Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה, ההבדל במחיר הוא רק בגלל יבוא רשמי/יבוא מקביל.

האם מבחינת מערכת הפעלה המכשיר שונה? 

האם לדעתכם ההפרש מוצדק?

 

image.thumb.png.447136bcbc06a5a251ce6230a385365e.png

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אם תביא קישור, אפשר יהיה לבדוק אם יש שוני, במעבד למשל.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

היו לי 4GB זיכרון עד לא מזמן. 

אין מה לחשוש, הם לא נושכים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 57 דקות, shake כתב:

הזול כנראה מיועד להודו וסביר שלא תהיה הקלטת שיחות.

https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-a14/firmware/#SM-A145F

הייתי חושש יותר מ4GB זכרון

היקר יותר הוא ה SM-A145F/DS, נראה שמיועד להודו לפי מה ששלחת.

הזול הוא SM-A145P/DS מיועד לישראל והמזה"ת. 

 

את ההערה האחרונה לא הבנתי. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 6 שעות, falou כתב:

 

אם היו לך עוד מכשירים של אפל היית מתחבר ונהנה. כשאפשר לענות לסלולרי מהמחשב או האייפד או כשהסלולרי אומר לך ששכחת את הלפטופ מאחור, זה מאוד נחמד. 

 

 

שאלה לשרשור כי בדקתי את זה פעם. למיטב הבנתי אין דרך לענות לשיחה של סלולר מהמק, גם אם האייפון מחובר אליו אלא מקסימום לקבל התראה שיש שיחה כזאת. נכון/לא נכון?

פורסם

לא לגמרי נכון. 

אפשר לענות אבל הם צריכים להיות על אותה רשת wifi (אם אני זוכר נכון).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הONEPLUS NORD שלי חזר להתחמם בזמן שהוא מריץ AA ולהיטען לאט. חושב על לקנות סוף סוף ספינת דגל. מה לגבי S23 מול אייפון 14? הבדלים משמעותיים? 

פורסם

אם אהבת את הoneplus ובא לך מכשיר דגל תבדוק את Realmi GT2 Pro. אותו תאגיד של OnePlus, עברתי בסוף אליו אחרי one plus 7 ואני מאוד מרוצה. 

 

מצלמה טובה, סנאפדרגון 8, 256 ג'יגה, 12 זיכרון פנימי וסוללה 5000 מיליאמפר. קצת יותר מ2000 שקל. המעבר מוואן פלוס למכשיר הזה הרגיש טבעי.

פורסם
לפני 1 דקה, RBRB כתב:

אם אהבת את הoneplus ובא לך מכשיר דגל תבדוק את Realmi GT2 Pro. אותו תאגיד של OnePlus, עברתי בסוף אליו אחרי one plus 7 ואני מאוד מרוצה. 

 

מצלמה טובה, סנאפדרגון 8, 256 ג'יגה, 12 זיכרון פנימי וסוללה 5000 מיליאמפר. קצת יותר מ2000 שקל. המעבר מוואן פלוס למכשיר הזה הרגיש טבעי.

היו לי הרבה מכשיש שיאומי שעבדו פנטסטי במשך שנה ואז... לא מזכיר לך את זה?

פורסם

לא קרה לי עם הוואן פלוס. כאמור, וואן פלוס 7, עובד עד היום פגז. הסיבה היחידה שהוחלף בגלל שהסוללה כבר חלשה. כמכשיר המשיך לעבוד כמו ביום הראשון.

פורסם
בתאריך 11.6.2023 בשעה 19:59, mrmiki1234 כתב:

היו לי הרבה מכשיש שיאומי שעבדו פנטסטי במשך שנה ואז... לא מזכיר לך את זה?


אני כרגע עם שיומי MI6 (מכשיר חלופי) המכשיר בן 6 לעזאזל ועדיין עובד מצוין.

פורסם

שאלה על ESIM 

האם אני יכול לרכוש שניים

אחד כמספר זמני ישראלי (רוב הזמן פעיל) ואחד פרופיל חו'ל (שיהיה פעיל רק בזמן נסיעות לחו'ל)? 

 

פורסם (נערך)

התשובה כן. אבל מעטים הטלפונים שיכולים להאזין לשניהם בו זמנית.

אז בחול תכבה את ה esim הישראלי ותדליק את esim הזר ?

זה בהחלט אפשרי.

אם ברשותך אייפון 13+ אתה יכול להפעיל שני esim בו זמנית.

באנדרואיד המצב יותר מסובך. בעדכון גרסה של מרץ לאנדרואיד 13 בפיקסל 7 אפשר להגיע לאותה תוצאה כמו באייפון 13 . 

אני לא יודע מתי זה יגיע לסמסונג. 

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...