Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אישית עם ה7פרו והוא טלפון מעולה.

מצלמה - הכי טובה שהייתה לי

סוללה - כנ"ל(באופן מפתיע כי בכל הטלפונים הקודמים שהיו לי של גוגל זו הייתה החולשה העיקרית)

מגיב מהר לכל מה שאני אזרוק עליו

מבחינתי החיסרון היחיד הוא שהייתי שמח אם הוא היה פיזית קטן יותר.

  • אהבתי 1
פורסם

 

 

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם (נערך)

A54 זמין בארץ ואין בשורות גדולות ~18% התייקרות בהשקה, עדיין EXYNOS ומעט חידושים.

ממתין ל10 במאי לאירוע של גוגול, בתקווה שפיקסל 7A לא יאכזב

image.thumb.png.05d602972a3e2127b5a07788c8c14a0b.pngimage.thumb.png.d53730c9a3dd9afe6911f28e7522edd4.png

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

מישהו התחדש בסמסונג S23 ויש רשמים קצרים? קיים סיכוי גבוה שאהיה באילת בקרוב ורוצה להתחדש (S20+)

נדמה לי שהיתה כתבה שיש בעיות בסדרה בענין המצלמה,אבל לא הבנתי אם זה נפתר או סתם פלופ שלא ממש בעייתי..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

נתקלתי בכתבה הזאת. היה גם בעוד מקום. זה מה שמאצתי על ה S23.

https://www.tgspot.co.il/claims-says-galaxy-s23-space-zoom-is-kind-of-a-fraud/

חשד: צילומי הירח של סמסונג נוצרים בעזרת בינה מלאכותית.

מצאתי עוד כתבה.

https://www.ynet.co.il/digital/technology/article/syt6k75g2

 

עריכה אחרונה על ידי yor2
  • רעיון טוב! 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נתקלתי  בעוד כתבה. על המצלמה של ה S23.

https://g-rafa.co.il/samsung-will-fix-camera-crashes-on-galaxy-s23/

סמסונג מאשרת את קיומה של התקלה במצלמות Galaxy S23 – התיקון בדרך.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

אתמול תוך כדי שרשמתי את ההתלבטויות שלי בשרשורה הזה הMEIZU 16TH שלי נפל והלך המסך, כנראה הוא נפגע מהבגידה והחליט להתאבד בקפיצת ראש :mm_sad:

עד אתמול לא ידעתי אם בכלל לשדרג כי מלבד סוללה שכבר לא כ"כ מחזיקה בכל שאר הפרמטרים ה16TH היה מצוין עבורי, קומפקטי לשימוש ביד אחת (מסך 6.2) ומרגיש כמו מכשיר פרמיום דקיק, UI נוח, מעבד טוב (S845), פורט 3.5 מ"מ כי לנהל שיחה באוזניות TWS זה פויה ואני לא מבין את כל האלה שמנסים לדבר עם האיירפודס ברכבת כשברור שהצד השני לא שומע בכלל....

לצערי רק מסך תחליפי עולה 300 ש"ח, + הפירוק לא פשוט בכלל ויכול להיות שגם המסך החדש ידפק בתהליך.

התחלתי להסתכל מה יש בשוק עכשיו מבחינת מכשירים קומפקטיים והתקשיתי מאוד לשוות, המכשירים מאוד שונים עם חבילות מאוד שונות לכן אשמח אם תוכלו להגיד לי בתכלס מה ההבדל ביניהם כדי שאדע איזה מכשיר מתאים לי יותר:


ONE PLUS NORD 2 - מכשיר קצת גדול (6.43") אבל לפחות נראה כמו מכשיר נורמאלי על בסיס MEDIATEK 1300
PIXEL 6A - קומפקטי אבל דיי עבה, נראה ומרגיש לי דיי מוזר וגם מה הקטע של המעבד? (TENSOR) לא הצלחתי למצוא השוואות שלו לONE PLUS או ZENPHONE בגלל שהאו בקטגוריה אחרת בכלל...
ZENPHONE 8 - כמו הפיקסל 6 (עבה ומרגיש זול) אבל לפחות עם מעבד טוב (888) מצגד שני לא נפוץ ולא יודע עד כמה העדכונים טובים.
או אופציה 3, בכל זאת לתקן את מכשיר ה845 שלי?

פורסם

לא הייתי ממליץ לך על הנורד2, המכשיר פחות מוצלח ממה שהנתונים הטכניים מלמדים... בנוסף הוא הגיע לסוף חייו מבחינת עדכוני גרסה (הוא זכאי לעדכון גרסה אחרון לאנדרואיד 13 וזהו).

