Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אוסף אותו פיזית מארהב, מכס לא כל כך רלוונטי . רשום במודעה שהוא unlocked . אני אברר את זה שוב אם המוכר . האם זה שהוא ATT אומר משהו לגבי התדרים?נסיתי לחפש מידע ברשת ולא מצאתי.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
אתה זריז אתה.

1) אבצע את שאמרת ואפרסם.

2) ביטול נעילת סים. חבר בעל מעבדה ביתית עם כל האביזרים נכשל (עד היום עם עשרות מכשירים לא אכזב, מצד שני הוא מומחה באייפונים).

 

דיברתי עם מישהו בנושא ה-SIM Free, הוא טוען שרוב הסיכויים שאם תצרוב ROM מקורי אבל International / IL0 דרך ODIN זה יעבוד לך עם כל SIM.

אם לא אז צריך לפנות לאמצעים אחרים, אבל זה משהו שכדאי לנסות.

אתה יודע איך לצרוב ROM עם ODIN?

 

אני אוסף אותו פיזית מארהב, מכס לא כל כך רלוונטי . רשום במודעה שהוא unlocked . אני אברר את זה שוב אם המוכר . האם זה שהוא ATT אומר משהו לגבי התדרים?נסיתי לחפש מידע ברשת ולא מצאתי.

 

עד כמה שאני זוכר כן, אבל כדי להיות בטוח אתה יכול לשאול אותו מה ה-Model של האייפון (מופיע על הצד האחורי בצורת A1xxx) כאשר ה-x אלה שלושה מספרים.

למיטב זכרוני לאייפונים יש שתי גרסאות, CDMA ו-GSM, והם מצהירים בדף שמדובר על GSM אין גרסאות עם תדרים שונים.

כרגע גם וידאתי עם קולגה, כל עוד הטלפון הוא אכן Unlocked, הוא יעבוד בארץ.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תיראו מי שמה את ידיה הקטנות על ההפאבלט הסקסי של אופפו:

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש לי כיום סמסונג S4 שברצוני לשדרג.

הדרישות מסך 5 אינצ' +-, אנדרואיד, ללא טאצ'וויז או כל UI אחר שגורם למכשיר לעבוד לאט, עם סלוט לכרטיס זכרון, לא נקסוס ולא סמסונג.

אני מתכנן לרכוש באילת.

על מה מומלץ להסתכל, להשוות?

 

תודה.

פורסם

לא ציינת תקציב?

 

אם התקציב לא מהווה מגבלה במידה מסויימת, יש לך את Sony Xperia Z2 שעתיד להיות משווק ממש בקרוב, או את Z1 הנוכחי (בעדיפות לZ2).

 

אם אני לא טועה, בגלקסי 5 החדש פתרו את צרת הלאגים הידועה לשמצה של סמסונג. אם כן- שקול כאפשרות גם אותו.

 

LG G2- איני מכיר כך שאיני יודע אם כולל חריץ הרחבה/ או האם עובד חלק כמו שאתה דורש.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אם כך, אז הייתי מציע את Z2.

 

גילוי נאות: אני מחזיק בZ1 compact, ואני מבסוט ממנו. מסך מעולה (לטעמי, מצריך התרגלות במעבר מAMOLED אך מרגיש יותר נוח בעיניים), חסכוני בסוללה, מצלמה טובה, ללא לאגים כלל, וכחבילה כוללת יותר מוצלח מהגלקסי 4 שהיה לי קודם.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
דיברתי עם מישהו בנושא ה-SIM Free, הוא טוען שרוב הסיכויים שאם תצרוב ROM מקורי אבל International / IL0 דרך ODIN זה יעבוד לך עם כל SIM.

אם לא אז צריך לפנות לאמצעים אחרים, אבל זה משהו שכדאי לנסות.

אתה יודע איך לצרוב ROM עם ODIN?

 

אני ממש אנטי טכנולוגיה (נוסע ברכב בן 40 שנה ומשתמש בטלפון של נוקיה עם מקשים, רק בשביל שתקבל פורפורציות). לקבש ממני לעשות רום זה כמו לבקש מפיל לעשות שפגט.

בכל אופן, המכשיר הוכנס למעבדה ליד הבית, אני מקווה שהם יצליחו לסדר את זה.

 

המכשיר הקודם שהבאתי היה של AT&T והחבר הסתדר אתו בלי הרבה בעיות. המכשיר הנוכחי של VERIZON ואין לי מושג למה הוא עושה כ"כ הרבה בעיות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הייתי נותן לחבר עם המעבדה הביתית לנסות קודם לצרוב ROM.

האמת היא שזה לא כזה קשה, אם אתה מצליח לכתוב בפורום אז תוכל לצרוב ROM, זה עד כדי כך פשוט.

אם זה יהיה רלוונטי אני אשמח להכווין אותך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
כיף לישמוע, כניראה אנחנו הולכים לקבל יחד את הסינים שלנו - ראיתי עכשיו שלפי המעקב בדואר שבדיה המכשיר שלי נחת ארצה היום :-).

מי שהזמין את הDOOGEE DG350 מישהו כבר קיבל? השבוע אמורים לקבל לדעתי וכבר יש ביקורות מאנשים שקיבלו שמאוד מרוצים, יש רק באג אחד קטן שאפשר ליראות גם בסקירות וידאו שניראה כאילו שמסך המגע איטי באפליקציית המצלמה שלוחצים על כפתור הצילום, מיתברר שהבעיה באפליקציה ולא בחומרה, לכן מומלץ להתקין את אפליקציית המצלמה המקצועית של לנובו מכאן:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2427015

 

תהנו וחג שמח וכשר לכולם!

 

הזמנתי את המכשיר ב30.3 , קיבלתי היום מייל שהחבילה חזרה אליהם עקב טעות בסניגפור ושאם אני רוצה ניתן לשלוח מחדש או שאני אקבל חזרה את הכסף.

אז כל מי שבחר דרך סינגפור שיבדוק מה מצב המשלוח שלו לפי מספר מעקב

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

מיצטער לישמוע, מה ניסגר עם דואר סינגפור? אתה לא הראשון שמקבל את ההודעה הזו כי עוד חברים שהזמינו באליאקספרס ובמקומות אחרים ושלחו להם דרך סינגפור זה חזר לחנות.

יש מצב שגם דואר סינגפור התחיל ליבדוק בשקופיות ולהחזיר חבילות עם סוללות ליתיום ללא הודעה מראש?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש אפשרות אחרת לשלוח חוץ מסינגפור?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אני אבדוק איתם מחר ואעדכן, בעקרון הם שולחים גם דרך מלזיה,שבדיה,גרמניה ועוד.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...