Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 שעות, Igalz כתב:

אני יודע לספר רק על הנסיון שלי עם מכשירים שיש לי בבית.

הגעתי לסמסונג אחרי מכשירים של שיומי וoneplus שהיו מפוצצים באגים בקטע בלתי נסבל.

לאחד מכן הייתי עם S8 במשך 4.5 שנים. אפס באגים, אפס בעיות. מכשיר נהדר שעובד עד היום. עברתי לS22 אולטרא ומאוד נהנה מהפיצ'רים שלו.

 

אישתי הגיע ממכשיר של LG שגם כן האכיל אותה מרורים. עברה לS8, במשך 4 ומשהו שנים 0 תלונות.

עברה לS22 ונהנית ממנו לא פחות כבר כמעט שנה.

 

לאמא שלי היה NOTE4 כלכך הרבה שנים שחשבתי שהוא לא ימות לעולם. בסוף עלה עליו רכב וזה מה שגמר אותו. קניתי לה A52 ובנתיים הוא עובד לא רע, ועדיין היא אהבה את הנוט יותר.

 

אישית אני גם אוהב ומשתמש בחלק לא מבוטל מהאפליקציות של סמסונג, לכן אני לא רואה בהן bloat שחייבים להסיר. גם את הפונקציות והעיצוב של מערכת ההפעלה אני מאוד אוהב.

כיום אם הייתי צריך לרכוש מכשיר חדש, הייתי הולך על סמסונג.

 

באמת שאין לי מניות של סמסונג, פשוט בשבילי זה עובד הכי טוב נכון לעכשיו.

מסכים בגדול.

היה לי שיאומי MI5, מערכת ההפעלה הרגישה פחות מלוטשת מזו של סמסונג.

עם זאת, יכול להיות שבדגמים החדשים יותר המצב יותר טוב. לא ניסיתי.

 

היו גם באגים מוזרים, למשל כשהייתי מדליק את הטלפון אחרי מבחן, הווטסאפ היה תוקע את הטלפון כי היו הרבה הודעות שהתקבלו אחרי המבחן (כמה מאות), משהו שלא היה קורה בחיים בסמסונג.

 

הייתי כמעט 3 שנים עם נוט 8, המכשיר עדיין עובד. קיבל גם עדכון אבטחה לא כל כך מזמן.

לבת הזוג היה S8, החזיקה אותו כ-5 שנים עד שנשבר לה משהו והחליטה להשתדרג ל-S22+.

גם אצל ההורים שלי, היה נוט 9 ועכשיו הם עם S20 אולטרה ו-S21 אולטרה, שניהם מרוצים מהם (למעט בעיית הפוקוס ב-S20 אולטרה).

 

הקטע של המצלמות בסמסונג מאוד מעצבן וזו באמת אחת הסיבות שגרמה לי לנטוש אותם. וחבל.

גם ב-S23 יש בעיות במצלמה לפי מה שאני רואה בקבוצות פייסבוק ובכל מיני אתרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 3 שעות, save כתב:

לצערי /מזלי הספק הסלולרי שלי בכלל לא נותן לי wifi call.

בארץ לא ראיתי פעם אחת שנדלק אייקון voLTE

 

אז תכבה אותם ותהיה מוגן, ואפילו לא יהיה הבדל.

 

בחול כן ראית שנדלק האייקון? כי אצלי בגלקסי הוא דולק כמעט כל הזמן (עד שהסתרתי אותו עם good lock), אולי הפיקסל לא מראה את האייקון, בעוד אצל סמסונג הם מראים אותו קבוע ברגע שיש חיבור?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 8 שעות, save כתב:

בארץ לא ראיתי פעם אחת שנדלק אייקון voLTE

אצלי (פרטנר) הוא דולק קבוע.

פורסם

כאשר הפעלתי את השירות, לפני 2-3 שנים, הייתי צריך לעשות זאת מול הספק (במקרה שלי- פרטנר). לחלק מדגמי המכשירים זה נעשה דרך האתר, בדגם שיש לי היה צורך לדבר עם נציג. הסיפור לקח איזה 2 דקות שלמות.

בדוק באתר חברת הסלולר, אם יש צורך פנה לשירות הלקוחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 17.4.2023 בשעה 15:01, Gavrik כתב:

גם שיומי 12 המקביל של סמסונג S21 יתעדכן עד ל15 וגם REDMI NOTE 12 המקביל של סמסונג A33\34 יקבל עדכון ל15, במצד שני לא רשום שסמסונג A33 יקבל את העדכון הנ"ל.
https://www.androidupdatetracker.com/android/15

 

ספקולציות ודוגמאות לא רלוונטיות מפעם, לא יהפכו את זה לנכון. המדיניות עדכונים בסמסונג החל מ22 ברורה וארוכה יותר. גם בעדכוני אבטחה ובתדירות (שיותר חשובים) וגם בתוכנה.

https://security.samsungmobile.com/securityPost.smsb
https://trust.mi.com/misrc/updates/phone?tab=policy

לא מקבילים. גם בדוגמה העקומה שלך, השיאומי 12 יקבל 3 עדכונים, סמסונג 4.
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=10626&idPhone2=11285

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

רק לידיעה : כדי ששיחות יעברו דרך voLTE ספק הסלולר צריך "לאשר" את הדגם. דגמי סמסונג מאד נפוצים בארץ. מופיע ברשימה המאושרת של מכשירים אצל רוב הספריות. 

