Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
חפש את ההודעה של Mika_P שבו היא מדווחת היכן היא רכשה Moto G מאנגליה (המכשיר החליק בלי תשלום מסים, כך שעלה רק 850 ש"ח).

 

אכן! הזמנתי את ה16 גיגה מ handtec.co.uk. יש כמה אפשרויות שילוח, הזולה ביותר וזו עם הפחות סיכויים להתעכב במכס היא דרך רויאל מייל.

בעיקרון, המחיר של המכשיר נמצא כיום בטווח שפטור ממכס (עד 1200 ש"ח), אבל יש מע"מ + מס קנייה של סביבות 33% (נדמה לי) ללא קשר למחירם, וזו תוספת המחיר האפשרית במקרה של תפיסה. אם המס מוטל על המחיר הכולל- כולל המשלוח- זה יביא את המכשיר למחיר של כ- 1130 ש"ח, שזה כבר קרוב למחיר בארץ. העדפתי לקחת את הצ'אנס.

 

המכשיר הגיע, אגב, עם קיט-קט בגרסה הכי מעודכנת כבר מותקן עליו.

 

טיפ למי שמזמין מהם: המכשיר נשלח עד יום עסקים מרגע ההזמנה, ומקבלים אישור במייל על המשלוח, אבל לא מקבלים מס' מעקב וכזה גם לא מופיע בשום מקום בהזמנה המקוונת באתר, אפילו שהוא קיים. צריך לעלות לצ'אט עם נציג באתר ולבקש מס' מעקב (לפי מס' ההזמנה).

עריכה אחרונה על ידי MiKa_P

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
לא ייצא לי להתקין רום אף פעם.

הורדתי את הרום בלינק ואת התוכנה,

הוא כותב בפורום להדביק שורת .TXT, מה זה ולאיפה אני מדביק את זה?

לצערי אני לא יודע על איזה קובץ TXT אתה מדבר, ואם אתה לא יודע בוודאות איזה מכשיר יש ל אתה תקבל מישקולת נייר בלי אפשרות לתיקון כי בלתי אפשרי לימצוא רום מקורי של מכשיר לא ידוע,

 

בנוגע לקובץ, אני כבר לא מצליח לימצוא את הדיון, זה היה לפני יותר משנה שהחיקוי הסיני לS4 רק יצא.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
חפש את ההודעה של Mika_P שבו היא מדווחת היכן היא רכשה Moto G מאנגליה.

 

Handtec.co.uk

 

בדקתי שם, אבל המכשירים שם הם רגילים של מוטורולה - אני רוצה את ה GPE.

(הספיק לי פעם אחת בחיים להיות בעלים של טלפון שתלוי בצוות הפיתוח של מוטורולה, אז נכון שהם שחררו KK בהפרש של שבועיים מגוגל, אבל מי יודע מתי יימאס להם ופשוט יפסיקו לשחרר עדכונים)

 

וכן אני יודע שאפשר "להפוך" את הרגיל ל GPE, אפשר לפתוח bootloader ולשים custom rom וכו וכו וכו. לא רוצה, אני רוצה GPE מהקופסה בלי להתעסק עם שום דבר.

 

קטנוני, אני יודע, סליחה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם כך, אז הכי זול זה לקנות ישירות מגוגל פליי סטור. ואז לדאוג למשלוח כלשהו ארצה דרך חבר בארה"ב או shipito.

 

הכי פשוט זה להזמין מ buy2usa, וזה גם הכי זול כשמכניסים פנימה את עלויות המיסים.

 

בהצלחה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אופס צודק :-)

החתימה שלי כאן שונה מהפורום של הסיניים , תיבדוק את הDG350 יחד עם קופון של 3d1a7c.

 

 

שאלה לhwgeek - אתה מקבל תמורה כלשהי על רכישות שמבוצעות מהאתרים שאתה מפנה אליהם?

אם כן אז נראה שנחוץ גילוי נאות בחתימה שלך.

