Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בין ה-6 פרו ל-7 הרגיל, יש אותו מערך צילום בדיוק וב-6 פרו אתה מקבל תוספת של עדשת זום X4. אבל קח בחשבון שצריך לבדוק כל מיני בעיות שהתגלו ב-6 פרו, דברים שכנראה גוהצו בדגם 7. יש בפייסבוק קבוצה לפיקסלים, הייתי שואל שם . 

פורסם

ה-7 גם קטן משמעותית, שזה יכול להיות יתרון/חיסרון, תלוי בטעם.

יש לא פונקציה חדשה, שאין לי מושג כמה היא מבוצעת טוב, שמחדדת תמונות מטושטשות בעיבוד, אם זה חשוב למישהו.

מבחינה תפעולית, הייתי בודק אם חיישן טביעת האצבע מגיב טוב יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש י את הזנפון 9, קניתי לפני חודשיים שרק יצא. בנתיים אני מרוצה מאוד. טלפון חזק עם בטרייה ממש טובה. שזה בניגוד לסמסונג. אני לא משחק עם הטלפון בכלל ומצלם מעט. חיפשתי מכשיר קטן, התלבטתי בינו לבין הסמסונג S22 או פיקסל 6, את הסמסונג הורדתי בגלל הבטריה ואת הפיקסל בגלל הבעיה עם איבוד קליטה .

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 12.11.2021 בשעה 08:53, Shmelov כתב:

כמו כל שנה, מעדכן אתכם! 😜

כבר 3 שבועות עם האייפון 13 החדש, תענוג!

ה-12 נמכר תוך שעה וחצי (שיא חדש) אחרי 10 חודשים ב-600 ש"ח פחות ממה שנקנה חדש.

גם ה-11 הקודם וה-X שלפניו נמכרו תוך יום ב-700 ש"ח פחות מחדש.

אנשים מסתכלים על מחיר קניה, זו טעות. הרי מה שמשנה זה כמה עולה לי בחודש.

צריך להיות עשיר כדי להחזיק אנדרואיד קצה. ירידת ערך כמו של וולוו ואלפא.

שישי שמח לכולם! 📲

 

קצת יותר מחודש עם האייפון 14 פרו הסגול והחמוד, פינוק! 💯

השנה נשבר שיא במחיר מכירה, ה-13 נמכר תוך שעות ספורות ב-300 ש"ח פחות ממה ששילמתי עליו חדש (באילת). שווה לא? 😉

להגיד את האמת? אחרי שאפל הפסיקו לשחק עם הגדלים של המסכים בשנים האחרונות ואחרי שהפסיקו עם כפתור הבית, לא באמת יש הבדלים מורגשים בין המכשירים. גם בשאר החברות אין באמת בשורה, אבל עדיין נתחדש כל שנה כי זה כיף!

חמישי שמח לכולם! 📲

 

 

 

  • אהבתי 3

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 3 שעות, Shmelov כתב:

השנה נשבר שיא במחיר מכירה, ה-13 נמכר תוך שעות ספורות ב-300 ש"ח פחות ממה ששילמתי עליו חדש (באילת). שווה לא? 😉

 

שמע אייפונים אמנם שומרים על מחיר טוב ויש להם ביקוש, אבל פה זה ממש מוגזם. 

תתקן אותי אם המספרים לא מדוייקים , לפני שנה בערך מחיר האייפון 13 היה 3300 שקל, באילת 3000 שקל. עכשיו מכרת אותו ב-2700 כאשר חדש עם אחריות מעבדה מורשית עולה 3000? 

 

מי ההזוי שקנה ממך במחיר כזה? 

פורסם

אתה מאוד קרוב,

קניתי ב-2900 ומכרתי ב-2600.

אחריות יבואן רשמי לעוד חודש בערך.

צבע כחול (המבוקש) עם 128GB.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אחרי כמעט שנה עם הפיקסל 6, קיבלתי היום את ה7.

לא אהבתי את ה6 בכלל, הסוללה שלו בקושי מצליחה להחזיק יום, והיו לו כל מיני באגים מעצבנים. חיישן טביעת האצבע סביר(מינוס), אין זיהוי פרצופי, הרמקול חלושס - פלאפון מאכזב.

אני לא אוהב להחליף פלאפונים אבל תכננתי להחליף אותו כי אי אפשר לעבוד ככה, גוגל הציעו טריידאין מטורלל לגמרי במסגרתו אני מקבל $490 על ה6 ורוכש את ה7 ב$600, עבור $110 דולר זה בגדול no brainer אז ׳נאלצתי׳ לרכוש פיקסל שוב למרות שלא רציתי.

 

רשמים ראשוניים טובים (יש נעילת פרצוף, יש רמקול טוב יותר, שומעים טוב יותר שיחות, מגיב טוב וכו׳) אבל אני כבר יודע שרשמים ראשוניים לא שווים הרבה במשחק הזה, אז אמתין בסבלנות.

