Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

ברשותי גלקסי כלשהו שלקחתי מהגברת, בן 4-5 שנים.

רוצה להחליף למכשיר חדש (בלבד).

שימוש סטנדרטי לחלוטין, שתהיה מצלמה נחמדה לילדים ואפשרות לשחק PUBG פעם בשבוע לחצי שעה.

הייתי שמח לסוללה טובה, שלי בשימוש הנוכחי שלי מחזיקה כחצי יום.

מבחינתי מכשיר כמה שיותר קטן ככה יותר טוב, לא רוצה מעוניין בלבנה בכיס.

תקציב נגיד באיזור ה 1000-1500 שח, אני לא באמת מוצא סיבה להשקיע בזה יותר מדי.

 

אשמח לעזרתכם, תודה מראש.

פורסם

באופן אבסורדי, כיום ככל שהטלפון זול יותר המסך גדול יותר. המכשירים הקטנים, יחסית, היחידים שאני יכול לחשוב עליהם הם פיקסל 6A שהוא לא גדול במיוחד עם נתונים טובים יחסית, אייפון SE אך לטעמי מסך "4.7 הוא קטן מידי כיום. 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם

 

אחרי כחמש שנים הגיע הזמן לשדרג את האייפון x שלי ואני מתקשה להחליט האם לקחת את ה-14 פרו או את ה-14 פרו מקס.

אשמח למי שיש שייתן את הדעה שלו מה כדאי מביניהם.

מצד אחד חיי הסוללה והצג הגדול במקס מפתים, אבל מצד שני מפחיד שזה יהיה גדול מדי וכבד מדי..

תודה רבה

 

פורסם
לפני 2 דקות, roy007 כתב:

מצד אחד חיי הסוללה והצג הגדול במקס מפתים, אבל מצד שני מפחיד שזה יהיה גדול מדי וכבד מדי..

בלי להתייחס לדגם ספציפי, זה חוץ ממך אף אחד לא יידע להגיד לך.

 

הייתי מציע ללכת לחנות פיזית כלשהי (כמו אחת החנויות של איידיגיטל) ולהתנסות שם במכשיר.

משקל - 206 גרם מול 240 גרם, תחליט אתה אם ההבדל של 34 גרם זה משמעותי בשבילך.

גודל מסך - אני מניח שאם לא תנסה בעצמך, לא תדע.

 

חוץ מזה, אם יש עוד הבדלים בפרטים הטכניים, אתה יכול לעיין כאן:

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11860&idPhone2=11773

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני עם ה12 פרו מקס כבר קרוב לשנתיים.

אני מעדיף את המסך הגדול והמכשיר נכנס לי לכיס הקדמי של הג'ינס בלי בעיה.

אבל זו לגמרי העדפה אישית שלך. מכיר כאלו שניסו ועברו לדגם קטן יותר, רגיל או פרו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אם מכשיר הגדול מתאים לך  - לך עליו. גודל הסוללה שווה את ההפרש במחיר וגם תוספת המשקל. 

אני עם 13 מקס פרו, כמעט ולא יוצא לי להטעין במשך היום ולפעמים גם סוחף יומיים בלי בעיה. כמי שנמצא לעיתים קרובות  בנסיעות ברכבת, תמיד מרחם על האנשים שמחפשים את השקע הפנוי ומתעסקים עם כבלים בנסיעות.

פורסם
לפני 42 דקות, gollu כתב:

כמעט ולא יוצא לי להטעין במשך היום ולפעמים גם סוחף יומיים

 

הפער בין לא להטעין במשך היום לבין לסחוב יומיים, הוא גדול מאוד.

 

השאלה של חיי סוללה ארוכים רלוונטית רק למי שנמצא הרבה רחוק מחשמל. אחרת, זה לא רלוונטי.

 

יש איתי עובדת שקנתה מקס, ומצטערת. המכשיר גדול וכבד. ויקר.

 

הכי טוב פשוט ללכת לחנות ולנסות. אישית, בחיים לא הייתי מסתובב עם משקולת כזו. לגבי גודל המסך, תלוי איזה תוכן אתה צורך וכמה. 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני רגיל למכשירים עם מסכים גדולים, אז הבחירה הטבעית שלי הייתה בפרו מקס.

עברתי מ-S20 אולטרה (שאליו עברתי מגלקסי נוט 8), כך שלא היה לי ספק שאין לי בעיה עם מכשיר גדול.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

העניין הוא לא בעיקר ההרגל, אלא הצורך.

סלולרי גדול נהנה מיותר חיי סוללה ומסך יותר גדול. אם אתה צורך תוכן וידאו בסלולרי, זה בוודאי יתרון, בדיוק כמו אם אתה מבלה הרבה זמן רחוק ממטען.

אם אין בעיה של טעינה ולשימוש של בעיקר תקשורת, טלפון גדול לא מציע שום יתרון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 54 דקות, falou כתב:

השאלה של חיי סוללה ארוכים רלוונטית רק למי שנמצא הרבה רחוק מחשמל. אחרת, זה לא רלוונטי.

וגם היום יש פתרונות טעינה ניידים כמו magsafe שיתנו מענה אם אין שקע בסביבה.

 

בכל מקרה תודה על המענה, הוחלט בסוף ללכת על הפרו הרגיל בגלל הנוחות 

  • אהבתי 1
פורסם

ניראה לי עשית את הבחירה הטובה. 

