Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, Liviur כתב:

הירידה בבהירות היא דבר אמיתי. ואחרי יותר מדי שמש (לדוגמא מחזיק פלאפון על הדאשבורד בשמש הישראלית) - זה אפילו יכול להגיע לכיבוי מכשיר. זה נכון גם באנדרואיד.

אם זה המצב + טעינה + GPS + סלולאר + בהירות מלאה - זה חתיכת טחינת סוללה ויצור חום רציני. כנראה הכי רציני שאפשר בצורה יומיומית. זו הסיבה אגב שפוקימון גו הוא כזה מטחנת סוללה לדוגמא.

 

אבל כשהבהירות המקסימלית היא מעל 1000 (בחדש 2000  עם 1600 קבוע) בחייאת :)

 

זה לא יותר מדי שמש. פחות מ-10 דקות של וויז בתנאי שמש, והמכשיר נהיה ממש חם ומוריד את בהירות המסך.

בגלקסי ס21 של חברה שלי זה לא קורה(למעשה בשום מכשיר שהיה לי לפני זה לא קרה, גם לא באייפון SE) . לא שהוא לא מתחמם, הוא פשוט לא מוריד את בהירות המסך לרמה כזאת. 

וחבל שלא צילמתי איך זה ניראה. בצהריים של קיץ ישראלי בחוץ, פשוט לא רואים כלום במסך, מבלי לשים את היד או ללכת לצל, וגם אז בקושי רואים. 

 

ולא שאני בא להטפל לקטנות. אין לי שום תלונות על האייפון, פשוט מהמעט שיוצא לי להיות בחוץ בשעות הצהריים, שמתי לב לזה יותר מפעם אחת. אז מי שנמצא יותר, וחשוב לו שהמסך יהיה קריא כמה שיותר באור יום, הייתי לגמרי מוותר על אייפונים. 

 

מעניין באמת איך זה באייפון 14 פרו. האם הוא גם מוריד ל-50% בהירות או שעקב המסך הממש בהיר שלו הוא מוריד אפילו יותר? 

פורסם
לפני 4 דקות, davemustaine87 כתב:

אז מי שנמצא יותר, וחשוב לו שהמסך יהיה קריא כמה שיותר באור יום, הייתי לגמרי מוותר על אייפונים. 

 

אתה מתעלם מהעבודה שרב הסלולרים לא מגיעים ל-60 אחוז מהבהירות של האייפון...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מכשירי דגל ? כולם ניראה לי מגיעים לבהירות גבוהה מאוד 

 

וזה הכול פונקציה של מחיר כמובן.

לקבל בהירות נמוכה ב-100 אחוז בהירות בפיקסל 3A זה מתקבל על הדעת. לקבל את אותה בהירות ב-60 אחוז מקסימלי, באייפון שעולה 3000, זה סתם מבאס. 

פורסם

סוגר כמעט שבוע עם אייפון 14 פרו מקס,

עדיין לא מבין ממה כולם מתלהבים במצלמה של האייפון.

מה אני מפספס?

 

ולמה אפל החליטו שהתמונות ייצאו בפורמט HEIC בדיפולט?! למה לא JPG? (כן, שיניתי את זה)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

התמונות לא יוצאות טוב, או שציפית ליותר?

 

לגבי הפורמט של התמונות - כמו כל החלטה דיפולטית אחרת של אפל, כמו להסיר את השקע אוזניות. רק שפה יש הגיון מאחורי זה (תמונות שוקלות פחות) ואפשר לשנות את זה. לא באמת בעיה..

פורסם
לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

מכשירי דגל ? כולם ניראה לי מגיעים לבהירות גבוהה מאוד 

 

 

וממתחממים. השליח שלי עם הגלאקסי אולטרא בבעיה דומה. צריך ווייז עובד כל הזמן והמכשיר מתחמם לו ומפסיק לעבוד.

הפתרון הוא שלשימושים כאלו עדיף לא מכשיר דגל...

לפני 8 דקות, dorsht כתב:

למה אפל החליטו שהתמונות ייצאו בפורמט HEIC בדיפולט?! למה לא JPG? (כן, שיניתי את זה)

 

איכות יותר טובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 25 דקות, DubelBoom כתב:

התמונות לא יוצאות טוב, או שציפית ליותר?

