Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה מומלץ לקנות Samsung S22 Ultra עם אחריות יבואן רשמי?

 

  1. סאני - שנה אחריות אבל כולל אוזניות Buds Live מתנה וחלוקה נוחה להרבה תשלומים ללא ריבית 
  2. פלאפון - 5 שנים אחריות - אבל רק שנה ראשונה יבואן רשמי, 4 שנים אחריות של פלאפון שאני לא הכי רוצה לנסות
  3. גו מובייל - 3 שנים אחריות אבל רק שנה ראשונה יבואן רשמי, ושנתיים של גו מובייל, ורק 2 תשלומים ללא ריבית

 

יש מקום אחר מומלץ עם אחריות יבואן רשמי?

 

פורסם
לפני 37 דקות, Coresh כתב:
  1. סאני - שנה אחריות אבל כולל אוזניות Buds Live מתנה וחלוקה נוחה להרבה תשלומים ללא ריבית 
  2. פלאפון - 5 שנים אחריות - אבל רק שנה ראשונה יבואן רשמי, 4 שנים אחריות של פלאפון שאני לא הכי רוצה לנסות
  3. גו מובייל - 3 שנים אחריות אבל רק שנה ראשונה יבואן רשמי, ושנתיים של גו מובייל, ורק 2 תשלומים ללא ריבית

 

יש מקום אחר מומלץ עם אחריות יבואן רשמי?

 

 

השרשור שפתחת הועבר לפה. הוסף להודעה שלך באיזה מכשיר מדובר כי הכותרת לא נשמרה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 23.9.2022 בשעה 16:07, Coresh כתב:

מאיפה מומלץ לקנות Samsung S22 Ultra עם אחריות יבואן רשמי?

 

  1. סאני - שנה אחריות אבל כולל אוזניות Buds Live מתנה וחלוקה נוחה להרבה תשלומים ללא ריבית 
  2. פלאפון - 5 שנים אחריות - אבל רק שנה ראשונה יבואן רשמי, 4 שנים אחריות של פלאפון שאני לא הכי רוצה לנסות
  3. גו מובייל - 3 שנים אחריות אבל רק שנה ראשונה יבואן רשמי, ושנתיים של גו מובייל, ורק 2 תשלומים ללא ריבית

 

יש מקום אחר מומלץ עם אחריות יבואן רשמי?

 

 

גם פלאפון הם יבואן רשמי של סמסונג, ולפי החוק הם גם מוכרים מכשירים שהם SIM-Free.

מה שנשאר זה ההבדל ב-ROM לפעמים, (Preloaded Apps בשם הרשמי או כמו שאנחנו קוראים לזה Bloatware) וכתוצאה מכך גם עדכונים בתאריכים שונים.

אבל אני כבר מזמן לא חי בתוך הזון הזה של איזה טלפון מגיע עם איזה ROM. אז אני לא יודע אם זה באמת רלוונטי ל-S22 Ultra

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם מישהו רוצה חיסרון מהותי מאוד בשימוש באייפון על פני אנדרואיד - קיבלתם: 

 

במצב שהמכשיר מתחמם אפילו קצת, בהירות המסך יורדת לסביב 60 אחוז ונשארת שם. חשבתי שזה בעיה בבהירות אוטומטית או דברים אחרים שקראתי עליהם . מסתבר שזה מעין מנגנון הגנה על המכשיר מהתחממות. אבל מה? באור יום איפה שבעיקר אתה צריך צריך בהירות גבוהה, פשוט לא רואים כלום. 

בפורומים שונים יש מלא תלונות על התופעה הזאת בשלל המכשירים השונים מהשנים האחרונות, אבל בביקורות מעולם לא שמעתי מילה על זה. 

 

האם כול הגיקים שעושים ביקורות על סמארטפונים הם ערפדים שלא יוצאים החוצה באור יום? 

 

מזל שאני כמעט ולא נמצא בשמש, כי אם כן, הייתי מתבאס לגמרי מהמכשיר. 

 

פורסם

רוב הביקורות הן קצרות טווח. לכן לא ימצאו את הבעיות האיזוטריות . מעטים הבלוגרים שסוחבים את הטלפון איתם חודש שלם לפני כתבה. 

פורסם

היה לי אייפון כחצי שנה ולא נתקלתי בזה. המסך נהדר בחוץ, בקיץ הישראלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

מזכיר את הימים העליזים שהNote4 או ה5 של סמסונג התפוצץ רנדומלית לאנשים.

עריכה:

 זה בכלל הנוט 7 😆

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם

וה 7, שאפילו לא צלח חודש השקה כמו שצריך והועף מפס הייצור לצמיתות.

