Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 שעות, ArikC כתב:

אז החלטתי לקנות אייפון,קניתי 14 פרו מקס מכשיר ברמה מאוד גבוהה,יש לו בעיה אחת הפסיק לעבוד לי אחרי שלושה ימים.

שמתי במעבדה ראשית של אפל בארץ,כנראה החוסר במלאים הגיע גם לתחום הסלולרי,הטלפון שוכב שם כבר שבוע ,ממתין למסך חדש ,קניתי מהוט הם לא רוצים לתת לי מכשיר חדש.
דיברתי עם אפל לא ממש עזרו לי,במעבדה אומרים עד 14 ימי עסקים מהיום שאפל שולחת את המסך,מתי הם ישלחו רק אללה יודע.

בקיצור אחלה טבילת אש עם אפל.

חשבתי שהשירות שם פרימיום כמו המחיר.

עצוב לשמוע על החוויה הנ"ל,מצד שני בתוך עמי אני חי,תודעת שירות מגעילה שנפוצה בכל ענף.

כשמפקידים מכשיר למעבדה אמורים לתת לך חליפי לא ? בטח שלא אייפון 14 תואם אבל משהו סביר עד שתקבל את שלך חזרה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחי הקטן מחפש סמארטפון עד 1000 שקל.

ציטוט

 

הוא מעוניין במצלמה טובה, מסך גדול ושאר הפיצ'רים הרגילים BT, wifi וכו'.

סמארטפון בסגנון פוקו.

 

 

אני לא מבין כל כך בטכנולוגיה והייתי שמח לשמוע את חוכמת ההמונים. כן פוקו או לא פוקו או פולופופו..

חוץ מהדרישות למעלה, אני מוסיף את הדרישה היחידה שלי בנוסף לכתוב מעלה, לא תוצרת סינית 

דברו אליי ומודה מראש

שכחתי להוסיף מ.הפעלה אנדרואיד

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כמו שאפשר ללמוד פה, גם טלפונים ב-5000 ש"ח מעצבנים...

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחי הקטן שובר סמארטפונים מדופלם, כמעט שכל שנה צריך להחליף לו אז התקציב קשיח ולא ניתן לשינוי.

עשיתי קצת גוגל וראיתי שיש את הA23 וA33, יש מניעה לרכוש אותם?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אין לך אלטרנטיבות ללא סיני לתקציב, ככה שאין לך התלבטות.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מעדיף להחליף בן זוג מאשר להסתובב עם כזה דבר...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

זוגתי הייתה גם שוברת מסכים מדופלמת.

 

עד שקניתי לה OTTERBOX DEFENDER: 

כיסוי OtterBox Defender iPhone 14 Pro Max שחור

 

ונגמר העניין הזה. 

הרבה יותר זול מלהחליף מכשיר כול שנה. 

גם עם מגנים כאלו ואחרים הכל נשבר.

אני רק זה שמבצע את הקנייה ומחפש את מה שצריך לקנות, מעבר לזה - אין לי שליטה בנושא.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 6 שעות, davemustaine87 כתב:

תגדיל את התקציב ל-1300 ותקנה את הגוגל פיקסל 6A. 

שימו לב שנראה שכל הפיקסלים 6A בשוק הישראלי היום זה הגרסא היפנית. כולל אלו שקי.אס.פי מוכרת.

לא יודע מה ההשלכות של זה מעבר לכך שלא ניתן לכבות צליל צילום במצלמה (מניח שזה משהו שקשור בחוקי הפרטיות היפניים), אבל אני קצת חושש גם ממה זה אומר מבחינת עדכונים וגרסאות תוכנה. בכל מקרה אני ויתרתי על המכשיר הזה, למרות הVFM.

פורסם

מישהו יכול להסביר לי מה ההתלהבות מהטלפונים של גוגל?

רכשתי היום פיקסל 7 כי במכשיר הישן שלי (S9) הסוללה כבר לא מחזיקה רבע יום.

 

מצלמה טובה? כן, מעבר לכך מערכת ההפעלה פשוט הרבה פחות טובה מעל טלפון אחר בו השתמשתי, אנדרואיד בסיסי הוא פשוט אנדרואיד מוגבל מאוד, לצד המון באגים מפגרים. לתחושתי, עבור גוגל זה בערך כמו FSD של טסלה, שהלקוחות יבצעו את הפיתוח של דברים שאנחנו רוצים להשיג. 

פורסם

בגדול, מניסיון שלי עם 4 מכשירים של גוגל ולא מעט ניסיון עם מכשירים אחרים. 

במכשירים אחרים, המצב הראשון של הטלפון הוא הכי טוב, משם החוויה רק יורדת.

בטלפונים של גוגל, החוויה רק משתפרת מעדכון לעדכון.

כרגע עם ה7 פרו, ושכחתי את חבלי הלידה.. אבל עדיין מחזיק בדעה שבעולם האנדרואיד אין כמו הטלפונים של גוגל

  • אהבתי 1
פורסם

כן, רק שחווית השימוש היא פשוט מוגבלת. רוצה להזיז שתי אפליקציות לעמוד אחר במסך הבית? לא ניתן. רוצה לשנות גריד? הוא משכפל אפליקציות ותקיות מספר פעמים, רוצה עוד טוגלס? אין, יש מספר מאוד מצומצם, רוצה מראה נורמלי ולא ילדותי של אייקונים? תתקין לאנצ'ר, תקיות? ילד בגן עיצב... 

×
×
  • תוכן חדש...