Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שים לב שגרסת ה-8GB מגיעה בפועל עם משהו באיזור ה-5.5GB. מכוון שאין אפשרות להגדיל את נפח האחסון במכשיר, תחשוב שוב אם זה באמת יספיק לך או שעדיף לך לקחת את ה-16GB.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

יש לי 2 xt910. עם cm11 הם עובדים אחלה ומהר. זה נכון שהדואל בוט מסורבל ומעצבן אבל אתה באמת לא חייב לסבול אם אתה לא רוצה את הרום של מוטורולה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
(זהירות, חפירה לפניך)

אני מאלה שקנו את הטלפון שלהם לפני הכחלוניזציה, בתשלומים מאורנג', ואפילו יש לי עוד 8 תש' של ₪100 לשלם. (קיבינימאט, יותר ממה שעולה MOTO G חדש!!!!)

שיווקו לי את ה XT910 בתור ה S2 אבל של מוטורולה, למעשה החומרה זהה, אבל ב₪30 פחות לחודש. (וזה נכון)

אבל מה? הS2 מגיע עם bootloader פתוח לרווחה, ובכלל גם stock rom נורמלי יחסית לזבל של מוטורולה.

בעוד הXT910 מגיע עם bootloader נעול, שחוסם גם downgrade בנוסף לcustom rom. המכשיר שלי קיבל OTA לגרסה הדפוקה שמוטורולה הוציאו לפני שנה ומשהו (ומאז לא עדכנו אותו) וזהו, אין שום דרך לשנות את זה.

 

לחברה שלי יש גלקסי S2 שנקנה מאורנג' כשהיה חדש לגמרי בשוק. יש עליו רום שאורנג' הלבישה על זה של סמסונג, ועד היום היא לא קיבלה עדכון לאנדרואיד 4.0, אפילו שהמכשיר הזה כן עודכן ע"י סמסונג במכשירים שלא נקנו דרך המפעילה. אורנג' פשוט לא טרחו לקסטם את הגרסאות המתקדמות ולא שחררו עדכון.

כמות הזבל ה"אורנג'ית" שיש לה על הטלפון פשוט לא נתפסת.

גם עם הסוני שלי, אגב, שנקנה עם 2 נקודה משהו ועודכן מאז כמה פעמים עד 4.2 ע"י סוני, היתה איזו פאשלה גדולה עם אחד העדכונים שלקח להם כמה ימים לתקן. אבל לא ממש נכוויתי מזה, אז כנראה שזה לא מספיק כדי לשכנע אותי :) אבל הנקודה שלך מובנת לגמרי.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
לחברה שלי יש גלקסי S2 שנקנה מאורנג' כשהיה חדש לגמרי בשוק. יש עליו רום שאורנג' הלבישה על זה של סמסונג, ועד היום היא לא קיבלה עדכון לאנדרואיד 4.0, אפילו שהמכשיר הזה כן עודכן ע"י סמסונג במכשירים שלא נקנו דרך המפעילה. אורנג' פשוט לא טרחו לקסטם את הגרסאות המתקדמות ולא שחררו עדכון.

כמות הזבל ה"אורנג'ית" שיש לה על הטלפון פשוט לא נתפסת.

גם עם הסוני שלי, אגב, שנקנה עם 2 נקודה משהו ועודכן מאז כמה פעמים עד 4.2 ע"י סוני, היתה איזו פאשלה גדולה עם אחד העדכונים שלקח להם כמה ימים לתקן. אבל לא ממש נכוויתי מזה, אז כנראה שזה לא מספיק כדי לשכנע אותי :) אבל הנקודה שלך מובנת לגמרי.

 

 

אני עם S2 שנרכש מאורנג' לפני יותר משנתיים והוא על אנדרויד 4.1.2 (כמעט שנה). המכשיר מצא עדכון - ועדכן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ניסיתי הכל עם המכשיר שלה, הוא לא מוצא עדכונים. כשפנתה (מזמן) לאורנג' משכו אותה די הרבה זמן עם התשובה "עדיין אין עדכון", ובסוף ירדה מזה. בימים אלה המכשיר מחשב את קיצו לאחור- נכבה ללא התראה ונדלק רק לאחר הוצאה והכנסה של הסוללה, שיחות מתנתקות לאחר שעונים להן, אפליקציות שעובדות רק לסירוגין... כך שבחודש הקרוב יוחלף בכל מקרה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תורידו kies למחשב, חברו את המכשיר ותעדכנו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ניסיתי הכל עם המכשיר שלה, הוא לא מוצא עדכונים. כשפנתה (מזמן) לאורנג' משכו אותה די הרבה זמן עם התשובה "עדיין אין עדכון", ובסוף ירדה מזה. בימים אלה המכשיר מחשב את קיצו לאחור- נכבה ללא התראה ונדלק רק לאחר הוצאה והכנסה של הסוללה, שיחות מתנתקות לאחר שעונים להן, אפליקציות שעובדות רק לסירוגין... כך שבחודש הקרוב יוחלף בכל מקרה.