מה שכן מבחינת value for money, נראה שמדובר במכשיר מצוין.

 

אז אני אמנם ׳משוחד׳ נגד ה6, אבל גם אם לא הייתי, לא רוכש פרו של סדרה קודמת על גבי סדרה חדשה באופן כללי, ובמקרה של פיקסל הפרו מלכתחילה לא מגיע עם value proposition טוב מספיק, לדעתי. @TheOne23

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לפני 17 שעות, oryo כתב:

אחרי כמעט שנה עם הפיקסל 6, קיבלתי היום את ה7.

לא אהבתי את ה6 בכלל, הסוללה שלו בקושי מצליחה להחזיק יום, והיו לו כל מיני באגים מעצבנים. חיישן טביעת האצבע סביר(מינוס), אין זיהוי פרצופי, הרמקול חלושס - פלאפון מאכזב.

אני לא אוהב להחליף פלאפונים אבל תכננתי להחליף אותו כי אי אפשר לעבוד ככה, גוגל הציעו טריידאין מטורלל לגמרי במסגרתו אני מקבל $490 על ה6 ורוכש את ה7 ב$600, עבור $110 דולר זה בגדול no brainer אז ׳נאלצתי׳ לרכוש פיקסל שוב למרות שלא רציתי.

 

רשמים ראשוניים טובים (יש נעילת פרצוף, יש רמקול טוב יותר, שומעים טוב יותר שיחות, מגיב טוב וכו׳) אבל אני כבר יודע שרשמים ראשוניים לא שווים הרבה במשחק הזה, אז אמתין בסבלנות.

מה שכן מבחינת value for money, נראה שמדובר במכשיר מצוין.

 

אז אני אמנם ׳משוחד׳ נגד ה6, אבל גם אם לא הייתי, לא רוכש פרו של סדרה קודמת על גבי סדרה חדשה באופן כללי, ובמקרה של פיקסל הפרו מלכתחילה לא מגיע עם value proposition טוב מספיק, לדעתי. @TheOne23

הו הו אז חכה תשמע מה הם הציעו לבעלי אייפון -

עשיתי טרייד אין על האייפון 12 מיני 64GB העתיק שלי, מכשיר שעלה 700 דולר לפני שנתיים+ וקיבלתי עליו $510, בנוסף היתה הנחה של $100 על הפיקסל7 הבסיסי.

יצא שבסטביי אשכרה החזירו לי כסף בשביל לעשות טריידאין על מכשיר בן שנתיים פלוס.

 

מקווה שאוהב אותו, מקבל אותו עוד שבוע.

אני לא חסיד גדול של אפל, בלשון המעטה, הם גרועים ממש אם אתה לא באקוסיסטם שלהם, אבל במשך שנים לא מצאתי שום מכשיר סביר במחנה אנדרואיד...

 

פורסם

היתה הנחה מעבר ל600?? דאם!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני עם ה-7פרו, כבר יומיים.

בינתיים טלפון מרשים, מצלמה מעולה, מאוד מהיר. בינתיים הסוללה ממש טובה, אבל נטענת לאט - הזמנתי מטען מהיר.

הבעיה היחידה היא במגע, אני מרגיש שאני צריך לרוץ עם האצבע יותר מדי בשביל לעבור בין מסכים או להעיף נוטיפיקציות, או להקפיץ את מסך האפליקציות.

מאמין שזה משהו תוכניתי ויסדרו את זה בהמשך.

ובנוסף בגלילה באתרים של רשתות חברתיות כמו רדיט, כשאני כולל מטה/מעלה הוא "כאילו" לוחץ על המיקום שממנו אני גולל(מבלי להיכנס ללינק הספציפי) ומשם ממשיך לגלול.

 

 

פורסם

קניתי את 6a לפני איזה חודשים, אחרי שהנוקיה שלי מ-2018 התחיל לגסוס. 

הסיבות דווקא למכשיר הזה (ובאופן דומה גם לנוקיה לפני כמה שנים): 1) רציתי אנדרואיד כמה שיותר נקי בלי יותר מדי bloatware מעצבן ועטיפות למערכת ההפעלה שאני לא צריך; 2) הגודל הפיזי של הטלפון.

 

בינתיים אני חצי מרוצה. הבטריה מחזיקה יום חצי, עם שימוש לא מאוד אינטנסיבי. בשבוע בחו"ל העדפתי לטעון כל ערב כדי לא למצוא את עצמי נתקע ביום שאחרי. די חסרים לי הכפתורים הפיזיים, והשימוש בלעדיהם לא כזה חלק לי. חיישן טביעת האצבע, כמו שאור כתב, לא ואו. והמכשיר גם די מתחם (בטח עם gps עובד).

