Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בשעה טובה נסגרתי על הG2, מתכוון להזמין את הטלפון ולא להגיע פיזית לחנות.

מישהו מכיר את אחת החנויות האלו ויכול להמליץ על אחת מהן?

http://www.dormobile.co.il/items/222867

http://mobile4me.konimbo.co.il/items/198270

http://www.vipmobile.co.il/products/635618/LG-G2-D802-32GB

http://gadget-mobile.co.il/items/209921

http://smart-phone.co.il/items/236329

אף חנות לא חפה מביקורת רעה בזאפ...

 

אני אמנם לא יכול להמליץ על אף חנות ברשימה. אבל אני יכול להזהיר. היה לי נסיון פשוט מזעזע איתם שבסוף אילץ אותי לנסוע מחיפה עד החנות ברמת גן כדי שיתקנו בעיה תוכנתית בטלפון.

 

הביקורת שהשארתי לחנות בזאפ:

המכשיר הוזמן מאתר האינטרנט של החנות והגיע תוך פחות משבוע, עד כאן מצויין.



כבר ביום שבו התקבל הטלפון החלו הבעיות: המכשיר סרב לשלוח הודעות SMS בעברית למרות שהותקנה בו מקלדת מלאה בעברית. שיחת טלפון לחנות פתרה את הבעיה הזאת אך מהר מאוד צצו בעיות אחרות: הזכרון הפנימי נגמר אחרי שהותקנו 3 אפליקציות (וואטסאפ, פייסבוק, סקייפ), הצלצול של הטלפון הפסיק לעבוד, אפליקציות קרסו בלי שום סיבה נראית לעין, המכשיר הפסיק לשלוח הודעות בכלל, לא הצליח להתחבר לאינטרנט, הפסיק להוציא שיחות ולבסוף נכבה וסירב לעלות (נכנס ל- BOOTLOOP).

 

אחרי עוד שיחה לחנות ביקשו מאיתנו לשלוח את הטלפון לתיקון, המכשיר נשלח לחנות בצירוף רשימה עם הבעיות שהיו בו ועם הנחייה מפורשת להתקין רום נקי (בלי עברית) על מנת לשמור כמה שיותר מקום לאפליקציות.

 

אחרי מעל לחודש בו התשובות מהחנות נעו בין "הטלפון הגיע ואנחנו מטפלים בו" דרך "אנחנו בודקים מי אחראי ל"תקלה" - אנחנו (החנות) או היבואן" ואפילו עד "תבדקו ששלחתם את הטלפון כי אנחנו לא יודעים איפה הוא (WTF?)". כל התשובות הושגו רק אחרי 4-5 שיחות בכל פעם, כשבשיחות הראשונות תמיד נתקלנו ב"נחזור אלייך עוד כמה דקות" שמעולם לא קרה.

 

הטלפון חזר אלינו (אחרי מעל לחודש כאמור) והפלא ופלא - אותן הבעיות בדיוק שהיו כשרכשנו אותו לראשונה: רום בעברית שלא משאיר מקום לאפליקציות, אין שליחת SMS בעברית וזה אחרי פחות משעתיים קבלת המכשיר חזרה.

נראה שלחנות לקח מעל לחודש לעשות מה שנראה כמו מחיקה של האפליקציות שהיו מותקנות על המכשיר ותו לא.

 

השיחה האחרונה לחנות נתקלה ב"אני לא יודע איך לפתור את זה" ו"נחזור אלייך" שכמובן לא קרה (היינו צריכים כבר להתרגל לזה), עד שלא התקשרנו שוב בעצמנו והפתרון לתקלה היה "תחפש בגוגל איך להתקין עברית" (WTF? 2)

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
סיקור יפה של המכשיר החזק ביותר כרגע בשוק:

http://iandroid.co.il/forum/topic163484.html

 

תהנו!

 

השאלה האחרת היא האם המכשיר הזה נעול כמו הנוקיה אנדרואיד או שניתן להתקין כל רום אחר?

ואיך המכשיר הזה עובד עם CM?

מה קצב העדכונים של MIUI?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא נעול ויש גם גרסאות 4.4 נקיות, קצב העידכונים של MIUI הוא כל יום שישי :-), פיתרון באגים, שיפורי מערכת והוספת פיצ'ארים חדשים- ככה זה בMIUI וCOLOROS.

לא צריכים לחכות שנתיים לכל עידכון :-)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שיהיה בשעה טובה וכולנו מצפים לסקירה שלך- זה יעזור מאוד במיוחד לחברים שעדיין חוששים ליקנות מותג סיני ומעדיפים לשלם מחירי פרימיום בארץ על נקסוס 4 עתיק.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

ככה ניראה מכשיר ברמה!

המיפרט מדהים והכי חשוב שהם שמו לב לפרטים החשובים, גם מצלמה מדהימה וגם איכות סאונד חי ועשיר שבשבילי שווה יותר מכל דבר אחר.

http://www.gsmarena.com/oppo_find_7_is_official_the_first_with_a_qhd_displ ay-news-8072.php

וגם טעינה מהירה של 75% בחצי שעה :-).

