Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 30.9.2022 בשעה 16:07, lolshimi11 כתב:

מחפש מכשיר שיחליף OnePlus 8.

בגדול הדברים שחשובים(בסדר יורד)

1. סוללה

2.מצלמה

3.עמידות לנפילות

4.מהירות עבודה

5.קורא טביעת אצבע מהיר

תקציב עד 2000

אשמח שתגאלו אותי מייסוריי, תודה רבה.

 

 

 

המלצות/מחשבות?

חשבתי על ה-Galaxy A73 של סמסונג.

פורסם

היי, מישהו עשה מעבר אחרי שנים מאנדרואיד לאייפון? 

מעולם לא התנסיתי באייפון, והאמת שאני דיי מושקע בשירותים של גוגל. 

חושב על מעבר בגלל מדיניות העדכונים של ios לעומת גוגל 

לרוב מחזיק מכשירים דיי הרבה זמן - פיקסל 2 עדיין בשימוש אצלי מ 2018

פורסם
לפני 38 דקות, Transporter כתב:

איפה אפשר לקנות היום אייפון 14 שלם וקח?

https://www.tripley.co.il/264918-iPhone

 

קח בחשבון שהם לא הכי זולים

יש להם דגם הונג קונגי עם מגירה ל-2 סימים פיזיים (אבל ללא ESIM)

ואולי גם דגמים יפניים עם SIM ו-ESIM (אל תדאג, אין צליל צילום למצלמה כאשר המכשיר על שקט).

כל הדגמים מקבלים אחריות בארץ ב-DCS וגם בחנות עצמה, טריפל וואי, החלפה בחדש.

יש להם סניף בהוד השרון ואילת, הייתי מצלצל לפני שאני מגיע.

 

לחלופין, לעקוב אחרי KSP, אייבורי וכו' למלאים.

אמרו שגם באתר של שופרסל ודינמיקה כתוב אספקה תוך 5 ימי עסקים...

פורסם
בתאריך 8.10.2022 בשעה 17:31, Pika007 כתב:

הגודל של המסך שהוא פתוח- כיף לא נורמלי, אבל אני לא מסוגל לדמיין את עצמי מסתובב עם הבלטה הזו בכיס. 

הוא באמת כיף לא נורמלי, במיוחד כשצריכים אותו לעבוד על ממשקי ניהול שמיועדים לדסטקופ או לכתוב משהו.

ובאמת קשה לא להרגיש כאילו אתה מסתובב עם פאקינ' מטיל זהב בכיס, במיוחד עם קייס שכולל מקום לעט, והעט. ובמכנסיים עם כיסים יותר רפויים מאשר ג'ינס/צ'ינו... אללה יוסתור ולהקתו, מרגיש כמו מטולטלת.

אבל הוא כיף לא נורמלי, אז זה נסלח.

*8 חודשים עם הפולד3.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

 המלצה לסללור בכפוף לדרישות הבאות:

מחיר סביב 600-700 שח (יכול למתוח עד 1000 רק אם יש סיבה מיוחדת) שימושים עיקריים לפי הסדר הבא:
ככל שהמסך גדול יותר כך טוב לי (מקווה לחסוך במשקפי קריאה).
ווטסאפ ,ווייז, שיחות, בטרייה טובה, אין חשיבות לאיכות המצלמה .
----------------------------------------------

נפרד מאייפון 5 אתו שרדתי עד היום ,וחשוב לי שתהיה אפשרות להעביר את התכולה שלו לנייד החדש. (בעיקר הווטסאפ).

פורסם
לפני שעה, fishmanl כתב:

היי, מישהו עשה מעבר אחרי שנים מאנדרואיד לאייפון? 

מעולם לא התנסיתי באייפון, והאמת שאני דיי מושקע בשירותים של גוגל. 

חושב על מעבר בגלל מדיניות העדכונים של ios לעומת גוגל 

לרוב מחזיק מכשירים דיי הרבה זמן - פיקסל 2 עדיין בשימוש אצלי מ 2018

 

אני. 