 

יכול להיות שסמסונג בטווח מחירים דומה היה עובד לי יותר טוב, לא יודע.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 7 שעות, oryo כתב:

היתה הנחה מעבר ל600?? דאם!

אני מניח שחלק מהעניין זה להעביר אנשים מאקוסיסטם של אפל לזה של גוגל.

בנוסף העובדה שלאייפונים יש שוק יד2 חזק בהרבה מטלפוני אנדרואיד.

פורסם
לפני 8 שעות, יבגניפ כתב:

קניתי את 6a לפני איזה חודשים, אחרי שהנוקיה שלי מ-2018 התחיל לגסוס. 

הסיבות דווקא למכשיר הזה (ובאופן דומה גם לנוקיה לפני כמה שנים): 1) רציתי אנדרואיד כמה שיותר נקי בלי יותר מדי bloatware מעצבן ועטיפות למערכת ההפעלה שאני לא צריך; 2) הגודל הפיזי של הטלפון.

אצלנו ה 6a חוגג בקושי 3 ימים, החליף את ה S9.

הטריגר למכשיר היה אכן הגודל הפיזי, הוטל וטו לאחר ה S21+ שהיא לא רוצה מכשיר בגודל הזה, אלא רק משהו כמו ה S9 - והוא אכן עונה במדוייק לפרמטר הזה.
המצלמה נהדרת - אבל את זה, באמת, בכל סקירה של המכשיר יגידו להם.

עם ההפעלה עודכנה מערכת ההפעלה לאנדרואיד 13 (ה S9 היה על 10).

 

הבעיה העיקרית של ה S9 היתה הסוללה, שהיתה נגמרת בצ'יק - ומצריכה (בשימוש שלה) טעינה אחת דחופה בצהריים ועוד אחת קצרה בערב.

הפיקסל 6a באותו מתווה בדיוק, חי באופן משמעותי הרבה יותר טוב - אבל נכון ליומיים שלושה שהוא אצלנו, הוא לא נזקק כלל לטעינה עד לפחות 7-8 בערב. שישי שבת הם פחות בעיתיים כך שעד שעות הלילה נראה שהוא לא זקוק כלל למטען.

ביחס ל S9, הדברים החיוביים הם בפיקסל הם: המסך (ניצול שטח פני המכשיר) גדול יותר, המכשיר בוודאות מהיר יותר, מסך בהיר יותר, סוללה גדולה יותר (כמעט 50% יותר מה-S9)  והמצלמה טובה יותר. 
החיסרון שנתקלתי בו עד כה, עם כי לא ברמת הקטסטרופה, זה שאין זיהוי פנים.
"חיישן" טביעת האצבע (על המסך) לא מהיר במיוחד, אבל למי שעובר מחיישן פיזי לחיישן על המסך, יש בהחלט עקומת למידה\הסתגלות (אני עברתי את זה עם ה S21+ כשהיה אצלי, ולמדתי דבר או שניים על התיפעול שלו. רמז: אם האצבע יבשה כמו הנגב - זו בעיה. ממליצים שתהיה לחות נורמלית על האצבע).

מכל יתר הבחינות לא שמנו לב לירידה ברמה (ז"א איכות השמע, הרמקול\ספיקר, מיקרופון, מיקוד GPS, בהירות מסך, איכות מסך וכד' - הכל באמת בסדר גמור).

אני תמיד מעדיף לתת למערכת ההפעלה לרוץ כמה ימים על מנת לבצע אדפטציה לאורך זמן של אפליקציות פעילות ולא פעילות ובהתאם לכך גם לשפר את זמן הסוללה. בשורה התחתונה הטלפון בהחלט מבצע את המשימות שלשמו בוצע השידרוג הזה. אם היה כזה המכיל 2 סימים, הייתי שמח לאמץ אחד כזה - אבל עד שלא יהיה כאן בארץ eSIM נראה שאין על מה לדבר.

 

איציק

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 9 דקות, איציק נ. כתב:

הבעיה העיקרית של ה S9 היתה הסוללה

 

לסוללה יש בלאי. התקן אומר שהיא צריכה לאבד לא יותר מ-20% מהקיבולת בשנתיים. בהתחשב בזה שה-S9 היה בן 4, הקיבולת של הסוללה סבירה, אם כי לא מצטיינת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אני בסוף נכנעתי ( ויתרתי על מכשיר קטן ) , החלפתי את S9 ב S22+ ומרוצה מאוד.

הסוללה בסוף היום על 40%, מסך מעולה ( וגם הגודל שלו זה יתרון למי שהראייה כבר לא 100%), מצלמה - שיפור גדול.   האמת, החששות לגבי הגודל וחוסר נוחות באחיזת המכשיר לא התממשו. אפילו נכנס לאותו הפאוץ' שלפני זה היה בו S9.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...