 

אתמול יצא לי להשתמש 10 דקות בערך עם האייפון 13 פרו מקס(זהה בגודל והמשקל ל-14 פרו מקס)

 

והדבר הזה הוא פשוט בלטה רצינית. לא מדבר איפלו על הגודל, אלא רק על המשקל. 240 גרם אולי לא נשמע משהו רציני מדי, אבל מנסיון זה יכול להיות מציק. 

  • אהבתי 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אם מישהו מעוניין, מוכרים את ה-ASUS ZENPHONE 8 ב-1500 שקל ב-KSP

 

סמארטפוני דגל שהם לא מקררים הולכים ומתמעטים. יכולה להיות אופציה מעניינת. 

 

גילוי נאות: אין לי שום קשר לחנות או למכירה(לכן גם לא פירסמתי לינק), ולא יצא לי באופן אישי להשתמש במכשיר, רק לקרוא ביקורות. 

פורסם
לפני 5 שעות, davemustaine87 כתב:

אם מישהו מעוניין, מוכרים את ה-ASUS ZENPHONE 8 ב-1500 שקל ב-KSP

 

 

מחיר מצויין. בודק שוב אם אין לו דיל ברייקר.

הפיקסל 3a שלי התחיל לעשות בעיות. והפסיק.

אז בינתיים נשארתי איתו ולא קניתי 6a.

אבל במחיר הזה ה-Asus מעניין.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 7.11.2022 בשעה 10:54, omricn כתב:

מה בדיוק קרה למסך? 

A52s של של בתה של אשתי, מכשיר בן פחות משנה, לפתע מסך התחיל להראות שלג, נתקע, לחיצות עצמיות, מסך לא נדלק בכלל, ריצודים מוזרים ועוד.נשלח לתיקון באחריות לפני מספר ימים (נרכש ביבואן רשמי), הרגע התקבלה הודעה שהמכשיר תוקן וניתן לאסוף (עדיין טרי, מניח שתחת אחריות וללא תשלום).מצאתי עוד 2 מקרים דומים ברשת של אותם הסימפטומים.

 

בתאריך 7.11.2022 בשעה 11:00, save כתב:

תופעה נפוצה. יש לי שכן עם a52 . השבוע יחליף מסך פעם שלישית. 

המסך כבה פתאום וזהו. 

 

בתאריך 7.11.2022 בשעה 12:37, sperial כתב:

זה היה 51, לא 52, ומעבר לאחריות. המסך קיבל לסרוגין צבעים פסיכדליים ושחור לילה, והשליש העליון לא מגיב למגע.

כיוון שמדובר במכשיר שמתקרב לגיל 3 שנים הוחלט להשבית אותו. לציין שעד שלשום עבד קשה והיה מצויין.

 

בתאריך 2.4.2022 בשעה 14:09, dani666 כתב:

Samsung Galaxy A52S 5g  או  Xiaomi 11 Lite 5G NE ?

די נסגרתי על שני המכשירים האלה (שנראים כמעט תאומים זהים) לאחר קריאות ביקורות על מגוון רחב של מכשירים.  אני ער לעובדה ששניהם זה last year news, ושבדיוק יצא ה A53 (שנראה נחות בטח בתחום המעבד לעומד ה A52S).  גם זוכר שהעברת מידע בין שני מכשירי שיאומי היא קלה ופשוטה וכמובן לא אפשרית במעבר משיאומי לסמסונג.

 

בתאריך 20.11.2021 בשעה 13:03, ANUTKK כתב:

חברים אני מעוניין לקנות סמסונג A52s' מישהו מהחברים פה קנה את הטלפון ויכול להמליץ עליו?

צריך טלפון לשימושים סטנדרטים (לא מוריד משחקים)

איך המעבד סנפדרגון 778G ?


שוקל לשדרג את המכשיר המזדקן שלי ל A52s.
ביחס ל A53 - למעט מועד ההשקה, ראיתי שההבדל היחידי הוא בביצועים (לטובת ה A52s) ומעבד קוואלקום וסנפדראגון ב A52s (ב A53 זה כבר EXYNOS).
מעדיף את הקוואלקום והסנפדראגון.

 

אני צריך פונקציה של DUAL SIM ולכן גם ה PIXEL 6A עניין אותי (יש עכשיו ESIM ב WECOM) א-ב-ל יש לי 2 SMARTAGS של סמסונג, שלצערי היום הם לא בשימוש, ואני מאוד הייתי רוצה להשתמש בהם ואף להוסיף עוד - לכן אני חושב שאני נאלץ לחזור לאקוסיסטם של סמסונג.

השאלות:

1. האם בעיית המסכים נפתרה בסדרות ייצור של המכשיר בשלהי 2022 או שיש סיכוי לפגוש אותה בעתיד ?

2. תקשורת עם אנדרואיד אוטו (ה S21+ הוא מכשיר חרא בכל מה שקשור לתקשורת באנדרואיד אוטו) והייתי רוצה לוודא מניסיונכם האם ה A52s הוא BULLET PROOF בעניין הזה ולא מכשיר שימרר את החיים עד שיתחבר.

3. האם באופן כללי (ומניסיון מעשי) עוצמת הקליטה והשידור של המכשיר טובה (באספקטים של: BT, WIFI, LTE) או שהוא סופר רגיש (לדוגמא: רמקול BT שמחובר לנייד - יש מכשירים שגם אם תעבור 2 חדרים עוד הרמקול יקלוט - ויש מכשירים שבחדר הסמוך כבר הרמקול יתחיל לגמגמם...).

4. כל מידע נוסף או המלצה למכשיר דומה (שעונה על הדרישות הנ"ל) יתקבלו בברכה.

תודה מראש למסייעים,

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...