 

ועוד משהו:

הגיעה היום בניוזלטר:

iOcean X7 HD 5.0 Inch 1GB RAM MT6582 Quad-core Smartphone

מחיר מיבצע: 152.74$!

http://news.banggood.com/u/nrd.php?p=2O09152737382013098T?p=us5KZfu2Va_187455 _866475_1_156

מדובר במכשיר שיתן חווית שימוש של מכשיר כמו S3 בחצי המחיר!.

 

תהנו!

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הoppo נראה מדהים ! אבל גדול לי מידי פלאפונים כאלה.

אבל שמח לשמוע שעכשיו אפשר להחליף פלאפונים על ימין ושמאל כי הם לא יקרים בכלל.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

טוב עד שניזכה בלוטו וניקנה את האופו- אאלץ להיסתפק בסיני אחר, זול יותר וקטן יותר :-).

הזמנתי JIAYU F1, מכשיר דו ליבתי חדש בעל סוללה מפלצתית של 2400MAH, מצלמה 5MP עם פוקוס אוט', מסך "4, 233PPI בלי 3G (רק הגירסה הסינית זמינה כרגע).

 

ב"ה שיגיע אפרסם כאן סקירה, אולי מישהו מכאן יהיה מעוניין במכשיר גיבוי/משחק לילדים בתקציב זול.

גם דרשתי מהחנות להצהיר ערך אמיתי למכס- תחזיקו לי אצבעות :-)

sku35989_5_2.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ה-OPPO החדש באמת נראה מדהים!

חבל שהמסך שלו גדול, אני גם לא מתחבר לזה.

 

יש לך מושג מתי Xiaomi אמורים לשחרר את דור ההמשך של MI-3, את ה-MI-3S? (הבנתי שבאיזור אפריל, השאלה אם יש תאריך מדוייק)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אז אחרי שהגלאקסי 1 של אימי נפל למים והלך המסך, בחנתי מספר אפשרויות:

רכישת סיני מוכר - הבחירה הייתה מייסרת ובסוף פרשתי - הפרש המחיר, האחריות, הכאב ראש במשלוח, מיסים בלאגנים, כל זה הוריד אותי מהרעיון.

רכישה ביד 2 - גלאקסי 3 נמכר ב1300 שקל - מחיר של חדש. גם גלאקסי 2 המעולה נמכר ביוקר - 800-1000 שקל.

אז אחרי הכל, החלטתי לקנות MOTO G 8GB מBUY2USA. בבקשה, תגידו לי שלא היה עדיף לי כבר לקנות את הגלאקסי 3.

לא אוהב אותו והנסיון עם סאמסונג מר מדי, אך בכל זאת, צדקתי ברכישה של המוטו ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אם בחרת במוטו בימקום סמסונג S3- צדקת .

תהנה ותדווח על ההתרשמות שתקבל :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הגאלקסי 2 לא מעולה ולא נעליים, אחרי שנה וקצת הוא מתחיל להיות עגלה ולעשות בעיות. נתקע, לא מסוגל להוציא שיחות (שזה דבר בסיסי ביותר שדורשים מסלולרי!) לפעמים מתנתק מהאינטרנט על דעת עצמו, לפעמים קליטת GPS לוקחת שנים, ולא, לא עשיתי בו שום שינויים ומשחקים. לחבר יש גלקסי 4 כחצי שנה בערך והוא מדווח שהמכשיר גם כן מתחיל להסס בתגובות שלו. כנראה שאחרי שנה וקצת גם הוא יהפוך לעגלה.

בכלל התאכזבתי מתחום הסמארטפונים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הגאלקסי 2 לא מעולה ולא נעליים, אחרי שנה וקצת הוא מתחיל להיות עגלה ולעשות בעיות. נתקע, לא מסוגל להוציא שיחות (שזה דבר בסיסי ביותר שדורשים מסלולרי!) לפעמים מתנתק מהאינטרנט על דעת עצמו, לפעמים קליטת GPS לוקחת שנים, ולא, לא עשיתי בו שום שינויים ומשחקים. לחבר יש גלקסי 4 כחצי שנה בערך והוא מדווח שהמכשיר גם כן מתחיל להסס בתגובות שלו. כנראה שאחרי שנה וקצת גם הוא יהפוך לעגלה.

בכלל התאכזבתי מתחום הסמארטפונים.

 

דווקא הגלקסי 2 שלי החזיק יפה מאוד. משם באמת החלה הידרדרות אצל סמסונג.

בגלל עברתי לסיני חזק וזול יסית. תמורת 1500 שקל קיבלתי טלפון חזק שאם עוד שנה וחצי הוא מפסיק לתפקד אני זורק אותו מהחלון ללא ריגשי אשם או שנדפקתי. גם לא מתכוון לסדר אותו אם יקרה לו משהו מהרגע שהאחריות תיגמר.

אם הוא יעשה וזה משהו שיצעבן אותי ואני לא יוכל לחיות עם זה הוא טס ואני לוקח אחד אחר. לא מתכוון לשלם 3000+ שקל על טלפון.

×
×
  • תוכן חדש...