 

מניסיון עם ידידה והנוט 2 שלה - התופעות האלו ארעו ורק בגלל שהמכשיר לא עודכן, עד שהוא גסס סופית.

 

אצלי נדפק השקע הטענה לפני כמה חודשים והוחלף. גם הסוללה המקורית הראתה סימני גסיסה והוחלפה. מעבר לכך, שומדבר חריג שהוא (חוץ מהעובדה שהמכשיר גם לא צעיר ולא זריז כמו בעבר).

 

תורידו סמסונג KIES ותעדכנו את המכשיר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

1) למישהו יש מושג מדוע גלקסי S4 מיני חדש, בעל רום מקורי של סמסונג (לא נרכש בארץ), גומר סוללה במהירות מטורפת (לא מצליח להחזיק אפילו 24 שעות עם שימוש מועט)?

ניסיתי להחליף בטריה עם מכשיר זהה והבעיה לא בבטרייה. כאשר אני נכנס בהגדרות של הסוללה כדי לראות מה האפליקצייה ש"אוכלת" לי את הסוללה מופיע לי מיד אחרי המסך שורה ש-18% מהסוללה הולך לי על cell standby. בגלקסי S4 של אשתי הסעיף הזה נמצא בתחתית הרשימה עם מספר נמוך מאוד של אחוזים שהאפליקציה הזו צורכת.

למישהו יש מושג כיצד נפטרים מהצרה הזו?

 

2) צריך המלצה על מעבדה מקצועית ומנוסה לפריצת גלקסי S4 שנרכש מארה"ב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

1. כשבדקת על כמה אחוזים עמדה הסוללה?

תנסה לטעון את המכשיר עד לסוללה מלאה (שאתה מקבל התראה שהסוללה מלאה), ותעשה תצלום מסך של השימוש בסוללה עם 15%-20% (או אפילו פחות) כדי לקבל מושג יותר טוב.

 

2. פריצת ROOT? או ביטול נעילת SIM?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה זריז אתה.

1) אבצע את שאמרת ואפרסם.

2) ביטול נעילת סים. חבר בעל מעבדה ביתית עם כל האביזרים נכשל (עד היום עם עשרות מכשירים לא אכזב, מצד שני הוא מומחה באייפונים).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כבדרך אגב, אני כבר כמה ימים עם האצבע על ההדק על ה MOTO G GPE הזה.

 

.. ואז עלתה ההשקה של OnePlus ONE בכל אתרי החדשות.

 

... ויש להם פרומו http://oneplus.net/smash שבו הם יציעו את הטלפון תמורת $1 בלבד ל100 קונים (הגרלה) ברי מזל שיסכימו לנפץ את המכשיר הקיים שלהם ולהעלות ליוטיוב.

נרשמתי, נקווה לטוב.

אחרי מה שמוטורולה עשו לי - לא יהיה מאושר ממני אם האימייל שלי יוגרל :-D

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הי אני בחיפוש אייפון 5 או 5C באיביי. (משלוח לארהב) מצאתי את זה במחיר סביר

http://www.ebay.com/itm/Apple-iPhone-5C-Latest-Model-16GB-AT-T-Smartphone-/171297572610?pt=Cell_Phones&var=&hash=item27e2218702

מה זה אומר לגביי שזה AT&T PHONE? האם זה אומר משהו לגבי התדרים? מה אכפ, לי שהוא ATT כל עוד הוא unlocked?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

1. לא בטוח שהוא UNLOCKED צריך לברר את זה. בעיקרון מכשירי ATT יכולים לעבור שיחרור מנעילה אבל לרוב זה עולה כסף ולא מעט יחסית(סביבות ה-300-400 שקל)

 

2.אם תיקח את המכשיר ותוסיף לו מכס, יוצא מחיר של 2100 שקל. אני חושב שבמחיר הזה אתה יכול לקנות בישראל מכשיר כמעט חדש, ולא חתול בשק שיקח חודש עד שהוא יגיע ואולי גם יעוכב במכס.

×
×
  • תוכן חדש...