 

לגבי הפורמט של התמונות - כמו כל החלטה דיפולטית אחרת של אפל, כמו להסיר את השקע אוזניות. רק שפה יש הגיון מאחורי זה (תמונות שוקלות פחות) ואפשר לשנות את זה. לא באמת בעיה..

התמונות יוצאות בסדר.

אבל בהתחשב בכל מה ששמעתי על המצלמה של האייפון, ציפיתי ליותר.

אני לא אוהב את הצבעים המוגזמים שיש לחלק מהאנשים כשהם מצלמים באייפון אז בחרתי בצבעים חמים כי אני מעדיף את הצבעים חמים יותר אבל מחוברים למציאות.

התוצאות בסדר, אין משהו רע להגיד, אבל לא וואו.

ואני מאוד לא אוהב את זה שהמצלמה מתערבת לי ומחליפה עדשות על דעת עצמה. יש דרך לשנות את הדבר הזה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 33 דקות, dorsht כתב:

ואני מאוד לא אוהב את זה שהמצלמה  שApple מתערבת לי ומחליפה עדשות על דעת עצמה

 

חבר, זה לא דמוקרטיה פה. אתה תעשה מה שהם רוצים ולא להיפך.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מבאס 1
פורסם (נערך)

אני גם רוצה מכשיר ברמה גבוהה סוף סוף והאמת הכי מעניין אותי הVIVO X80/PRO ביזכות העדשות עם הציפוי שנותן לצלם ירח/מקור אור בלילה בלי שהמצלמה תסתנוור.

מוזמנים לנחש איזה תמונה של אייפון 14PRO לעומת VIVO X80PRO go עם  T* lens coating, צילומי הלילה של VIVO ניראים טוב יותר לדעתי.
מבאס שאין גירסה גלובאלית רישמית למכשיר.

image.thumb.png.05eba9987184c5be2204af3e3205b682.pngimage.thumb.png.c2fe393994d13ab803804e6226b61228.png

image.thumb.png.57a3b74daff0c3cd53fe75689fdf9336.pngimage.thumb.png.f3fcc73da6bb4873146ba92608888aa3.png

Vivo X70 Series with ZEISS Lenses Is Coming to Malaysia Soon | Salty News  Network

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני שעתיים, dorsht כתב:

ני לא אוהב את הצבעים המוגזמים שיש לחלק מהאנשים כשהם מצלמים באייפון אז בחרתי בצבעים חמים כי אני מעדיף את הצבעים חמים יותר אבל מחוברים למציאות.

 

יש במשפט הזה סתירה פנימית...

אם התאורה חמה הצבעים חמים וכו׳. 

בכל מקרה, מה שקובע זה המסך של מי שצופה, יותר מהכל...

 

לפני שעתיים, dorsht כתב:

ואני מאוד לא אוהב את זה שהמצלמה מתערבת לי ומחליפה עדשות על דעת עצמה. יש דרך לשנות את הדבר הזה?

 

זו מצלמה להדיוטות, לא לצלמים.

 

לפני שעתיים, dorsht כתב:

התוצאות בסדר, אין משהו רע להגיד, אבל לא וואו.

 

כמו מצלמת P&P טובה של לפני עשור. בשביל סלולרי זה וואו, אם אתה חושב על הגודל והמגבלות, ויכולות ופשטות העיבוד גם מרשימים.

 

לפני כשעה, hwgeek כתב:

אני גם רוצה מכשיר ברמה גבוהה סוף סוף והאמת הכי מעניין אותי הVIVO X80/PRO ביזכות העדשות עם הציפוי שנותן לצלם ירח/מקור אור בלילה בלי שהמצלמה תסתנוור.

