Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, Michazzz כתב:

אייפון 12 128 או בחריגה של 200 שח קנה אייפון 13. אם תיסע לאילת ותזמין מראש תחסוך את המעמ

Apple iPhone 13 128GB 4GB RAM חדש - Apple - Apple (bestcell.co.il)

תודה, פחות בעניין של אייפון, מעדיף אנדרואיד.

לפני שעה, davemustaine87 כתב:

ל-A73 אין יתרון אפילו במחיר לעומת S21 FE. הם עולים כמעט אותו מחיר וה-S1 FE מכשיר יותר טוב בהכול מלבד עניין הגודל למי שזה חשוב לו. 

 

מהנסיון שלי בהשוואה ישירה בין ה-S21 FE לעומת הS22, מבחינת איכות צילום, ההבדלים מאוד מאוד קטנים, בטח שבמצבים שיש תאורה סבירה. בכלל כול הסמארפונים נמצאים די ברוויה טכנולוגית. כי האייפון 12 מיני שלי שהוא מכשיר מ-2020 גם מצלם כמעט זהה לאותם סמסונגים מ-2021 ו-2022.

 

הסיבה היחידה באמת להעדיף את ה-S22 זה רק בגלל הגודל שלו שהוא יחסית קומפקטי. מה שלא בטוח שמעניין את פותח השרשור.

תודה.

הגודל לא משנה.

ראיתי שכמעט ואין הבדל מחיר בין a53 או a73 ל s21

אז אני מניח שה 21 עדיף.

לדעתך איו עניין לשלם עוד 500 ש”ח בשביל 22?

ה 21 לא קצת מיושן? יכול להיות שיהיו בעיות של עדכונים בעוד שנה שנתיים?

 

עריכה אחרונה על ידי - XM -

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם (נערך)

שים לב להבדלים בין יבואן רשמי למקביל ,אני מניח שזה מתבטא בעדכונים.

 

הסוללה של ה-note 10 lite שלי מתחילה להזדקן, אני מתחיל להתלבט בין S22 ל-S23 (וגם לגבי גירסה). אני חושב שלא הייתי יורד לסדרה A בגלל כל מיני דברים קטנים כמו eSIM.

 

מכל מקום, לא הייתי קונה A73, כי ה-A74 (וגם ה-A54) צפוי להוולד בעוד שבועיים, ובודק את המפרט שיימכר בארץ.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, - XM - כתב:

ה 21 לא קצת מיושן? יכול להיות שיהיו בעיות של עדכונים בעוד שנה שנתיים?

 

שים לב שאני מדבר על S21 FE שהוא בדיוק כמו ה-S21 רק גדול יותר עם שינויים מאוד איזוטריים. והוא יצא חודש לפני ה-S22. ככה שמבחינת עדכונים שניהם זהים ובלי קשר יקבלו עדכוני אבטחה ל-5 שנים. 

 

לדעתי אם הגדול לא משנה, אז לא רואה באמת סיבה לשלם עוד 700 שקל על ה-S22.

פורסם

 

לאיזה טלפון בתקציב של כ-1000 ש"ח יש את המצלמה הטובה ביותר?

 

מלבד הסמסונג A53 שמותח את התקציב גם באילת, האם יש טלפון אחר שניתן לקחת בחשבון?

פורסם

אם אתה יכול למתוח את התקציב עוד קצת אז קח את ה-Pixel 6A בחשבון

https://www.gomobile.co.il/items/5004187-Smartphone-Google-Pixel-6a-128GB-6GB-RAM

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 37 דקות, אורי מ. כתב:

אם אתה יכול למתוח את התקציב עוד קצת אז קח את ה-Pixel 6A בחשבון

יש מקום שמוכר גרסא שאינה היפנית? כלומר כזו שבה כן ניתן להשתיק את צליל המצלמה?

בגו-מובייל לפחות מציינים את זה. בהרבה חנויות לא טורחים לידע או לא יודעים בכלל וניתן להבין רק כשרואים את המק"ט על הקופסא.

 

פורסם

לדעתי עד 1000 ש"ח לREDMI NOTE 11S יש את המצלמה הטובה ביותר, אם לחרוג טיפה יש את הפיקסל 6A כמו שאמרו לך מצלמה טובה יותר.

פורסם

אשמח לעזרה,

אחרי 3 וקצת שנים עם שיאומי mi 9t pro הוא החליט למות מוות פתאומי, קמתי בבוקר לטלפון שלא עובד בכלל, כנראה שרכיב חומרה כלשהו החליט להתפגר.

מבאס כי זה היה אחלה טלפון (בטח ביחס ל1300 ש"ח שהוא עלה), הסוללה התחילה להזדקן אבל הוא עדיין עבד חלק והחזיק בכיף כמעט יום שלם עם כ5-6 שעות זמן מסך. בשנתיים האחרונות רץ עליו rom אנדרואיד נקי במקום הmiui.

