Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טל, מכוון שלאחי יש חבר ב-GOOGLE, אנסה לבדוק את הנושא מקרוב (למרות שהשמועות עקביות לגבי המסך / מעבד / זכרון...).

 

לא ממהר לקנות את הנקסוס 5 - יש לי זמן עד ספטמבר. לבינתיים מחירו בארה"ב הולך ודועך - ומן הסתם, עם הכרזה על מחליף, הרי שמחירו ימשיך בצניחה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)
בעולם הסלולר, ולא רק בו, אין טעם לחכות. בגלל שכל הזמן יש מוצרים חדשים שטובים מהקודמים. אם אתה צריך מכשיר, תקנה כרגע ואם באמת הנקסוס 6 יהיה שווה תמכור ותקנה אותו.

 

העניין הוא שאני ממש לא לחוץ על מכשיר חדש (לפחות לא בינתיים, טפו טפו הS2 עובד כמו סוס כבר 3 שנים), ובגלל שאני אוהב להתעסק עם רומים שונים ולנקסוס יש את קהילת המפתחים הכי גדולה ונתונים טכניים שבכיף יחזיקו לפחות 3 שנים קדימה, הוא נראה כבחירה הכי טובה.

אה, וגם זה שהוא ממש ממש זול ביחס למתחרים :-P

 

RS - ההשקה באוגוסט הקרוב? לא דובר על אוקטובר? אז מתי תכלס המכשיר יהיה זמין לקניה דרך הגוגל פליי?

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם

גם אני עם S2, אבל די - מצינו. אחרי שנתיים וקצת - הוא עשה את שלו, זה הזמן להשתדרג הלאה (ולהעביר אותו אל אמא).

 

לפי הכתוב באתרים / פורומים השונים, גוגל צפויים להכניסו לייצור עד סוף יולי והוא יהיה זמין לרכישה כבר באוגוסט (בטח בסוף אוגוסט).

 

החברים כאן העירו ואמרו שלרב גוגל משיקים את הנקסוסים לקראת אוקטובר, אלא ש-LG ואפל רוצים להשיק את ה-G3 וה-IPhone6 לפני אוקטובר, לכן זאת גם הסיבה שמישהו בגוגל רוצה להשיק את הנקסוס 6 במועד מעט מוקדם יותר ממה שהם נהגו לעשות עד כה - עם המכשירים הקודמים שלהם.

 

בכל מקרה, אבקש מאחי שיבדוק מול החבר בגוגל - וינסה לראות אם יש מידע מעניין.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יש למישהו מושג אם שווה להביא נקסוס 5 מסין?

תלוי בהפרש מחירים. ממה שראיתי שהייתי שם - ההפרש לא משתלם.

אם כבר, אז עדיף מהונג קונג.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
זוכר כמה עלה בערך מהונג קונג?

אני עדיין מתלבט בין הנקסוס 5 לקסיומי mi3. יש לי מישהו שחוזר מסין דרך הונג קונג( עוצר שם).

 

http://news.softpedia.com/news/Nexus-5-Now-Available-in-Hong-Kong-via-Google-Play-401854.shtml

 

(לא יודע כמה עולה בפועל, לא ראיתי ספציפית על המכשיר הזה)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
זוכר כמה עלה בערך מהונג קונג?

אני עדיין מתלבט בין הנקסוס 5 לקסיומי mi3. יש לי מישהו שחוזר מסין דרך הונג קונג( עוצר שם).

מה ההבדל שם במחיר ביניהם לבין הOPPO 7?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
קיבלתי 6uvu5uma.jpg

 

תתחדש!

מאיזה Carrier קנית? וקנית בסניף שלהם או אונליין?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

Hwgeek- למה אתה שואל?

האופו 7 יותר טוב מהם?

קצת מפחיד אותי הקסיומי מבחינת אמינות ותפעול. אני לא אחד שכל היום מתעסק ברוט ובתכנות הפלאפון. מחפש פלאפון חזק פשוט מבחינת ממשק עם גיפיאס טוב.

פורסם

האופו מצויין ונותן בראש לרוב המכשירים של היום והוא יותר המיתחרה של המכשירים שיוצעים כעת.

כל עוד לא צריכים צריכים שטויות כמו מד דופק וכל מיני פי'צרים מיוחדים של סמסונג, היא עדיפה גם על הS5.

ואין צורך בהחלפות רומים ושטויות גם עם אופפו ושיומי, תקבל איכון כל שבוע בשיומי, וכל חוש באופו והמערכות שלהן יציבות ועובות מעולה.

זה בעקרון הבדל ביניהם שהם רום מקוסטם שמעוצב ומכיל פיצ'רים מיוחדים ומעוצב לעומת הנקוסוס שהוא אנדאוריד נקי עם כל היתרונות והחיסרונות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לגבי השיומי אין בעיה:

http://hebmiui.com/

 

לגבי האופו- חפש גירסה בינלאומית, הם הוציאו גירסאות לפי איזורים.

לא יצא לי ליבדוק לגבי עברית, אנסה לברר.

 

אתה מתכוון להעברית בתפריטים נכון? כי תמיכה בעברית יש באנדרואיד מובנה.

 

עריכה: לא חושב שיש עברית בתפריטים באופו, אבל תמיכה בעברית במיקלות וכו' כמובן שיש כמו בכל אנרואיד.

 

עריכה: אם אתה מקבל ישירות מסין, שווה שתישקול את הנוביה שגם מגיעה עם סנאפדראגון 800:

http://www.nubia.cn/z5s.html

ויש גם את הגם הבכיר עם מייצב אופטי למצלמה, צילום 4K אבל אני חושב שהרבה יותר יקר ולא מישתלם כבר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...