 

פורסם

עצה,

יש לי שיאומי 12 לייט מזה כחצי שנה. אני די מרוצה ממנו יחד עם זאת רוצה לקנות טלפון נוסף.

2 סיבות עיקריות להחלפה המהירה,

1. יוצא לטיול אופנוע של 6 שבועות באירופה ורוצה פון שתומך ב e-sim.

2. מרגיש לי שה 12 לייט לא יציאה מאד מוצלחת, אולי אני טועה.

 

דרישות/בקשות

1. אצלי הטלפון לא עובד ממש קשה, תמונות, ווטסאפ, וייז, גוגלמאפ, פייסבוק, אינסטגרם, מוזיקה(ספוטפיי) וכ"ו.

2. שתהיה מצלמה טובה.

3. תומך e-sim

4. עד אזור 2000 ש"ח+-

5. אנדרואיד כמובן.

 

מתכנן לקחת גם את השיאומי איתי לגיבוי.

אשמח מאד להמלצות 🤙

  • אהבתי 1
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם (נערך)

אם אתה רוצה יכולות של esim אתה יכול אולי להכניס סים של esim.me  יותר זול מלהחליף טלפון.

ממילא יש לך שתי מגירות לסים. 

 

לא מקבל אחוזים אבל הסים הבסיסי שלהם תומך ב 2 פרופילים של esim בו זמנית. עובד בצירוף יישומון ואינו כבול לספק esim ספציפי.

 

יש עוד פתרונות שאינם esim אם אתה בכיוון הזה של גלישה זולה בחו"ל. פשוט לא כדאי לקנות סים בארץ . 

 

בשיומי 12 לייט יש פשרות אבל המחיר בהתאם. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
בתאריך 24.4.2023 בשעה 08:05, save כתב:

אם אתה רוצה יכולות של esim אתה יכול אולי להכניס סים של esim.me  יותר זול מלהחליף טלפון.

ממילא יש לך שתי מגירות לסים. 

 

לא מקבל אחוזים אבל הסים הבסיסי שלהם תומך ב 2 פרופילים של esim בו זמנית. עובד בצירוף יישומון ואינו כבול לספק esim ספציפי.

 

יש עוד פתרונות שאינם esim אם אתה בכיוון הזה של גלישה זולה בחו"ל. פשוט לא כדאי לקנות סים בארץ . 

 

בשיומי 12 לייט יש פשרות אבל המחיר בהתאם. 

מצד שני, זה עולה כמאה שקל פלוס, וESIM זה משהו חשוב בטלפון לשנים הקרובות (התקן לא ישתנה) 

 

פורסם

אתה צודק. לשיקולך . כמו שאמרתי זה יהפוך את הטלפון לתומך תקן esim בעזרת אפליקציה וסים ייעודי. 

אולי סתם בא לך להתחדש בטלפון. גם זה בסדר. 

פורסם
לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

ESIM זה אחלה ונוח. השתמשתי בזה לפני שבוע. אבל לא הייתי מחליף בגלל זה פלאפון. אולי אם הייתי טס כול הזמן. 

אני טס המון.

אשמח ממש להמלצות.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם (נערך)

יש פחות מ70 דגמים כולל שעונים מהשנתיים האחרונות, תחיל בלבדוק מה נכנס לתקציב כי אין הרבה https://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2021&sSIMTypes=4
בשביל נדידה באירופה לא צריך ESIM, מספיק סים PRE PAID עם נדידה באירופה

 

 

עריכה אחרונה על ידי shake
  • אהבתי 1
פורסם

אצלנו במשפחה כולנו עברנו לפיקסלים (מ 5 ועד 6 פרו) וזה נוח לאללה ה e-sim. משתמשים באייראלו. בתקציב שלך נכנס פיקסל 6 ויהיה לך עודף נחמד.

  • אהבתי 1

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אהלן, אמא שלי מחפשת פלאפון חדש בתקציב של בערך 2000-2300 שח. 

 

חשבתי על S22 או Note 10. 

מישהו יודע לומר למה יבואן מקביל זול יותר מיבואן רשמי? האם זה מצדיק את התוספת במחיר?

* הבנתי שביבוא מקביל אין הקלטת שיחות, וזה משהו שהוא חשוב במקרה הזה. 

Mazda 3 2.0L, 2016 

×
×
  • תוכן חדש...