מוזמנים לנחש איזה תמונה של אייפון 14PRO לעומת VIVO X80PRO go עם  T* lens coating, צילומי הלילה של VIVO ניראים טוב יותר לדעתי.
מבאס שאין גירסה גלובאלית רישמית למכשיר.

image.thumb.png.05eba9987184c5be2204af3e3205b682.pngimage.thumb.png.c2fe393994d13ab803804e6226b61228.png

image.thumb.png.57a3b74daff0c3cd53fe75689fdf9336.pngimage.thumb.png.f3fcc73da6bb4873146ba92608888aa3.png

Vivo X70 Series with ZEISS Lenses Is Coming to Malaysia Soon | Salty News  Network

 

בין שתי התמונות הראשונות ההבדל הוא בעיקר ב-WB.

ניכר גם הבדל ברמת ה-luminacy של מקור האור, אבל זה גם משהו שניתן לתקן, לפחות חלקית, עם עריכה, כמו גם הבהירות של השחורים.

אני חושב שאני רואה מה ציפוי העדשה עושה, אבל אני לא בטוח שזה תמיד חיובי.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 36 דקות, falou כתב:

כמו מצלמת P&P טובה של לפני עשור. בשביל סלולרי זה וואו, אם אתה חושב על הגודל והמגבלות, ויכולות ופשטות העיבוד גם מרשימים.

יותר טוב.

אבל מחיישן גדול, בגודל דומה לזה שיש בסמסונג שהיה לי ועם שנתיים וחצי שעברו מאז, הייתי מצפה לתוצאות טובות יותר.

לפני 37 דקות, falou כתב:

יש במשפט הזה סתירה פנימית...

אם התאורה חמה הצבעים חמים וכו׳. 

בכל מקרה, מה שקובע זה המסך של מי שצופה, יותר מהכל...

אפשר להגדיר פילטרים (?) או פרופילים, לא יודע איך זה נקרא.

לפני 38 דקות, falou כתב:

זו מצלמה להדיוטות, לא לצלמים.

גם זו של סמסונג לא נועדה להיות מצלמה לצלמים, עדיין היא לא התערבה לי בהחלטות. בכל אופן מסתבר שיש דרך להשבית את הפיצ'ר המיותר הזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 4 שעות, dorsht כתב:

ולמה אפל החליטו שהתמונות ייצאו בפורמט HEIC בדיפולט?! למה לא JPG? (כן, שיניתי את זה)

כי זה פורמט הרבה יותר יעיל מבחינת גודל בשילוב עם פחות איבוד פרטים ובנוסף כולל את המקור ועריכות באותו קובץ ככה שתוכל לבטל אותן בכל רגע.

זה שטות מוחלטת לבטל את זה. תחזיר.

לפני 4 שעות, DubelBoom כתב:

לגבי הפורמט של התמונות - כמו כל החלטה דיפולטית אחרת של אפל, כמו להסיר את השקע אוזניות

אם אתה לא יודע את הפרטים , כדאי לא לכתוב סתם ואולי לקרא על הפורמט ולמה הוא שם

לפני 3 שעות, dorsht כתב:

אני לא אוהב את הצבעים המוגזמים שיש לחלק מהאנשים כשהם מצלמים באייפון אז בחרתי בצבעים חמים כי אני מעדיף את הצבעים חמים יותר אבל מחוברים למציאות.

אתה יכול לשנות פרופיל צבע

 

לפני 3 שעות, dorsht כתב:

ואני מאוד לא אוהב את זה שהמצלמה מתערבת לי ומחליפה עדשות על דעת עצמה. יש דרך לשנות את הדבר הזה?

מנחש שאתה מדבר בעיקר על המעבר למאקרו וכן.

ויש אפליקציות מצלמה נפרדות שמאפשרות שליטה הרבה יוצר גרנולרית

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 3 דקות, Liviur כתב:

אם אתה לא יודע את הפרטים , כדאי לא לכתוב סתם ואולי לקרא על הפורמט ולמה הוא שם

 

רשמתי שפה יש הגיון ושאפשר לשנות חזרה. ההקבלה הייתה בשביל תשובה חצי צינית על השאלה ''למה אפל החליטו''. כי אפל מחליטים, וככה זה.

פורסם

לפני שהיה לי APPLE CAR הייתי משתמש במעמד לטלפון שמתחבר לפתחי המזגן וככה הטלפון לא מתחמם. במעמד שנצמד לשמשה הקדמית באמת רותח בשמש ישירה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...