.We apologise for the inconvenience

פורסם (נערך)

אכן כן ואני לרוב מציין כל כמה הודאות וגם בקופון המצלמה וגם בהודעות הפרטיות, ואני מציין שאני נותן לינקים לאתר הזה אך ורק במיקרה שיוצא דיל שהוא הכי זול ברשת וככה כולנו מרוויחים, אם יש אתרים אחרים שאין לי קשר אליהם אני בכל זאת שמח להפנות בלי קשר אלי, אתה מוזמן ליבדוק ורבים אלא שהזמינו מהלינקים שלי יודעים :-).

 

אני לצערי רוכש המון שטויות בשנה האחרונה ואם יש משהו טוב במיבצע ואני משתף לחברה פה אז זה עוזר לי גם בקטנה :-).

והחתימה מוגבלת לצערי ואני מנסה לשים את המקסימום מבחינת המציאות וככה זה גם עוזר לי לפנות קצת את התיבת דואר שמופצצת בפניות לגבי מכשירים מסין.

 

נ.ב- בבאנג-טוב כבר שפכתי קרוב ל2000 ש"ח אז זה קצת עוזר בקטנה להמתיק את ההוצאות :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בדקתי שם, אבל המכשירים שם הם רגילים של מוטורולה - אני רוצה את ה GPE.

(הספיק לי פעם אחת בחיים להיות בעלים של טלפון שתלוי בצוות הפיתוח של מוטורולה, אז נכון שהם שחררו KK בהפרש של שבועיים מגוגל, אבל מי יודע מתי יימאס להם ופשוט יפסיקו לשחרר עדכונים)

 

וכן אני יודע שאפשר "להפוך" את הרגיל ל GPE, אפשר לפתוח bootloader ולשים custom rom וכו וכו וכו. לא רוצה, אני רוצה GPE מהקופסה בלי להתעסק עם שום דבר.

 

קטנוני, אני יודע, סליחה.

 

buy2usa.

1100 ש"ח לגרסת ה-16GB. הגיע תוך שבוע וחצי בערך עד הבית.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
buy2usa.

1100 ש"ח לגרסת ה-16GB. הגיע תוך שבוע וחצי בערך עד הבית.

 

הבנתי שאתה רוצה את GPE אבל במחיר כזה אפשר לקנות בארץ, יבוא יכול להעצר במכס ותשלם יותר מהמחיר בארץ

אייל

פורסם

כל הרעיון של buy2usa זה המחיר שכבר כולל תשלום מכס\מע"מ\וכו'.

₪1099 עד הבית בלי שום הפתעות.

 

כנראה זה מה שאעשה, תודה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הבנתי שאתה רוצה את GPE אבל במחיר כזה אפשר לקנות בארץ, יבוא יכול להעצר במכס ותשלם יותר מהמחיר בארץ

 

המחיר ב-buy2usa כולל מיסים והכל. אין הפתעות בדרך.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
בדקתי שם, אבל המכשירים שם הם רגילים של מוטורולה - אני רוצה את ה GPE.

(הספיק לי פעם אחת בחיים להיות בעלים של טלפון שתלוי בצוות הפיתוח של מוטורולה, אז נכון שהם שחררו KK בהפרש של שבועיים מגוגל, אבל מי יודע מתי יימאס להם ופשוט יפסיקו לשחרר עדכונים)

 

וכן אני יודע שאפשר "להפוך" את הרגיל ל GPE, אפשר לפתוח bootloader ולשים custom rom וכו וכו וכו. לא רוצה, אני רוצה GPE מהקופסה בלי להתעסק עם שום דבר.

 

קטנוני, אני יודע, סליחה.

 

לא קטנוני בכלל, לגמרי מובן :)

אני פשוט מאלה שנמאס להם מהמכשיר אחרי שנה וחצי-שנתיים, ומחפשת את המציאה הבאה, אז אם הרום מקוסטם או לא זה פחות משנה לי, בעיקר כשהוא מגיע כבר הכי עדכני שיש נכון להיום.

