Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,  מ s21 ל s23 לא צריך להיות הבדל כמו מ S9 ל S22.

אני עדיין יכול להבין את המעבר ל plus. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קשה לי לומר בינתיים. אולי בהמשך. 

לפני 16 דקות, vladclar כתב:

טוב,  מ s21 ל s23 לא צריך להיות הבדל כמו מ S9 ל S22.

אני עדיין יכול להבין את המעבר ל plus. 

 

עברתי בעיקר בגלל הסוללה. אבל בגדול בין 22 ל 21 ההבדל בביצועים ממש זניח, הם דומים מאוד. 

פורסם

תוספת: 

כששמים אותם אחד ליד השני, אין ספק שה S23 מהיר משמעותית. אבל כשאני חוזר רגע להשתמש בישן לא מרגיש לי איטיות מעצבנת כפי שהיה לי בשדרוגים קודמים. 

לא מצטער על השדרוג ולו רק בגלל הסוללה והמסך, אבל כנראה מתחילים להתקרב לתחום ה pc, זה מספיק מהיר שכבר לא צריך לשדרג לעתים קרובות בגלל ביצועים. 

פורסם

טוב, ה-note 10 lite הזקן והנאמן שלי נפל אל מותו.

 

בינתיים אני עם S10e ששאלתי מאחד הבנים, אבל עדיין לא בטוח שהגודל (סביב "6) מספק אותי. בגילי אני מעדיף מכשיר גדול, סביב "6.7. הבעיה היא של-note 10 lite אין יורש, צריך לבחור בין השקעה של 4K ל-S23 plus לבין ירידה ל-A54 או M54. השימוש שלי די אינטנסיבי, אם כי לא באפליקציות כבדות. האם מישהו יכול להציע לי איזה זנב לאריות בגודל המתאים ובמחיר סביר?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

טוב, ה-note 10 lite הזקן והנאמן שלי נפל אל מותו.

 

בינתיים אני עם S10e ששאלתי מאחד הבנים, אבל עדיין לא בטוח שהגודל (סביב "6) מספק אותי. בגילי אני מעדיף מכשיר גדול, סביב "6.7. הבעיה היא של-note 10 lite אין יורש, צריך לבחור בין השקעה של 4K ל-S23 plus לבין ירידה ל-A54 או M54. השימוש שלי די אינטנסיבי, אם כי לא באפליקציות כבדות. האם מישהו יכול להציע לי איזה זנב לאריות בגודל המתאים ובמחיר סביר?

אני רכשתי במרץ האחרון s22ultra יד שניה, בן שנה, ב2700 שח. 

בנתיים מבחינתי עשיתי את עיסקת חיי. מכשיר מצויין שניראה ועובד כמו חדש. גם חיי הסוללה המדווחים על ידי accubattery הם 97%. 

כיוון שאתה מגיע מnote אני מניח בזהירות שיש לך שימוש לעט שמגיע עם המכשיר, וזו בערך האופציה היחידה לקבל מכשיר עם עט במחיר די שפוי. 

המכשיר כבר עשה איתי שני טיולים בחול והesim תענוג.

המצלמות מצויינות ועדשת הזום x10 פותחת אפשרויות ששום מכשיר אחר (חוץ מs23ultra) לא נותן בייחוד לא במחיר הזה.

את הרכישה ביצעתי מאדם פרטי דרך פייסבוק..

 

אין לראות בנאמר המלצה לרכישה ובלה בלה בלה

יום טוב גם לך

פורסם
לפני כשעה, Nemesis כתב:

לדעתי ממש לא. הפער בין 22 ל 23 קטן מדי. 

 

מלבד סוללה, אני באמת לא רואה במה הוא מצדיק 800 שקל יותר. 

אותו מסך, אותה מצלמה, מעבד שכניראה לא ינצלו פרומיל מהיכולות שלו, וזהו בערך. 

תכלס לשימושים שלו, כניראה שגם ה-A54 יהיה מעל ומעבר, הבעיה שיש לו חיישן קרבה וירטואלי וזה באמת חרא שלא ברא השטן. 

פורסם

אם מדברים על יבוא לא רשמי, ההפרש הוא בערך חצי מזה. אם מדברים על יבוא רשמי לא בדקתי. מעבד מהיר בהרבה, זמן סוללה ארוך יותר, מתחמם פחות, נפח אחסון כפול ומהיר יותר. שנה נוספת של עדכונים. אם מדברים על יבוא רשמי שמגיע עם מעבד אקסינוס הפער בביצועים ובסוללה גדולים בהרבה. 

פורסם
לפני 18 דקות, Nemesis כתב:

אם מדברים על יבוא לא רשמי, ההפרש הוא בערך חצי מזה.

 

אני דיברתי על הגרסאות הכי זולות של המכשירים, שזה 128 גיגה ל-22 ו-256 ל-23. 

אם משווים אותו זיכרון, אז כן, הפער הוא חצי. 

פורסם

צודק. הסתכלתי בטעות על ה- 256, חשבתי שאני מסתכל על ה- 128.

כתבת 2,600 ש״ח, הגעתי ל- 2,600 חשבתי שאתה מתכוון לזה.

 

22 פלוס עם 128 ג׳יגה עולה 2,200 (2,400 רשמי), פער שיותר קל לבלוע את ההפרש בין המכשירים.

פורסם
בתאריך 3.7.2023 בשעה 19:13, sperial כתב:

טוב, ה-note 10 lite הזקן והנאמן שלי נפל אל מותו.

 

בינתיים אני עם S10e ששאלתי מאחד הבנים, אבל עדיין לא בטוח שהגודל (סביב "6) מספק אותי. בגילי אני מעדיף מכשיר גדול, סביב "6.7. הבעיה היא של-note 10 lite אין יורש, צריך לבחור בין השקעה של 4K ל-S23 plus לבין ירידה ל-A54 או M54. השימוש שלי די אינטנסיבי, אם כי לא באפליקציות כבדות. האם מישהו יכול להציע לי איזה זנב לאריות בגודל המתאים ובמחיר סביר?

ה S23 פלוס עולה באילת 3000 יבואן רשמי,סנג'ר איזה מישהו מהסביבה שיביא לך.

אפשר לקנות אני מניח במחיר דומה מכשיר משומש קלות מיד 2 במצב חדש,אבל זה קצת הרפתקאה לטעמי.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הי אני גר בחו"ל ועד עכשיו היה לי פלאפון ישן רק לקבלת סמסים מישראל, עכשיו, מה 1.7.23 מסתבר שיש דרישות מינימום למכשיר וזה לא מקבל אותו (כנראה שכשמכניסים סים המכשיר שולח למפעיל את ה IMEI וככה הם יודעים).


השאלה שלי מה המכשיר הכי זול שיעבוד לי? מזכיר צריך רק לקבל סמס.

אני יכול להזמין גם בארץ, נניח מ- KSP.

 

אלה הדרישות:

(1) מכשירי טלפון סלולרי הפועלים בדור 4 ומעלה התומכים בטכנולוגיית VoLTE.

(2) מכשירי דאטה בדור 4 ומעלה (לביצוע שיחות תידרש גם תמיכה ב VoLTE).

(3) מכשירים מסוג IOT/M2M הפועלים בטכנולוגיית NB-IOT ו/או LTE-M.

 

https://www.pelephone.co.il/digitalsite/heb/support/support/closing2-3/

 

image.thumb.jpeg.b43b13924fccaf3dbd581b01ecf7e156.jpeg

 
×
×
  • תוכן חדש...