Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כמובן שלא, אתה לא תקבל כלום במיקרה הרע או תקבל HTM M1 מקולקל במיקרה הטוב.

מודע אתה מחפש סיני ב30$?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
כמובן שלא, אתה לא תקבל כלום במיקרה הרע או תקבל HTM M1 מקולקל במיקרה הטוב.

מודע אתה מחפש סיני ב30$?

 

אני צריך מכשיר גיבוי שיהיה ברכב למקרה שהLG יפסיק לעבוד.

ולא רוצה להוציא הרבה כסף וחשוב שיהיה סמרטפון.

 

זה כל הסיפור.

 

בבקשה תתחיס למה שכתבת מעל!

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם (נערך)

לא הבנתי למה להתייחס?

 

בנוגע לבעיה עם המכשיר התקול- איזה מכשיר מדובר? יש לינק שאוכל לדעת אם שווה ביכלל לתקן?

מכשיר מינימאלי שבאמת יתפקד כמסארטפון יאלה ל לפחות כ50$ וקצת-לא פחות.

אני יכול ליבדוק ל מה ליקנות.

עריכה: אולי עוד מס' ימים אמכור את הפלא של אמא שלי - ZTE V889S(תאום לבלייד3), בן חודשיים במצב חדש, מנסה לשדרג אותה לאייפון 4 :-). מעוניין?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לא הבנתי למה להתייחס?

 

בנוגע לבעיה עם המכשיר התקול- איזה מכשיר מדובר? יש לינק שאוכל לדעת אם שווה ביכלל לתקן?

מכשיר מינימאלי שבאמת יתפקד כמסארטפון יאלה ל לפחות כ50$ וקצת-לא פחות.

אני יכול ליבדוק ל מה ליקנות.

עריכה: אולי עוד מס' ימים אמכור את הפלא של אמא שלי - ZTE V889S(תאום לבלייד3), בן חודשיים במצב חדש, מנסה לשדרג אותה לאייפון 4 :-). מעוניין?

 

זה מכשיר שנקרא NO1 S6 או אחד מקביל לו מבחינת מפרט.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

הבנתי, לא שווה לתקן כי אתה יכול ליראות שמכשיר ברמה שלו ואפילו טוב יותר עולה רק 109$ לחדש, ואם למכשיר ביכלל יש נזק פיזי לא יעשו לך טובות ויגרמו לך לשלם, לא שווה בשביל חיסכון של כ20~30 דולר לשלם דמי מישלוח לסין, ולקבל אולי מכשיר מתוקן שעובד ללא רבב אחרי כ3 חודשים.

 

או שתיקנה משהו חדש טוב סביב ה110~140 דולר או שתיקנה משהו זול כמו הF1 שקניתי עכשיו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
הבנתי, לא שווה לתקן כי אתה יכול ליראות שמכשיר ברמה שלו ואפילו טוב יותר עולה רק 109$ לחדש, ואם למכשיר ביכלל יש נזק פיזי לא יעשו לך טובות ויגרמו לך לשלם, לא שווה בשביל חיסכון של כ20~30 דולר לשלם דמי מישלוח לסין, ולקבל אולי מכשיר מתוקן שעובד ללא רבב אחרי כ3 חודשים.

 

או שתיקנה משהו חדש טוב סביב ה110~140 דולר או שתיקנה משהו זול כמו הF1 שקניתי עכשיו.

 

הם רוצים 60$ על תיקון ולדעתי זה מוגזם.

אנסה את מזלי דרך אלי אקספרט.

 

בינתיים אבקש המלצה למכשיר אנדרואיד זול שמסוגל לספק-מוזיקה,וייז,ווצאפ,מצלמה,יום עבודה בסוללה,מסך 4.5+.

ושיהיה סביר.

 

תודה :)

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

ראה חתימה :-), הרבה חברים הזמינו ולדעתי תו שבוע יקבלו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
ראה חתימה :-), הרבה חברים הזמינו ולדעתי תו שבוע יקבלו.

 

יש לך 2 מצלמות וטאבלט.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

אופס צודק :-)

החתימה שלי כאן שונה מהפורום של הסיניים , תיבדוק את הDG350 יחד עם קופון של 3d1a7c.

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אופס צודק :-)

החתימה שלי כאן שונה מהפורום של הסיניים , תיבדוק את הDG350 יחד עם קופון של 3d1a7c.

 

 

זה יוצא 100?

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

109 כרגע, בהתחלה נימכר ב104 עם הקופון.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
109 כרגע, בהתחלה נימכר ב104 עם הקופון.

 

מחפש משהו בפחות.

אם אמצא את הדגם הספציפי,יהיה מאיפה להזמין מסך לתקן?

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

לא בטוח, אולי אם זה היה בוודאות NO.1 S6 אז כן, אבל יש אין ספור חיקויים לS4 וקשה מאוד לקבל עליהם תמיכה הן מבחינת התוכנה וגם החלקים של החומרה.

יש חבר בפורום הסיני שאכל אותה בידיוק מאותה הסיבה שהחיקוי נוט3 של 200$+ נהרס לו המסך ואין לו שום סיכוי לדעת איזה מכשיר באמת יש לו ואיפה לימצוא חלפים- גם הסיני לא ידע, זה הבעיה עם חיקוים וזיופים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לא בטוח, אולי אם זה היה בוודאות NO.1 S6 אז כן, אבל יש אין ספור חיקויים לS4 וקשה מאוד לקבל עליהם תמיכה הן מבחינת התוכנה וגם החלקים של החומרה.

יש חבר בפורום הסיני שאכל אותה בידיוק מאותה הסיבה שהחיקוי נוט3 של 200$+ נהרס לו המסך ואין לו שום סיכוי לדעת איזה מכשיר באמת יש לו ואיפה לימצוא חלפים- גם הסיני לא ידע, זה הבעיה עם חיקוים וזיופים.

 

המסך עובד,

אני צריך להחליף רק את הזכוכית.

קיבלתי אותו היום בחזרה,

רשום שהוא של סמסונג ויוצר בקוריאה.

איפה אפשר למצוא דגם ספציפי יותר?

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

×
×
  • תוכן חדש...