כל השירותים הרגילים של גוגל עובדים. אין בעיה.

מה שלא עבד זה הפיצ׳רים היחודיים של פיקסל (לא יודע מה מזה יש ב-2) ו הגוגל אסיסטנט, אלא אם מפעילים ידנית.

אתה צריך לחיות עם סירי.

מהניסיון שלי, לסירי היה יתרון במהירות (מכשיר יותר חזק, אולי בגלל זה), ביכולת לזהות אנשי קשר וביכולת לפתוח אפליקציות לפי השם שלו (בגוגל זה עובד רק עם אפליקציות מסויימות). בשאלות מורכבות הגוגל לוקח, אבל רב התקשורת מול הטלפון איננה מורכבת...

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני רק שאלה(ות) -

1. האם samsung watch יעבוד רגיל\טוב עם פיקסל 6a ?
2. האם סמארט-טג של סמסונג יעבוד על מכשירים אחרים שהם לא סמסונג ? (פיקסל כדוגמא, אבל לא רק).

אם למישהו יש ניסיון עם הסיטואציה הנ"ל, אנא שתפו :)

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 7 שעות, falou כתב:

 

אני. 

כל השירותים הרגילים של גוגל עובדים. אין בעיה.

מה שלא עבד זה הפיצ׳רים היחודיים של פיקסל (לא יודע מה מזה יש ב-2) ו הגוגל אסיסטנט, אלא אם מפעילים ידנית.

אתה צריך לחיות עם סירי.

מהניסיון שלי, לסירי היה יתרון במהירות (מכשיר יותר חזק, אולי בגלל זה), ביכולת לזהות אנשי קשר וביכולת לפתוח אפליקציות לפי השם שלו (בגוגל זה עובד רק עם אפליקציות מסויימות). בשאלות מורכבות הגוגל לוקח, אבל רב התקשורת מול הטלפון איננה מורכבת...

 

 

מתלבט בין באייפון 13 פרו, ממש בא לי שהמסך יהיה כבר 120 הרץ, לעומת הפיקסל 7 שיצא עכשיו 

פורסם

האייפון כנראה all-rounder יותר. בממוצע הוא טוב יותר.

אני לא אוהב אייפון ולכן הייתי הולך על הפיקסל. מה שכן הייתי מחכה כמה חודשים לראות אם צצות בעיות חומרה. גוגל לא ידועים בתור אלופי בקרת האיכות...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

למישהו יש ניסיון עם  Asus zenfone 9?

השבוע אני קונה מכשיר חדש, כבר די ננעלתי על סמסונג s22, אבל עכשיו ראיתי את אסוס  ואהבתי סוללה יותר גדולה , מעבד מתקדם עם ביצועים מעולים, מסך טוב, מידות קומפקטיות.  מעדיף גב פלסטיקי ולא זכוכית של סמסונג, מעדיף מסך שטוח ושקע לאוזניות.

המחיר די דומה לסמסונג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היה לי חבר שהיה לו זנפון 8 כי אהב מכשירים קומפקטיים. אחרי תקופה החליף לסמסונג. פחות באגים תוכנתיים ועדכוני מערכת הפעלה סדירים יותר. מצלמה טובה בהרבה.

פורסם (נערך)

אני לא מכרתי עד עכשיו שום מכשיר ישן. הנוכחי S9 בן 3.5 פעם בשבוע מחליט להתחמם ולגמור סוללה מלאה תוך שעה ( סוללה חדשה ומקורית שהחלפתי לפני חודש ). אני מחזיק מכשירים עד שאי אפשר להשתמש בהם יותר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

רוצה לשדרג לאישה את הטלפון, חשוב רק המצלמה ואנדרואיד.

מתלבט אם לקנות עכשיו PIXEL 6 PRO או לחכות ל PIXEL 7 (לא הפרו), מה עדיף?

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...