 

הפעם מסתמן שיש לסמסונג בעיה חמורה עוד יותר וזה כבר נוגע להתמודדות עם מכשירים שנכנסו לקטגוריית הפסולת האלקטרונית ("מכשירי אספנות"?) שצריך להתמודד איתה בצורה כלשהי. אולי העניין הזה יחזיר את הימים בהם ניתן היה לשלוף את הסוללה מהמכשיר ולאחסן בנפרד/לשלוח להשמדה/מחזור בצורה נוחה ומבוקרת.

פורסם
לפני 29 דקות, falou כתב:

היה לי אייפון כחצי שנה ולא נתקלתי בזה. המסך נהדר בחוץ, בקיץ הישראלי.

 

אז או שאתה לא מבלה הרבה זמן בשמש חמה, או שאתה מצליח לקרר את המכשיר שלך באיזהשהי צורה. 

לשם הניסוי, עכשיו היינו 3 אנשים ברכב , כולנו בעלי אייפון 12, 13 אצל כולם בהירות מקסימלית, וויז דולק, ו-10 דקות עבודה והמכשיר מוריד לבד את הבהירות ל-60 אחוז. (אתה יכול לשחק עם הבר של בהירות מסך, אבל הוא לא משתנה) 

פורסם
לפני 3 דקות, ALÞћÃ כתב:

וה 7, שאפילו לא צלח חודש השקה כמו שצריך והועף מפס הייצור לצמיתות.

 

הפעם מסתמן שיש לסמסונג בעיה חמורה עוד יותר וזה כבר נוגע להתמודדות עם מכשירים שנכנסו לקטגוריית הפסולת האלקטרונית ("מכשירי אספנות"?) שצריך להתמודד איתה בצורה כלשהי. אולי העניין הזה יחזיר את הימים בהם ניתן היה לשלוף את הסוללה מהמכשיר ולאחסן בנפרד/לשלוח להשמדה/מחזור בצורה נוחה ומבוקרת.

אני חושב שלא נגיע לאותם הימים. לחברות יש אינטרנס מובהק לעשות את המכשיר כמה שיותר ״בלתי ניתן לתיקון״ חלק מאוד קטן ואקזוטי של חברות דוגלות בthe right of self repairing 

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם

באירופה דווקא מנסים לקדם את האג'נדה הזו, בדומה לאילוץ גורף של usb-c במכשירים אלקטרוניים (קולה*ין לאפל). הפיכת המכשירים לקשוחים יותר לתיקון היא לא העניין פה (לפחות לא המרכזי, כל עוד לא מדובר באפל), אלא הצורך ביישור קו עם IP ratings מגוחכים שיאפשרו לבעלי המכשירים להטביע אותם במסיבת הבריכה באילת ולחשוב שזה סבבה לאורך זמן.

פורסם
לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

 

אז או שאתה לא מבלה הרבה זמן בשמש חמה, או שאתה מצליח לקרר את המכשיר שלך באיזהשהי צורה. 

לשם הניסוי, עכשיו היינו 3 אנשים ברכב , כולנו בעלי אייפון 12, 13 אצל כולם בהירות מקסימלית, וויז דולק, ו-10 דקות עבודה והמכשיר מוריד לבד את הבהירות ל-60 אחוז. (אתה יכול לשחק עם הבר של בהירות מסך, אבל הוא לא משתנה) 

משתמש באייפון (12 פרו מקס) כבר שנה וחצי.

משתמש בוויז בשמש הישראלית ואף פעם לא שמתי לב לתופעה כזו.

גם אם הבהירות ירדה בלי ששמתי לב, אני עדיין רואה בצורה ברורה את המסך.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

הירידה בבהירות היא דבר אמיתי. ואחרי יותר מדי שמש (לדוגמא מחזיק פלאפון על הדאשבורד בשמש הישראלית) - זה אפילו יכול להגיע לכיבוי מכשיר. זה נכון גם באנדרואיד.

אם זה המצב + טעינה + GPS + סלולאר + בהירות מלאה - זה חתיכת טחינת סוללה ויצור חום רציני. כנראה הכי רציני שאפשר בצורה יומיומית. זו הסיבה אגב שפוקימון גו הוא כזה מטחנת סוללה לדוגמא.

 

אבל כשהבהירות המקסימלית היא מעל 1000 (בחדש 2000  עם 1600 קבוע) בחייאת :)

לשם השוואה - במסכי מחשב הממוצעים שלנו - זה סביב ה300-400 , בטלוויזיה שתומכת בHDR זה סביב ה700-800 

 

בנוסף ה14 פרו אגב יותר טוב בזה (שילוב של בהירות גבוהה יותר ומעבד חזק יותר עם תהליך יצור קטן יותר)

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...