Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה למומחים:

האם לנובו סדרה A הגבוהה היא התמורה הטובה ביותר לכסף (מתחת לאלף ש"ח)?

מפרט: מצלמה 5 מגה פיקסל, quad core, זכרון לא רע.

 

נראה שיש כאן מפרט זהה למוטורולה מוטו ב- 500 ש"ח הבדל.

פורסם

איזה דגם מדובר?

סידרה A היא לא הגבוהה אלא הזולה שלהם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שלום,

 

הכוונה לדגמים הגבוהים בסדרה A:

850, 830 - לא שמתי לב, מצלמה של 8 מ"פ.

820

 

מי יבואן רשמי של לנובו בישראל?

 

תודה.

פורסם

סיני קונים מסין, לא בארץ.

מדובר במכשירים שכבר לא ברמה, מסכי 960*540.

כיום הכי מומלץ HONOR 3C, כ190$ מסין+35.7% מס.

או ליקנות את המוטוG.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הזמנתי שלשום את הS5

הוא יוצא למכירה ב11 לחודש אז הזמנתי, המשלוח יצא ב10.

רציתי את הHTC one בגלל שהסאונד הרשים אבל חברת הסלולר שלי לא משווקים יותר את היצרן

האופציות היו LG Flex, S5 ואיזה סוני חסין למים.

אני מחכה

haters will hate

פורסם

OPPO FIND 7 זמין לרכישה מוקדמת ב499$ בלבד כולל מישלוח DHL!

בנוסך מקבלים כרטיס זכרון 32GB,סוללה נוספת וכיסוי פליפ חכם חינם!

http://oppostyle.com/14-find-7

 

מי שחושב כעת ליקנות נקסוס וכו' בארץ- המכשיר הזה עדיף בהרבה!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
OPPO FIND 7 זמין לרכישה מוקדמת ב499$ בלבד כולל מישלוח DHL!

בנוסך מקבלים כרטיס זכרון 32GB,סוללה נוספת וכיסוי פליפ חכם חינם!

http://oppostyle.com/14-find-7

 

מי שחושב כעת ליקנות נקסוס וכו' בארץ- המכשיר הזה עדיף בהרבה!.

 

500$ עם DHL = הרבה יותר בפועל.

אני מאמין שזה בשקט יעקוף את ה-2.5K אחרי הכל.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

נכון, זה גם הקטגוריית מחירים שהמכשיר הזה מיועד אליו, לדעתי אפילו לכ3500 במחירים של ישראל, שום מכשיר בארץ ב2.5K לא מיתקרב אליו וDHL בסכומים האלה כן שווה, יעידו כאן האנשים שמחכים כחודש לסמארטפון שלהם- כל יום זה כמו נצח :-).

 

גם צריך לקחת בחשבון ששוי המתנות להזמנה מוקדמת מגיעה בקלות לכ400 ש"ח +.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כן אני מודע להבדלים, לדעתי QHD זה מאוד מיותר, וביצעוים בפועל זהים עקב הרזולוציות השונות אבל עדין ראש בראש מול כל מה שיוצא כרגע.

מה שיפה בגירסאות הנ"ל שהם לא סירסו שום פיצ'ר ביניהם, רק הרזולוציה שונה והSOC משודרג בשביל לעמוד בתוספת הפיקסלים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אלה ההבדלים שראיתי:

- רזולוציה של 1440X2560 (534PPI) לעומת 1080X1920 (401PPI)

 

- 32GB ו-3GB זכרון לעומת 16GB ו-2GB (חשוב לציין שאפשר להרחיב את השטח אחסון בעזרת כרטיס זכרון, אז ההבדל המשמעותי פה הוא ה-3GB לעומת 2GB)

 

- Qualcomm MSM8974AC לעומת Qualcomm MSM8974AB

 

- Quad-core 2.5 לעומת Quad-core 2.3

 

- סוללה של 3000 mAh לעומת 2800 mAh

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
בנצי, מה המחיר של ה-S5?

 

יצא לי דיל ממש טוב $25 לחודש למשך שנתיים עם זיכוי של $10 בחודש אז בסה"כ 24x$15 = $360 ושילמתי $60 מיסים. משלוח חינם.

haters will hate

פורסם

כן אני מודע לזה, אבל כמו שציינתי ההבדלים נובעים מהבדל ברזולוציית המסך, בשביל לקבל אותה חווית שימוש וביצועים בגירסת הFHD חייבים לשדרג את תדר המעבד/GPU ולהוסיף זיכרון כי בQHD הכל ישקול יותר מresources בFHD (תחשבו על כל הPNG ברזולוציה המטורפת בכל הרום)ומאותה סיבה לשדרג את קיבולת הסוללה.

 

לכן ההבדל בפועל בין הגירסאות הוא רק ברזולוצייית המסך ו16GB באחסון שגם ככה לא קריטי שמקבלים 32GB חיצוני.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...