Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, A_lex כתב:

 

 

בכל מקרה, אני נוטה להחליף את הטלפון בתקווה שטלפון מהשנה האחרונה ישאר רלוונטי ליותר שנים לעומת הS10.

טלפון לשנים קדימה = אייפון

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, A_lex כתב:

- גלקסי S21 FE ב-1749 ש"ח

 

קצת יקר, יבואן רשמי וכו'? אני רכשתי אותו לפני כמה חודשים ב1600, אמנם את הגרסה בעלת 6gb ולא8 כי ההפרש במחיר היה גדול וזה היה ההבדל היחיד ביניהם.

כבונוס קיבלתי מכשיר המיועד לשוק האירופי עם מעבד Snapdragon ולא ה Exynos הקקמייקה. ככה שייבוא מקביל עבור המכשיר הזה הסתבר כיתרון.

לצורך הדיון, מכשיר מעולה, ללא חסרונות מהותיים. מסך 120Hz, סוללה גדולה יותר מהS21 הרגיל, מצלמות אחלה. קיבל Android 13 לפני שבועיים. לחלוטין עומד בכל הדרישות פלוס, ברמה של מכשיר דגל עם גב פלסטיק ולא זכוכית.

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם

דווקא אייפון SE 2022 נכנס בתקציב, ויש לו את המעבד של האייפון 13 ככה שהוא ישאר רלוונטי לעוד המון זמן. 

 

למי שלא מתרגש מזה שהעיצוב הוא מאוד מיושן, ולא מצלם כול הזמן בחושך(כי אין מצב לילה) , ובעיקר צריך חיית עבודה אמינה לשנים רבות, זה לגמרי הטלפון בשבילו. 

 

הפיקסל 6A הוא גם אופציה טובה, הבעיה שעם גוגל זה לגמרי HIT OR MISS. יש פיקסלים טובים ויש כאלה שממש מחורבנים. 

 

 

פורסם

אייפון לא אופציה. אין שום רצון לנטוש את סביבת האנדרויד.

 

לפני 47 דקות, falou כתב:

יש ב-1350

המצלמה טובה מאוד.

נחשב מכשיר פשוט וזול יחסית לתיקון.

אם אין דרישות מיוחדות זה אחלה, אבל זה נכון כמעט לכל מכשיר סביר

איפה?

 

לפני 16 דקות, omricn כתב:

קצת יקר, יבואן רשמי וכו'? אני רכשתי אותו לפני כמה חודשים ב1600, אמנם את הגרסה בעלת 6gb ולא8 כי ההפרש במחיר היה גדול וזה היה ההבדל היחיד ביניהם.

כבונוס קיבלתי מכשיר המיועד לשוק האירופי עם מעבד Snapdragon ולא ה Exynos הקקמייקה. ככה שייבוא מקביל עבור המכשיר הזה הסתבר כיתרון.

...

לא כתוב שיבואן רשמי אז מניח שמקביל. גרסת 8GB עם מעבד Exynos (זה רע?).

איפה קנית?

לא אופתע אם כרגיל כל מבצעי הבלאק פריידי / נובמבר זה 30% הנחה אחרי העלאה ב-50%.

פורסם (נערך)

אפשר לדעת מעבד לפי דגם המכשיר, אין סיבה שזאת תהיה הפתעה, אלא אם החנו  כותבת דגם אחד ומספקת אחר (אם נמצאים פיזית בחנות אין בעיה כי זה כתוב על הקופסא).

 

לגבי ההבדלים, עזוב את זה. אולי עוד קצת זמן סוללה לסנאפדרגון, יש כל כך הרבה משתנים לסוללה שזה עוד אחד בתוכם ולא הייתי מייחס לזה יותר מידי חשיבות.

 

וסתם לגבי מה שנאמר פה קודם - דווקא בדרך כלל הדגמים האירופאים (וכל שאר העולם) הם אקסינוס, והאמריקאים סנאפדרגון.

בs22 זה השתנה ורוב העולם עם סנאפדרגון, ורק אירופה נשארו עם אקסינוס. לא יודע להגיד לגבי דגמים אחרים כי לא בדקתי.

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
פורסם

זה לא כתוב על הקופסא. אין אפשרות לדעת לפי דגם המכשיר וגם לא לפי תת הדגם. סמסונג לא מתחייבים על סוג המעבד בשום אופן. זה רנדומלי לחלוטין אלא אם כן אתה יודע לאיזה מדינה יועד המכשיר הספציפי. ניתן לבדוק ע"י התקנת CPU-Z אבל זה כבר אחרי הרכישה ואף אחד לא יקח ממך חזרה את המכשיר.

המכשיר שלי אירופאי (אוסטריה) והוא עם מעבד SD.

פורסם

בs22 למשל, דגמים שנגמרים בB הם אקסינוס, וכל השאר (הרלוונטיים יחסית לנו הם E שנמכר בארץ וU שנמכר בארהב) הם סנאפדרגון. גם דגמי סין, קוריאה וכו' הם סנאפדרגון.

אין סיכוי שתקנה דגם SM-S906E (זה S22+ שמיועד עבור אפריקה ואסיה, ישראל בניהם) ותקבל אקסינוס, ואין סיכוי שתקנה SM-S906B ויהיה סנאפדרגון. והמספר דגם הזה כן כתוב על הקופסא.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 30.11.2022 בשעה 15:03, davemustaine87 כתב:

למי שלא מתרגש מזה שהעיצוב הוא מאוד מיושן,

 

העניין הוא לא העיצוב. המסך קטן מאוד בסטנדרטים מודרניים ולטעמי קטן מדי. למי שזה מתאים לו, מדובר בסוס עבודה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 שעות, davemustaine87 כתב:

עד לפני חצי שנה, השתמשתי באייפון SE 2016 עם מסך 4 אינץ, אז אני לא באמת פונקציה לגבי גודל מסך :) 

מי היה היורש?

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם

אז החלטתי לקנות אייפון,קניתי 14 פרו מקס מכשיר ברמה מאוד גבוהה,יש לו בעיה אחת הפסיק לעבוד לי אחרי שלושה ימים.

שמתי במעבדה ראשית של אפל בארץ,כנראה החוסר במלאים הגיע גם לתחום הסלולרי,הטלפון שוכב שם כבר שבוע ,ממתין למסך חדש ,קניתי מהוט הם לא רוצים לתת לי מכשיר חדש.
דיברתי עם אפל לא ממש עזרו לי,במעבדה אומרים עד 14 ימי עסקים מהיום שאפל שולחת את המסך,מתי הם ישלחו רק אללה יודע.

בקיצור אחלה טבילת אש עם אפל.

חשבתי שהשירות שם פרימיום כמו המחיר.

  • מבאס 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...