Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן פשוט מבאס העניין הקליטה...

לא כיף לוותר ביגללו על מכשיר מגניב.

הבעיה שהרבה דגמים מסין לא כוללים את ה850 וזה דיי מגביל את המיבחר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שבת שלום

אני מאד מעוניין לרכוש מכשיר כזה

רק אין לי שום מידע עליו רק שמועות.

 

אשמח לחוות דעת מאנשים שיש ברשותם את המכשיר.

 

כרגע אני עם אייפון 5c

תודה רבה!

imprza new age

פורסם

בגדול מכשיר לא רע בכלל, רכשתי כזה לאימי לאחר שיצא לי להשתמש במכשיר של חברי.

הממשק לא רע, ביצועים בסדר גמור (גם במשחקים), מצלמה באיכות טובה והמכשיר מאוד עמיד וקשיח.

השאלה היא מה אתה מחפש בסמרטפון שלך. כשאני חשבתי לשדרג את האייפון 4 שלי שקלתי לרכוש את המכשיר הזה, אבל בגלל שהתרגלתי לממשק של האייפון החלטתי ללכת על ה5S. זה נטו מתוך הרגל.

פורסם

יש לי את המכשיר כבר כמה חודשים.

אחלה מכשיר.

רק תהיה מודע לזה שאין חריץ הרחבת זיכרון והסוללה לא נשלפת.

סוללה חזקה. בשום מצב לא תישאר בלי סוללה במהלך היום- אתמול הייתי כל היום בנסיעות והשתמשתי הרבה ביוטיוב,דיברתי בסקייפ/ויבר/שיחות/וואטסאפ וב11 בלילה היה בסביבות 10%. בד״כ אני מטעין כל יום וחצי-יומיים.

פורסם

למה אתה רוצה להחליף אייפון חדש? אם לא דחוף לך, חכה סוף חודש מכריזים על HTC M8.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מחזק. בעולם הסמארטפונים כל שני וחמישי מכריזים על מכשירים חדשים, אין טעם לחכות.

 

לגבי סוללה זה ממש תלוי באופן השימוש. אימי מדברת המון בטלפון והסוללה שלה לא מחזיקה הרבה זמן.

פורסם

אלון, ככל הנראה HTC יצא עם מעבד חדש יותר בניגוד ל-LG G2 או לסמסונג 5.

 

ולא אמרתי שיחכה עד מאי, אבל לפחות לחכות פחות מחודש (זכור לי 25 לחודש הזה) ל-HTC כדי לדעת אם באמת התחילו עם המעבדים החדשים או לא.

גם אני רוצה להחליף את הטלפון שלי, אבל LG G2 נמצא כבר מספיק זמן בשוק כדי להחשב מיושן ואני לא רואה סיבה ללכת עליו כשבפתח יש לפחות מכשיר אחד שנראה מבטיח.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שבת שלום

אני מאד מעוניין לרכוש מכשיר כזה

רק אין לי שום מידע עליו רק שמועות.

 

אשמח לחוות דעת מאנשים שיש ברשותם את המכשיר.

 

כרגע אני עם אייפון 5c

תודה רבה!

 

יש סיבה מיוחדת להחליף טלפון חדש לחלוטין?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כי מדובר במכשיר משנת 2012 ? :-).

 

לרוב הסיבה תיהיה גודל מסך- מה באמת הסיבה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...