 

אז אני מחפש עכשיו מכשיר חדש בתקציב של 1600-1700.

האופציות שחשבתי עליהן:

-S21 FE, להבנתי הסנאפדרגון 888 עדיף על exynos אבל איפה בכלל קונים בארץ עם סנאפדרגון? בחנות אחת אמרו לי שכרגע יש להם רק exynos במלאי אבל לפעמים מגיעים גם סנאפדרגון, בחנות אחרת יש רק exynos...

מטרידות אותי הביקורות שהסוללה לא מדהימה (אבל לא נוראית) והעובדה שאין למכשיר קהילת פיתוח אנדרואיד צד ג', אז גם אם ימאס לי אני תקוע עם One ui ובעתיד כשהסוללה תזדקן אי אפשר יהיה להתקין ROM קל ופחות זללן.

 

-שיאומי 11T pro, נראה אחלה מכשיר גם סנאפדרגון 888, לעומת הסמסונג יש פשרה במערך הצילום אבל הסוללה יותר טובה ואם צריך יש אופציה להטעין ב120W כ-20 דקות מ0 ל100 (מניח שזה שימושי לעיתים). לא רואה הבדל גדול בין miui לone ui וגם יש קהילת פיתוח רומים גדולה. להבנתי הבעיה העיקרית שלו היא העדר חיישן קרבה, יש שם חיישן וירטואלי שמשתמש בחיישן התאוצה וחיישן התאורה/מצלמה כדי לנסות לזהות מתי מצמידים את המכשיר לאוזן ומהביקורות עולה שזה לא עובד טוב כל כך.

 

-פיקסל 6, על הנייר המכשיר מעולה ובמחיר מעולה והאנדרואיד הנקי זה פלוס ענק. אבל נראה שיש הרבה תלונות על בעיות קליטה, התחממות יתר, סוללה שיורדת מהר כשהמכשיר לא בשימוש וחיישן טביעת אצבע מאוד איטי ובעייתי. למישהו כאן יש את המכשיר ונתקל בבעיות?

 

-A73, קרוב מדי במחיר לאופציות עם חומרה יותר חזקה.

 

אשמח לשמוע את דעתכם ופתוח להצעות נוספות.

תודה!

פורסם

תמתין שבועיים ל-A54/A74. שניהם אמורים להיות מבוססי 888.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 שעות, sperial כתב:

תמתין שבועיים ל-A54/A74. שניהם אמורים להיות מבוססי 888.

 

מחיפוש זריז נראה שיש הרבה דיווחים שלא יהיה A74 ושהA54 יגיע עם exynos 1380.

באופן כללי אני מעדיף להתרחק ממעבדי exynos ובטח מסדרת הביניים שלהם, שנה שעברה רכשתי A53 בשביל קרוב משפחה והמכשיר פשוט מאכזב. לעיתים קרובות המכשיר נהיה לא חלק עם המון תקיעות קטנות, אפילו כשהמסך על 120hz. לעיתים הוא מרגיש כמו שיאומי note כלשהו ב600 שקל מ2017.

פורסם
לפני 4 דקות, Michaelr כתב:

לא חלק עם המון תקיעות קטנות, אפילו כשהמסך על 120hz

מסך עם קצב ריענון גבוהה דורש יותר כח עיבוד. נראה מעולה כשהכל רץ חלק - אבל כשלא - זה הרבה יותר ניתן להבחנה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

 רס״מ שמועתי מזין את שנינו.

לא מזמן קניתי לאחד הבנים. A53 (במקום A51 שמת בפתאומיות), עד כה לא שמעתי כל תלונה.

 

לגבי עצמי - אני מתלבט מאוד, ממש לא מתחשק לי להוציא 3,000 ש״ח על טלפון. מצד שני למכשיר הנוכחי שלי (Note 10 lite) לא יצא מחליף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

רס״מ שמועתי מזין את שנינו.

איך בדיוק זה שמועות אם הוא מכיר מישהי עם מכשיר מקרטע..?

זו החוויה שלו מול החוויה שלך. אפשר להגיד שהחוויות לא מלמדות כלום, אבל שמועה זה לא.

אישית יצא לי לשחק קצת בסדרת ה-a של סמסונג, לא התרשמתי בלשון המעטה.

קרטועים קטנים פה שם, איכות בנייה בינונית, מסך לא רע אבל המצלמה לא להיט.

סדרת ה-fe מרגישה הרבה יותר טוב. 

פורסם

אני התייחסתי ל-A54/A74 - שאני מצאתי שאמורים לצאת בקרוב על בסיס 888 ומישהו אחר טען שכלל לא יצאו לאויר העולם (A74) או יתבססו אקסינוס (A54).

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוקר טוב
שוקל להחליף את ה s20+ שלי לגוגל 7 פרו
האם יש המלצות בעד או נגד המכשיר או אופציה נוספת ששווה לשקול?
 

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

×
×
  • תוכן חדש...