Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל יצרני הסלולר בעולם הסכימו על תקן אחיד למטען - המיקרו-USB. חוץ מאפל כמובן. אבל כנראה שהאיחוד האירופי הולך לאנוס גם אותם, עם חוקים שחייבו הפרדת מכירת המטען ממכירת הטלפון ועמידה בתקנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
המוטו נמכר בלי מטען בכל מקום.

אין לך סמרטפון קודם שאתה יכול להשתמש במטען שלו?

 

לצערי לא (מעבר ממכשיר נוקיה ישן).

יש למישהו קישור למטען מומלץ?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
סביר להניח שאפל פשוט יצרפו מתאם לכל המכשירים שלהם ובזה יגמר הסיפור

 

אז זהו שלא.

 

זה כבר כשנתיים שהאיחוד מחייב את התקן הטעינה הסטנדרטי.

הסייג שאפל השתמשו בו, היה שהם יכלו למכור עם ההתקן החיבור שלהם בתנאי שתהיה את האפשרות לקנות את המתאם הטעינה המקורי (שהיצרן יציע אפשרות כזו). כמובן שאפל עשו כן, רק שהמתאם היה עולה הון- 40 דולר.

 

עכשיו, האיחוד האירופי עשה שינוי בחקיקה- התקן הטעינה חייב להיות קיים במכשיר עצמו- כלומר- בלי מתאמים כלשהם ובלי שבבי זיהוי למיניהם (בכדי לאפשר טעינה מכל מטען שקיים בשוק). יצרן שלא יעמוד בכך- פשוט לא יוכל למכור את המכשירים שלו ביבשת.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

קיבלתי זיכוי מibuygou,

וישר נכנסתי ל xiaomiworld, יש מבצע מטורף, מכשיר mi2s 32gb כולל מגן מסך מקורי כולל מגן טלפון מקורי ב300 דולר.

הזמנתי עם ems לבסוף, יצא 337 דולר.

אני מתרגש :-)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

שמח לישמוע!- אכן המחירים עכשיו של המכשיר הזה ממש מצויינים- וזה לא סתם סיני אלא מכשיר ברמת איכות כמו מכשירי דגל אחרים בתקופתו.

כרגע הוא המכשיר הקטן בעל חומרה חזקה הכי מישתלם שיש- פחות מ290$ לגירסת 2GB/32GM זה מצויין.

 

בנוגע לכלבלב DG350- כעת מתחילות לצאת הסקירות כי המכשיר החל להישלח:

 

עוד חדשות טובות לגבי המכשירים הסיניים:

הקיטקט 4.4 מגיעה רישמית למעבדי MTK6589, MTK6582 וMTK6592- בינתיים לנובו כבר שיחררו את הרומים רישמית באתר:

עוד יצרניות עומדות לשחרור כבר ממש בקרוב את הקיטקט למכשירים מבוססי MTK- אז סוף סוף מדיהטק החלו להיתקדמם מה4.2.2 :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא נעים לי מכל ההקפצות :-).

 

בקיצור- אם מישהו מעוניין בסמארטפון מסין או גאדג'ט אחר ורוצה ליזכות בו בחצי המחיר או לפחות לקבל 10% הנחה עליו- בואו בבקשה להישתתף בתחרות, אנחנו צריכים 100 אנשים בשביל שזה יצא לפועל :-).

http://iandroid.co.il/forum/topic165216.html

 

זה הנציג של גייקביינג- והוא עושה לנו אחלה דילים ומבצעים .

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הייתי הולך על ה S5 רק בגלל המצלמה,לפי הביקורות יש הבדל באיכות צילום לטובת הגלקסי וחבל,כי הM8 בנוי הרבה יותר מרשים,אם אתה לא מצלם הרבה הM8,אבל אם אתה אוהב לצלם הרבה הגלקסי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני הייתי הולך על הדגמים הקודמים של שני המכשירים.

 

אני לא רואה איזה ערך מוסף הם מביאים ששווה את הכסף על פני הדור הקודם.

אותו מסך,אותו עיצוב, כמעט אותה מצלמה,וכמעט אותה סוללה. רק המעבד חזק יותר, ובשימוש יום יומי רגיל, לא תשים לב כלל להבדל במהירות.

פורסם

לא מסכים איתך.

 

הסוללה אולי לא השתנתה, אבל המעבדים נחשבים לחסכוניים שמעותית.

 

שווה לבדוק אם יש סקירה ומה היא אומרת על נושא הסוללה.

 

ממה שהבנתי, סנפדרגון 800 ומעלה באמת נחשבים לחסכוניים בסוללה, גם כשהקשוריות האלחוטיות למיניהן פועלות ללא הפסקה.

 

סוללה זה לא מדד לחיסכון בסוללה ואורך חייה. בכלל.

 

לי יש סוני z1 compact, עם סוללה של 2300 מיליאמפר, ומעבד סנאפי 800, והמכשיר שורד יומיים עבודה בקלות, עם wifi דולק החצי מהזמן (אפליקציית החיסכון בסוללה מבית סנפדרגון מפעילה אותו ומכבה אותו בהתאם למיקום ובמטרה לחסוך בסוללה). היומיים האלה כוללים כ10 עד 12 שע' מסך.

 

אני אישית סולד מסמסונג ומהממשק שלהם (היה לי את גלקסי 4 שהוציא אותי מדעתי), ומצד שני בעבר לHTC הייתה היסטוריה של בקרת איכות לא משהו ואמינות המכשיר הייתה תלויה במזל. כיום איני יודע איך הם.

 

בקיצור, לא זה ולא זה. לפחות לדעתי.

 

מה עם sony z2?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אם ככה אז את ה-M8.

 

1.המסך של ה ONE סופר איכותי עם צבעים מאוד טבעיים ונעימים. אני העדפתי אותו מאשר את המסך של ה-S4( מסכים זהים לדור החדש)

2.ע"פ ביקורות, ממשק הסנס עבר שיפור והוא יותר מהיר מהסנס הקודם(שהיה מהיר גם ככה). ממשק הטאצ'וויז עבר גם שיפור, אבל עדיין הלאגים האופיינים קיימים.

3.הרמקולים של HTC זה משהו מיוחד, וטובים פי כמה מכול רמקולים שיש במכשיר סלולרי אחר

4.המצלמה איכותית אבל חסרת מגה פיקסלים. אם השימוש שלך בתמונות הוא בעיקר לצפייה מהמכשיר עצמו או העלאה לפייסבוק/אינסטגרם/וואטאפ, אתה לא תשים לב לשום הבדל לעומת המתחרות מרובות הפיקסלים.

5. ה-HTC מכשיר יפייפה, לעומת הגלקסי שניראה כמו פלסטר.

×
×
  • תוכן חדש...