Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, omar87 כתב:

בגדול, GMAIL, קריאת מאמרים ומחקרים מדי פעם, במהלך היום ולפני שינה. וואצאפ,+ ציולם למדיה חברתית.  

אני עם אייפון מהשנה הראשונה שיצאו, אצלנו במשפחה כולם עם אייפונים ומאוד מרוצים. הכל עובד בלי להתקע, אם המכשיר לא נופל יותר מדי אז ממש אין לו בעיות. עכשיו עניין של תקציב, הכי משתלם זה לקנות באילת אחרי שהזמנת וידאת שיש במלאי, לפחות 128 GB כי מצלמים הרבה והתמונות יוצאות מדהים. חוויה של מכשירים ואם אתה כבר באילת אז שווה לקנות את האזניות של אפל.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 10 שעות, Michazzz כתב:

אני עם אייפון מהשנה הראשונה שיצאו, אצלנו במשפחה כולם עם אייפונים ומאוד מרוצים. הכל עובד בלי להתקע, אם המכשיר לא נופל יותר מדי אז ממש אין לו בעיות. עכשיו עניין של תקציב, הכי משתלם זה לקנות באילת אחרי שהזמנת וידאת שיש במלאי, לפחות 128 GB כי מצלמים הרבה והתמונות יוצאות מדהים. חוויה של מכשירים ואם אתה כבר באילת אז שווה לקנות את האזניות של אפל.

איך הסוללה?

אפשר לגבות את התמונות לגוגל פוטוס?

פורסם

אפשר למרות שיש לאפל גיבוי משלה ICLOUDS. לי הסוללה מספיקה ליום שלם אבל זה תלוי בשימוש ובגודל המסך. כנס לחנות IDIGITAL ותשחק קצת במכשירים

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

שאלה למומחי סמסונג,

בהשקה של הS23 נאמר שהמחיר שלו יהיה זהה לS22.
בפועל נכון להיום יש 450-500 שקל הפרש בין השניים, כאשר המחיר של הS22 זהה למה שהוא היה לפני 7-8 חודשים. אני יודע כי רכשתי אחד לאישתי.

מה אני מפספס? האם גם בשנה שעברה המחיר בהתחלה היה גבוה יותר וירד אחרי חצי שנה? התחלתי לעקוב סביבות חודש מאי ומאז ועד היום המחיר של הS22 לא השתנה.

 

נ.ב

אני יודע שאין הבדל משמעותי בין ה22 ל23 ואדם הגיוני ירכוש את הS22. אני לא אדם הגיוני.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 5 שעות, mrmiki1234 כתב:

אפשר לגבות את התמונות לגוגל פוטוס?

כן.

 

כל האפליקציות של גוגל עובדות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

ערב טוב

מעוניין לקנות פלאפון חדש לאישתי

כמה שאלות

מה ההבדלים בין גלקסי s22 ל a73?

S22 ל s21 ?

אופציות נוספות?

שימוש סטנדרטי של שיחות, גלישה, מצלמה..

עדיפות למצלמה כמה שיותר איכותית.

תקציב 2000-2500

כיום עם שיאומי רדמי נוט 10.

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי - XM -

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

לסדרת A7x שני יתרונות על פני סדרה S - גודל המסך והמחיר. כמי שמתייחס למצלמת הטלפון בעיקר כ״אמצעי לתיעוד תאונות״ אני הרבה פחות מתחבר למצלמות טלפון, אם כי  גם ל-A71 (ומכאן אני גוזר לגבי A73) מצב צילום “pro”, אבל פחות מצלמות מסדרה S. בדוק מה הגברת מצלמת והאם יש הצדקה להוצאה של 1,000 ש״ח נוספים.

 

ועוד דבר - אם במקרה יש לך נקודות אל-על עודפות נסה את ה-flystore, יתכן ששם תמצא את מבוקשך. את שני המכשירים האחרונים קניתי שם.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ל-A73 אין יתרון אפילו במחיר לעומת S21 FE. הם עולים כמעט אותו מחיר וה-S1 FE מכשיר יותר טוב בהכול מלבד עניין הגודל למי שזה חשוב לו. 

 

מהנסיון שלי בהשוואה ישירה בין ה-S21 FE לעומת הS22, מבחינת איכות צילום, ההבדלים מאוד מאוד קטנים, בטח שבמצבים שיש תאורה סבירה. בכלל כול הסמארפונים נמצאים די ברוויה טכנולוגית. כי האייפון 12 מיני שלי שהוא מכשיר מ-2020 גם מצלם כמעט זהה לאותם סמסונגים מ-2021 ו-2022.

 

הסיבה היחידה באמת להעדיף את ה-S22 זה רק בגלל הגודל שלו שהוא יחסית קומפקטי. מה שלא בטוח שמעניין את פותח השרשור.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שלום :)

אשמח לעזרת הקהל וחכמת ios 

ברצוני להעביר את כל הוואצאפ מאייפון לסמסונג, הכל טוב ויפה התוכנה תומכת וכו', אני עושה transfer chats ואז האייפון אומר continue on new phone וכאן מתחיל הבלאגן: ברגע שמדליקים וואצאפ בסמסונג ועושים אימות למספר שיש באייפון, זה מעיף את התפריט במקום לתת לסרוק את ה QR כמו שרשום בהדרכה באתר וואצאפ. מה אני מפספס? אשמח ממש לעזרה

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם
לפני 10 שעות, - XM - כתב:

 

שימוש סטנדרטי של שיחות, גלישה, מצלמה..

עדיפות למצלמה כמה שיותר איכותית.

תקציב 2000-2500

כיום עם שיאומי רדמי נוט 10.

 

אייפון 12 128 או בחריגה של 200 שח קנה אייפון 13. אם תיסע לאילת ותזמין מראש תחסוך את המעמ

Apple iPhone 13 128GB 4GB RAM חדש - Apple - Apple (bestcell.co.il)

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

@davemustaine87 מירוץ המגאפיקסלים הוא BS. יש מגבלה פיזיקלית של גודל העדשה וגודל החיישן, אז אפילו עם האבולוציה של החיישנים אי אפשר להשיג באמת רגישות הרבה יותר גבוהה. מה שמתקדם הוא עיבוד התמונה. מכל מקום, 99.99% מהתמונות מוצגות על מסכים אחרי שהקבצים עברו כיווץ כך ש״איכות המצלמה״ זה עניין מוגבל. ועוד דבר - העדשות גלויות ונשרטות, מה שלא משפר את איכות התמונה אחרי כמה חודשים בכיס.

 

כשאני רוצה צילום שאינו מקרי אני שולף את המצלמה הדי קומפקטית שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...