 

פורסם
לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

אתמול תוך כדי שרשמתי את ההתלבטויות שלי בשרשורה הזה הMEIZU 16TH שלי נפל והלך המסך, כנראה הוא נפגע מהבגידה והחליט להתאבד בקפיצת ראש :mm_sad:

עד אתמול לא ידעתי אם בכלל לשדרג כי מלבד סוללה שכבר לא כ"כ מחזיקה בכל שאר הפרמטרים ה16TH היה מצוין עבורי, קומפקטי לשימוש ביד אחת (מסך 6.2) ומרגיש כמו מכשיר פרמיום דקיק, UI נוח, מעבד טוב (S845), פורט 3.5 מ"מ כי לנהל שיחה באוזניות TWS זה פויה ואני לא מבין את כל האלה שמנסים לדבר עם האיירפודס ברכבת כשברור שהצד השני לא שומע בכלל....

לצערי רק מסך תחליפי עולה 300 ש"ח, + הפירוק לא פשוט בכלל ויכול להיות שגם המסך החדש ידפק בתהליך.

התחלתי להסתכל מה יש בשוק עכשיו מבחינת מכשירים קומפקטיים והתקשיתי מאוד לשוות, המכשירים מאוד שונים עם חבילות מאוד שונות לכן אשמח אם תוכלו להגיד לי בתכלס מה ההבדל ביניהם כדי שאדע איזה מכשיר מתאים לי יותר:


ONE PLUS NORD 2 - מכשיר קצת גדול (6.43") אבל לפחות נראה כמו מכשיר נורמאלי על בסיס MEDIATEK 1300
PIXEL 6A - קומפקטי אבל דיי עבה, נראה ומרגיש לי דיי מוזר וגם מה הקטע של המעבד? (TENSOR) לא הצלחתי למצוא השוואות שלו לONE PLUS או ZENPHONE בגלל שהאו בקטגוריה אחרת בכלל...
ZENPHONE 8 - כמו הפיקסל 6 (עבה ומרגיש זול) אבל לפחות עם מעבד טוב (888) מצגד שני לא נפוץ ולא יודע עד כמה העדכונים טובים.
או אופציה 3, בכל זאת לתקן את מכשיר ה845 שלי?


לא הייתי מתקן ענתיקה כמו המייזו 16.

 

ואם עדכונים חשובים לך אז רק הפיקסל  6a. אם אני רק מעוניין במכשיר אנדוראיד כניראה הייתי הולך עליו. מעבד הטנסור הוא די טוב ומקביל לסנאפדרגון 888. אם ios מעניינת אןתך, אז יש מן הסתם עוד אופציות

פורסם

טוב ניסיתי להסתכל על הפיקסל 6a ופשוט קשה לי עם המראה שלו, אני מנסה לחבב אותו אבל הוא מאוד מאוד מכוער.

 

עד כמה ההבדל בינו לבין הנורד 2 גדול? 

אגב מישהו יודע מה הסיפור של הxiaomi 12x? נראה מכשיר לא רע ואמור להיות בגזרת המחיר של הנורד 2, קומפקטי ומעוצב על בסיס 870 אבל קשה למצוא אותו בארץ.

פורסם
לפני שעתיים, Gavrik כתב:

אגב מישהו יודע מה הסיפור של הxiaomi 12x? נראה מכשיר לא רע ואמור להיות בגזרת המחיר של הנורד 2, קומפקטי ומעוצב על בסיס 870 אבל קשה למצוא אותו בארץ.

 

לפעמים יש להם דגמים שמסיבה לא ברורה לא נמכרים בארץ.

שקלת את הסמסונג S21 fe? נשמע שיתאים לך, לא גדול מדי ובטווח מחירים שאתה מחפש.

 

לפני כחודש התלבטתי בין הs21 fe, שיאומי 11t pro ופיקסל 6.

הפיקסל נפסל בגלל תלונות רבות על חיישן טביעת אצבע איטי ובעייתי, קליטה גרועה ובזבוז סוללה מוגזם באזורים עם קליטה גרועה. יש במכשיר מודם יחסית מיושן של סמסונג שידוע כבעייתי. זכור לי שזה תקף גם לפיקסל 6a.

אחרי התלבטות ארוכה נבחר השיאומי (הוא 6.67" אז לא רלוונטי לך) אבל היום כנראה הייתי לוקח את הסמסונג כי עכשיו הוא זול ב200 ש"ח, לפני כחודש המחיר היה כמעט זהה.

פורסם
לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

טוב ניסיתי להסתכל על הפיקסל 6a ופשוט קשה לי עם המראה שלו, אני מנסה לחבב אותו אבל הוא מאוד מאוד מכוער.

 

 

זה מסך, שהוא ריבוע שחור ואתה שם עליו קייס ואז רואים את הקייס. איזה מראה כבר יש לו?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...