Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז בהמשך להודעה המקורית - גם לאחר הפקטורי ריסט שנכפה עליי הפיקסל ממשיך בשלו.

אם אני עולה לאזור ה-3,000 - איזה אופציות טובות יש לנו?

מעדיף להימנע מסמסונג, אך אם באמת זו האופציה הכי טובה אלך על זה.

פורסם

לדרישות שלך הם די מזעריות, ואין מה להמליץ על מכשירים ב 3000 שקל. 

 

אני יכול להגיד לך שכניראה כןל מכשיר בטווח המחיר של 1200 ומעלה יספיק לך, ובאסה שנפלת על לימון, 

 

לא יודע מה הולך בגזרת הפיקסלים, אבל בסמסונג בגרסת ה s , ואייפונים מהסדרות הרגילות, אין שום בעיות. לשימושים שלך כניראה גם גלקסי s21 fe יהיה סבבה לגמרי

  • רעיון טוב! 1
פורסם

נשבר ה-3a.

חיכיתי קצת ל-7a אבל הוא לא קטן מה-7 ולא זול ממנו. 

בד״כ הייתי פשוט קונה את הדגם הקודם, כמו ה-6a או ה-6, אבל הבעיות שלהם הן מהסוג המעצבן, איטיות בחיישן טביעת אצבע ובעיות מודם...

ה-3a החזיק שלוש וחצי שנים. אולי אני כבר לא מרטש הסלולריים שהייתי ולפרוץ את התקציב לטובת ה-7 ולהאמין שהוא ישרוד כמו קודמו...

  • מבאס 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בהנחה ואתה לא רוצה טלפונים מגושמים, זה או להתפשר בנקודות מאוד ברורות וללכת על אייפון SE 2022

 

או לעלות את התקציב למכשירים כמו פיקסל 7, גלקסי S22...

 

יש גם את הזנפון 8, אבל לדעת הפער מחיר לא מצדיק את הקניה שלו.

פורסם
לפני 4 שעות, falou כתב:

אולי אני כבר לא מרטש הסלולריים שהייתי ולפרוץ את התקציב לטובת ה-7 ולהאמין שהוא ישרוד כמו קודמו...

זה מה שאני אמרתי לעצמי לפני שקניתי את ה7 פרו. מאוד מקווה שיש בזה אמת..

בעיניי סדרה 7 היא קפיצת מדרגה (ביחס ל3א', 4א' ו-5א' שיצא לי להשתמש בהם)

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

מבחינתי זה מעבר למסך גדול יותר שזה בעיקר מטרד, אבל זה מה יש, אם לא מוכן להשקיע עוד יותר באייפון 13 מיני. גם צריך להודות, המיני הוגדר להגדיל את הפונט עם ירידת השמש, כי הראייה שלי היא כבר לא מה שהייתה...

 

לפני 37 דקות, davemustaine87 כתב:

בהנחה ואתה לא רוצה טלפונים מגושמים, זה או להתפשר בנקודות מאוד ברורות וללכת על אייפון SE 2022

 

זה כבר מסך קטן מדי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ראיתי כמה תגובות אחרונות של בעלי פיקסל 7. בשורה התחתונה - שווה 2500 שקל? זה המחיר היום. באותו מחיר אפשר לרכוש S22 ומתלבט בין השניים.

 

פורסם
לפני 7 שעות, RBRB כתב:

שווה 2500 שקל? זה המחיר היום.

 

לא זה לא...

 

image.thumb.png.b7a6c663558472c46de8ff3b16b276b2.png

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 3 שעות, RBRB כתב:

כמובן שרק 256 ג'יגה על הפרק.

 

אם ככה קנה גלאקסי עם כרטיס זיכרון נוסף. לשלם עוד יותר משליש על מקום אחסון, זה לא כלכלי.

לשמור נתונים בטלפון זה כמובן לא נבון, אלא אם יש לך דרישות ספיציפיות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם בגלקסי מסדרת S החל מ-S21 אין מקום לכרטיסי זיכרון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

וואללה... 

אז כנראה שבכל זאת רצוי להתקדם לעשור הנוכחי, ולעבוד עם גיבוי. אחסון בסלולרי זו דרך מאוד טובה לאבד את כל מה שחשוב.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפעמים 128 ג'יגה צפוף.

ווטאסאפ למשתמש כבד תופס המון נפח מקומי, אפיקציות צוברות Cache בקצב.

אני עם 128 ג'יגה ולפעמים מג'נגל קצת והולך לפנות שיחות ווטסאפ כדי להשאיר מקום.

פורסם

וואזאפ זה טקסט. לא תופס מקום בכלל.

אם מישהו מתעקש לשמור את כל הסרטונים והתמונות שכולם שולחים לו בוואזאפ... טוב, נו... כל אחד והסריטה שלו. אבל איזו סיבה יש לשמור את זה דווקא על המכשיר?

אם זה חשוב, צריך לגבות. אפשר לגבות את ספריית הסרטונים/תמונות של הוואזאפ ולנקות מהמכשיר את מה שגובה.

אם זה לא חשוב, אז למה לשמור?

 

אם שולחים לי משהו חשוב בוואזאפ, אני שומר אותו לענן. אחרת, אני לא שומר את כל הדחקות ששלחו לי אי פעם...

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...