הקיסטום של מוטורולה, אגב, מינימלי ביותר. הקיסטום היחיד שאני לא מוכנה לו בשום אופן זה של החברות הסלולריות- כבד, מסורבל, ועם 0 אחוז סיכוי לעדכונים. למזלנו כבר אין היום צורך ממשי להתפשר על כאלה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

לפי הכתוב באתרים / פורומים השונים, גוגל צפויים להכניסו לייצור עד סוף יולי והוא יהיה זמין לרכישה כבר באוגוסט (בטח בסוף אוגוסט).

 

החברים כאן העירו ואמרו שלרב גוגל משיקים את הנקסוסים לקראת אוקטובר, אלא ש-LG ואפל רוצים להשיק את ה-G3 וה-IPhone6 לפני אוקטובר, לכן זאת גם הסיבה שמישהו בגוגל רוצה להשיק את הנקסוס 6 במועד מעט מוקדם יותר ממה שהם נהגו לעשות עד כה - עם המכשירים הקודמים שלהם.

 

בכל מקרה, אבקש מאחי שיבדוק מול החבר בגוגל - וינסה לראות אם יש מידע מעניין.

 

נו, יש? :wink:

פורסם
לא קטנוני בכלל, לגמרי מובן :)

אני פשוט מאלה שנמאס להם מהמכשיר אחרי שנה וחצי-שנתיים, ומחפשת את המציאה הבאה, אז אם הרום מקוסטם או לא זה פחות משנה לי, בעיקר כשהוא מגיע כבר הכי עדכני שיש נכון להיום.

הקיסטום של מוטורולה, אגב, מינימלי ביותר. הקיסטום היחיד שאני לא מוכנה לו בשום אופן זה של החברות הסלולריות- כבד, מסורבל, ועם 0 אחוז סיכוי לעדכונים. למזלנו כבר אין היום צורך ממשי להתפשר על כאלה.

(זהירות, חפירה לפניך)

אני מאלה שקנו את הטלפון שלהם לפני הכחלוניזציה, בתשלומים מאורנג', ואפילו יש לי עוד 8 תש' של ₪100 לשלם. (קיבינימאט, יותר ממה שעולה MOTO G חדש!!!!)

שיווקו לי את ה XT910 בתור ה S2 אבל של מוטורולה, למעשה החומרה זהה, אבל ב₪30 פחות לחודש. (וזה נכון)

אבל מה? הS2 מגיע עם bootloader פתוח לרווחה, ובכלל גם stock rom נורמלי יחסית לזבל של מוטורולה.

בעוד הXT910 מגיע עם bootloader נעול, שחוסם גם downgrade בנוסף לcustom rom. המכשיר שלי קיבל OTA לגרסה הדפוקה שמוטורולה הוציאו לפני שנה ומשהו (ומאז לא עדכנו אותו) וזהו, אין שום דרך לשנות את זה.

אפשר להריץ עליו custom אבל דרך מערכת מסורבלת אחושרמוטה שעובדת כמו סוג של dual boot כזה, הרום המקורי עדיין על המכשיר. בקיצור סמטוחה.

המכשיר שלי בסופו של יום עובד משמעותית יותר לאט מה S1 העתיק של אבא שלי. (שמריץ CM11)

\חפירה

החוויה הזאת השאירה בי צלקת ונשבעתי שלעולם לא אקנה יותר מכשיר אנדרואיד כלשהו שתלוי בחברה שייצרה אותו, רק אחד שמקבל עדכונים ישירות מגוגל בלי מתווכים ובלי תלות באנשים נחמדים בXDA או כל גוף אחר.

 

אז אולי מהצד זה נשמע כאילו אני נתפס על שטויות, אבל מי שנכווה ברותחים יזהר בפושרים.

 

מחפש בימים אלה קרוב\חבר שישלח לי זוג GPE 8GB מארה"ב (₪620 למכשיר.. לא יאמן), במקרה ולא יימצא אזמין זוג 16GB דרך buy2usa.

תודה לכולם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...