכבל ומחבר אותו למחשב אז הוא נטען יותר לאט גם אם אני לא מפעיל שום אפליקציה, שום דבר מתנגן ברקע. אותו כבר וחיבור לשקע חשמל מטעין אותו בטיל (כבל USB שבסוף יש לו חיבור מתנתק בין USB לבין שקע חשמלי).

חסר לי שהג'ימייל לא מודיע לי כשיש לי הודעה חדשה. בטח נמצא איפשהו בהגדרות אבל, כאמור, לא היה לי זמן להתעסק עם זה.

מה שכן קצת מעצבן זה כשאני בוואטס אפ ובא לי לשים סמיילי אז אני לא רואה איזה סמיילי בחרתי. צריך לחזור למקלדת כדי לראות. מעצבן וחבל.

למקלדת התחלתי להתרגל, דווקא יש בה היגיון לא מועט והיא כן חוסכת לחיצה על כפתורים אבל צריך להתרגל אחרי המקלדת שהייתי איתה.

לגבי משחקים- אין הרבה. אחד מעט נתקע אבל לא יודע אם זה בגלל המשחק או הטלפון. לא היה לי את המשחק בגלקסי ולכן אין אפשרות להשוות (קוראים לו נשיונל דיפנס למי שמכיר), הHILL CLIMB RACING עובד חלק בדיוק, ואפילו מעט יותר טוב, בגלקסי.

המסך עצמו ברור וקריא כל הזמן. באור ישיר פחות, מן הסתם, אל עדיף מהגלקסי 2 ובאותה רמה של הG2 לפי מה שאני רואה.

 

עוד דברים ופרטים אני יוסיף בהמשך כשיהיה מה לחדש.

פורסם

תיתחדש- ותיבדוק לגבי עידכונים, העידכונים האחרונים פתרו המון באגים והוסיפו הרבה פיצ'רים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כן כתבת לי אבל כרגע אין יותר מידי זמן לזה. אם לא הטאפאטוק גם לגובב לא היה לי זמן אבל למזלי יש טאפאטוק.

בקרוב לעומת זאת יהיה לי המון זמן פנוי אז אני יבדוק לגבי כל העידכונים וכל מה שצריך.

תודה

פורסם

חח- עכשיו שמתי לב, שינית את התמונה?- חשבתי שעוד אחד קנה את הMX3 :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
איך ה-S4 ACTIVE לעומת הG2? שווה את ההבדל של כמעט 400 שקל? האקטיב באמת עמיד כמו שמפרסמים אותו או שזה גימיק? הבנתי שהיצרן לא באמת נותן אחריות לנזקי מים ואבק...

S4 Active קצת פחות טוב מה-S4 הרגיל אבל המחיר שלו היום אטרקטיבי כך שזה מתקזז. אני לא הייתי קונה.

 

LG G2 זה אחד המכשירים הכי טובים היום בשוק לדעתי, אני מאוד ממליץ עליו (קניתי אחד לאמא שלי לפני כחצי שנה).

יתרונותיו הבולטים מבחינתי: מעבד חזק (המכשיר טס), סוללה חזקה מאוד (יכולה להחזיק גם יומיים), מרגיש טוב ביד (איכות).

 

 

המחיר של נקסוס4 באילת - 1440, של נקסוס5 כ-1750.

נקסוס 5 מכשיר מהיר, בכל מקרה אני לא אוהב נקסוסים וקשה לי להמליץ.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

עדכון לאחר שיחה עם "באג". אני יכול לעדכן את הגרסה של הטלפון ללא איבוד האחריות וללא שום בעיות. הם עדיין לא קיבלו הודעה מהיצרן ומעריכים שבימים הקרובים כבר צריך להתקבל העדכון ואז הם ישלחו הודעה.

בכל מקרה אם אני רוצה, ומוצא איפה, אין בעיה לעדכן.

 

*נאמר לי שאני לא הראשון לשאול השבוע ולכן כנראה באמת בימים הקרובים יצא עדכון רשמי מבאג*

פורסם

בדיוק היום לקחתי את האח הגדול והחזק יותר של ה אס 4, הנוט 3, לשימוש של בערך 20 דקות. אחרי 5 דקות הבנתי שאני הולך להמשיך להשאר עם הנקסוס 5.

הלאגים של המכשיר הזה והממשק המחורבן זה משהו שקשה להתחבר אליו כשמתרגלים למכשיר כמו האייפון או הנקסוס 5.

לא ממליץ כלל על שום מכשיר של סמסונג

פורסם

אוקיי מה חדש בתחום?

שברתי את המסך בlg אופטימוס או איך שלא קוראים לחרא הזה בארץ.

gypyzeny.jpg

וכמה התלהבתי מזה שהמכשיר עמיד, הגלקסי התפוצצו לי כל הזמן ומהנפילות הכי קטנות שיש, נופל משולחן קפה, המסך נראה כאילו דרסת אותו עם טנק.

שזה עדיין יותר טוב מאייפון

yjazera6.jpg

 

אז עכשיו אחרי שהLG הוותיק הלך, אני רוצה משהו חדש, ראיתי את המכשיר החדש של סוני, מצלמת 20 מגה פיקסל ועמידות למים ברמה של לקיחת תמונות בתוך הבריכה. מגניב, לא מכיר את הממשק שלהם בכלל.

יש את הLG הגמיש, איך הוא?

וכמובן את כל השאר שאני מכיר ככה ככה.

אני צריך 2 מכשירים חדשים ואני משאיר את הגלקסי שלי, כבר הזמנתי חדש מהחברה כי יש לו שריטות. בפעם האחרונה הם שלחו לי קופסא חדשה עם כל האביזרים וביקשו שאשלח בחזרה רק את המכשיר, ככה שיש לי סוללה ספייר.

 

אשמח לעצות, הצעות. מה שחשוב לי זה סוללה סבירה ועמידות יחסית, כמובן משהו שמבחינת חומרה נמצא בקצה העליון כי אני אחזיק אותו במשך שנה וקצת. האופטימוס שימש בעיקר כנגן מוזיקה לכן הסוני קרץ לי.

 

תודה

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...