Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה היה 51, לא 52, ומעבר לאחריות. המסך קיבל לסרוגין צבעים פסיכדליים ושחור לילה, והשליש העליון לא מגיב למגע.

כיוון שמדובר במכשיר שמתקרב לגיל 3 שנים הוחלט להשבית אותו. לציין שעד שלשום עבד קשה והיה מצויין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בקניית איפון בארהב (בבט-ביי/וולמארט וכו'), יש מאפיין במכשיר שצריך לחפש מלבד זה שהוא לא כבול לחוזה?

פעם זכור לי שהיה הקטע עם התדרים או מכשירים שלא פתוחים לכל הספקיות, זה עדיין קיים?

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם זה אייפון 14 תיקח בחשבון שאין לו מגירה לסים פיזי בדגם שנמכר בארה"ב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האמת עכשיו שאני רואה הפרשים של סך הכל 100-150$ למקזז מעמ כמוני לא משתלם שיהיה מכשיר עם אחריות בחול ולא בארץ

  • רעיון טוב! 1

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש לאפל אחריות בינלאומית כמה שאני יודע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זה יותר גרוע מתדרים (שהם כבר שנים לא ממש בעיה), אלא כמו שאמרו פה - אין מגירת sim. כרגע בארץ זה משאיר אותך רק עם wecom.

אבל בלי קשר esim עדיין לא מספיק נפוץ ונוח, טס לחול ורוצה סים מקומי? תצטרך מגירה (airalo ושאר השירותים הם לא סים מקומי, ולא עולים כמו סים מקומי. פתרון נוח, כן, בעיקר לטיולים קצרים, אבל סים מקומי עדיין יותר זול). לא הייתי קונה מכשיר בלי מגירה, ויש גם אמריקאים שבוחרים לקנות מכשיר מקנדה למשל כדי לקבל מגירת סים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למישהו יש ניסיון עם pixel 6a או עם Nothing Phone 1? איך הם מחזיקים בשימוש יומיומי? בעיקר מדאיגה אותי הסוללה ועמידות לאורך זמן (מבחינת ביצועים).

מחפש לחזור למשהו שיהיה הכי קרוב לסטוק אנדרואיד, במחיר סביר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכם.

נשבר מסך של סמסונג S10 שעד כה התאים לצרכים ולא היו תלונות. עלות החלפה כ700 ש"ח.

אותו מכשיר נמכר כיום בכ-1300 ש"ח חדש (יש גם שפע ביד 2  החל מממשהו כמו 800ש"ח, אבל חושש לקנות חתול שק).

יש גם דגמי ביניים עדכניים בכ-1500 ש"ח. אומנם לא מכשירי דגל אבל אולי עדיף? (ראיתי נקסוס 6a וסמסונג A53)

 

אז... לתקן? להחליף בזהה? להחליף בדגם ביניים עדכני?

image.jpeg.e4345ee780b3f60f1caf177e9c397a50.jpeg

פורסם

השאלה היא האם אתה רוצה לעבור מטלפון דגל למכשיר ביניים, וזה תלוי בצרכים. לי, למשל, מפריע העדר האפשרות לצלם ב-raw.

 

לפני מספר שבועות קניתי לאחד הבנים A53אחרי שה-A51 שלו הלך לעולמו, בינתיים הבחור מרוצה. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכשיר בן 3, גם אם מסדרת דגל - מגיע לסוף חייו.

עדכונים (כולל עדכוני אבטחה) - כנראה שהוא כבר לא יקבל...

סוללה - כנראה שכבר ראתה ימים טובים יותר (ולא בטוח שתחזיק מעמד תקופה ארוכה ללא החלפה.

ביצועים - כנראה שרוב המכשירים מהשנה שנתיים האחרונות (כולל מכשירי ביניים) יציעו שירות טוב יותר.

החלפת מסך - מדובר על פתיחה של המכשיר, והחלפת הרכיב העיקרי (לא יודע מה תהא איכות המסך ואיכות העבודה).

 

אני אישית לא הייתי מחליף את המסך, ומתקדם למכשיר הבא, גם אם מסדרה זולה יותר.

  • אהבתי 1
פורסם

אולי לא הייתי ברור: פות"ש צריך לבדוק האם מפרט אותו מכשיר ביניים מתאים לצרכיו. 

 

ודרך אגב, אני אמנם חש ירידה בביצועי הסוללה במכשיר שלי, שמתקרב לגיל 3, אבל איזו אפליקציה שהתקנתי טענה ל"בריאות" (כלומר קיבולת) 87% מהמקורית. אלא שאין לי מושג מה היא באמת בודקת ומה זה מייצג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה לשלותכם על המענה.

השרשור שלי אוחד לתוך הגיבוב ומניח שלכן מניח שמעטים ראו וענו.

 

בכל מקרה, אני נוטה להחליף את הטלפון בתקווה שטלפון מהשנה האחרונה ישאר רלוונטי ליותר שנים לעומת הS10.

כעת השאלה היא במה להחליף...

תכלס השימוש בסיסי מאוד, אז אפילו לא יודע מה לבקש פרט לאיכות הצילום האוטומטי (אין צורך בRaw או פונקציות צילום מתקדמות. בעיקר לצלם את הילדים).

מבט מהיר בלסט-פרייס וKSP מעלה את האפשרויות הבאות (מסודר לפי מחיר עולה):

- גלקסי S20 FE ב-1390 ש"ח

- פיקסל 6a ב-1490 ש"ח

- גלקסי A73 ב-1635 ש"ח

- גלקסי S21 FE ב-1749 ש"ח

 

דעות? המלצות? דיס?

 

כולם מאיימים שהמחירים תקפים רק לנובמבר אז אשתדל להזמין עוד היום.

 

פורסם
לפני 2 דקות, A_lex כתב:

- פיקסל 6a ב-1490 ש"ח

 

 

יש ב-1350

המצלמה טובה מאוד.

נחשב מכשיר פשוט וזול יחסית לתיקון.

אם אין דרישות מיוחדות זה אחלה, אבל זה נכון כמעט לכל מכשיר סביר

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...