Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הנוט כבר ממש גדול.. יש מצב גם שהg2 טיפה, אבל בדקתי והוא נכנס לכיס סטנדרטי של ג׳ינס ככה ש..

איזה גרסא אני צריך להגיד לו לחפש של הg2? שלא אגיע למצב בעייתי של טלפון שלא עובד.

מה ההבדל בין זה לזה

http://negrielectronics.com/lg-g2-32gb-t-mobile-unlocked-black.html#.Ux3mleeSwdI

http://negrielectronics.com/lg-g2-32gb-unlocked-black-1.html#.Ux3qn-eSwdI

?

פורסם
רכשנו לאשתי את ה-G2 באייבורי עם אחריות של היבואן הרשמי.

המחיר הוא 2500 ליבואן מקביל, ויבואן רשמי בתוספת תשלום, זה הבדל יותר מדי גדול לדעתי.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

דיסיז'נס דיסיז'נס. חברה שלי ביקשה המלצה לטלפון עד 1100 ש"ח. עד כמה שאני זוכר מלפני כמה חודשים כשחיפתי לאמא שלי מכשיר בתקציב הזה בסוף נקנה S3 מיני. האם הוא עדיין מועמד מוביל או שיש אלטרנטיבות טובות יותר בתקציב.

דרישות: תכל'ס? דיי כלום. פייסבוק, וואצאפ, כל השיט הרגיל. לא מעניין אותה רומים או התאמה אישית או וואט אבר. מה שכן, שמתי לב שהיא משתמש במצלמה דיי הרבה אז זה מצלמה טובה יכולה להיות נחמדה.

 

נ.ב: דרישה שלי: שיהיה נפח מספק (כרגע עם דיפיי מיני שמתמלא אחרי התקנה של 0.6 אפליקציות), תמיכה נורמלית בעברית (משמע אנדרואיד 4.0 ומעלה) ותמיכה נורמלית מהיצרן או מ- XDA למקרי חירום שבהם אני אצטרך להתמודד עם שטויות שהיא עשתה או מצד שני מכשיר אמין ופשוט שלא יסבך אותה וימעזר את הסיכוי לתקלות קריטיות.

 

דנקה.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אמנם המצלמה לא הכי טובה, אבל אני בספק אם יש משהו טוב יותר בתקציב הזה (אם לא מתייחסים למכשירים הסיניים):

 

מוטורולה מוטו G:

 

http://www.ushops.co.il/BUY2USA/product_details_new.php?product_id=116448

 

היתרונות: גוגל אדישן. כלומר- עדכונים לפני כולם (כיום עם אנדרואיד 4.4.2) ישירות מגוגל, ממשק נקי מתוספות של היצרנית, עובד חלק ומעולה, עמידות במים.

החסרונות: מצלמה סבירה, ללא חריץ הרחבת זיכרון, רטט לא משהו (לטעמי).

 

מנגד, יש לך מכשיר סיני בגודל דומה, XIOAMI Mi2s, שמחירו 260 דולר, מסך טיפה יותר קטן, אך מצלמה יותר איכותית ועם ממשך ידידותי יחסית:

 

http://www.xiaomiworld.com/original-xiaomi-mi2s-3g-android-4-1-quad-core-1-7ghz-2gb-ram-16gb-rom.html?gclid=CMqz5qWui70CFagKwwodig0AKw

 

אם הוא ייעצר במכס, המחיר הסופי יעלה לך בסביבות ה1250 ש"ח, אבל מדיווחים ברשת החנות לפעמים לוקחת על עצמה את האחריות ומפצה אותך על העצירה במכס (השתתפות חלקית).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מעדיף לא להכניס את הראש למיטה הסינית בשלב זה. אם המכשיר היה בשבילי בשמחה הייתי שוקל את זה אבל אני צריך משהו שיצמצם שיחות "זה לא עובד לי!!!! למה זה לא עובד לי?!?!?!?!?" למינימום. כל שיחה כזאת שנחסכת היא רווח נקי שלי :lol:

 

המוטו G אכן נשמע כמו קונטנדר דיי רציני בתקציב. עד כמה בדיוק המצלמה במוטו G "לא משהו"? אתה יכול להעלות קובץ בגודל מלא כדי שאני אוכל לבדוק? מנסיון כל המצלמות ה"לא משהו" מתבררות כדיי טובות. מנסיון עם הגלאקסי נקסוס והנקסוס 5. המצלמות של שניהם דווקא ממש טובות. יחסית לטלפון כמובן.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

המכשיר לא בשבילי, אלא בשביל אדם עם מוגבלות שלא מבין שאייפון זה הכי טוב :wink:

 

האם ישנה העדפה כלשהיא לאחד המכשירים? יתרון מסויים?

פורסם

spire, אילו תמונות תרצה לראות כהמחשה לאיכות המצלמה? ובאילו תנאים?

אין לי בעיה להעלות בשבילך תמונות, אבל תן כיוון.

 

חוץ מזה, לא חסרות ביקורות ברשת על איכויות המצלמה של מכשירים שונים בשוק.

דוגמאות לביקורות:

http://www.engadget.com/2013/11/26/moto-g-review/

 

http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/moto-g-1199218/review#articleContent

 

בהצלחה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

ראיתי תמונות, אין צורך להעלות, אבל המון תודה על הנכונות. ראיתי כמה ביקורות ואכן המוטו נראה כמו אופציה מצויינת במחיר סביר לחלוטין.

הומלץ. תודה רבה חבר'ז.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...