Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

לסוללה יש בלאי. התקן אומר שהיא צריכה לאבד לא יותר מ-20% מהקיבולת בשנתיים. בהתחשב בזה שה-S9 היה בן 4, הקיבולת של הסוללה סבירה, אם כי לא מצטיינת.

בהתחשב בזה שנקודת הפתיחה שלו זה 3000mah מול 4400mah (בפיקסל), הוא מראש נמצא במצב מאוד בעייתי - וזה היה העקב אכילס שלו מהיום הראשון שהושק.
 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 10 שעות, aviaviavi כתב:

אני מניח שחלק מהעניין זה להעביר אנשים מאקוסיסטם של אפל לזה של גוגל.

בנוסף העובדה שלאייפונים יש שוק יד2 חזק בהרבה מטלפוני אנדרואיד.

דווקא במקרה הזה ה 100 דולר הנחה היו לכולם. המחיר הלא הגיוני שנתנו על האייפון - זה באמת ייחודי.

פורסם

אחרי חודש בערך עם אייפון 14 פרו מקס, אחרי יותר מעשור עם אנדרואיד:

1. עדיין לא התרגלתי למערכת ההפעלה ב-100%, המקלדת עדיין מעצבנת אותי, חסרה לי האפשרות לסימני פיסוק שאני משתמש בהם רוב הזמן (כמו פסיק ונקודה) ושאין מספרים בחלק העליון של המקלדת כמו שהיה לי בסמסונג.

2. חסר לי מקש החזור.

3. המצלמה טובה מאוד (לפחות העדשה הרגילה והעדשה הרחבה), אבל אני די בטוח שבמצב תקין (בלי בעיית הפוקוס) גלקסי S22 אולטרה היה מספק תמונות לא פחות טובות ואפילו עדיפות, אם מתייחסים לעובדה שיש לאייפון חיישן ממש קטן למצלמה עם עדשת זום אופטי 3X. בסמסונג החיישן הרבה יותר גדול. ב-S20 אולטרה אני חושב שצילומי זום היו עדיפים.

4. הסוללה מחזיקה בשקט יום שלם בלי טעינה, גם עם הרבה ניווט, צילום ושעות מסך.

5. מבחינת באגים במערכת ההפעלה אין תלונות, אבל נתקלתי כבר בבאגים בוויז ובסלאק.

6. העובדה שצריך לעבור לכבל מיוחד מעצבנת, לפחות החל מאייפון 15 יהיה חיבור טייפ C.

 

ולהלן כמה דוגמאות מהמצלמה של האייפון, התמונות עברו המרה מ-HEIC ל-JPG בלייטרום:

IMG_0070.thumb.jpg.fe5555edc6e345899d7aac4f46d78241.jpgIMG_0395.thumb.jpg.f1a670de075257708c9114aae91e2b23.jpgIMG_0653.thumb.jpg.38319264ac94993da0ffbafe110624be.jpgIMG_0561.thumb.jpg.78149ff1c61c3e662fc3aff560b0f3cd.jpgIMG_0551.thumb.jpg.3d0a452093542a0216f01fc193042910.jpgIMG_0453.thumb.jpg.5acf5a34c6108b9ae3af453aa6a738b9.jpgIMG_0761.thumb.jpg.c1f8da53c722c1960a590e0912fc3404.jpgIMG_0743.thumb.jpg.a18bd002d631a4233e992f090b027855.jpgIMG_0440.thumb.jpg.2adda7fa72fa511ab59cfece5ef27611.jpg

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 16 דקות, dorsht כתב:

עדיין לא התרגלתי למערכת ההפעלה ב-100%, המקלדת עדיין מעצבנת אותי, חסרה לי האפשרות לסימני פיסוק שאני משתמש בהם רוב הזמן (כמו פסיק ונקודה) ושאין מספרים בחלק העליון של המקלדת כמו שהיה לי בסמסונג.

 

אז תחליף מקלדת

 

לפני 16 דקות, dorsht כתב:

חסר לי מקש החזור.

 

תשתמש ב-gestures ויהיה לך תנועות לחזור. זה עובד שונה מאשר באנדרואיד (יש יותר מסוג ״חזור״ אחד), אבל יפה, כשמתרגלים.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 29.10.2022 בשעה 21:30, dorsht כתב:

חסרה לי האפשרות לסימני פיסוק שאני משתמש בהם רוב הזמן (כמו פסיק ונקודה)

לחיצה כפולה על מקש הרווח תוסיף לך נקודה בסוף משפט. 

אישית מוצא את זה מאוד נוח. 

כמו שאמרו חזרה אחורה, זו מחווה של החלקה.

גם מעבר בין אפליקציות אחרונות מתבצע ע"י החלקה של החלק התחתון.

פורסם

מחזיר אותי לימי ה-Palm Pilot. הכתיבה במכשיר הזה - טכנולוגיה מלפני כ-25 שנה - הצריכה לימוד של מחוות (עם החרט) לכל אות או סימן פיסוק. תוסיפו לזה עוד 27 סימנים של האותיות העבריות וזה הפך למכביד למדי. הסופו של דבר המקלדת הוירטואלית הית הרבה יותר שימושית.

 

זה די דומה לקיצורי מקלדת - כל אחד לומד סט קטן של קיצורים שימושיים, אבל את רוב הפעולות מבצע באמצעות תפריטים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באנדרואיד הראשון שלי התקנתי בתשלום מקלדת swipe and dragon. היא עבדה נפלא מבחינת החלקה.

לצערי מתישהו החברה נסגרה.

היום באייפון אני עם מקלדת גוגל. אני משתמש בהחלקה אבל זה לא משהו בכלל. יותר מדי פעמים זה מפספס לגמרי.

הבנתי שגם המקלדת של האייפון אמורה לתמוך החלקה אבל איכשהו לא הצלחתי להפעיל את זה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

בדיוק באתי להגיד שהשתמשתי ב-swiftkey גם באייפון, אבל מסתבר שמיקרוסופט מפסיקה את התמיכה...

בכל מקרה אני משתמש בה גם באנדרואיד והיא עובדת טוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

כמו שכתבתי באוגוסט

 

מהיום we4g מוכרת eSim עם מספר ישראלי  באתר שלה (לקוחות קיימים גם יכולים).

אני מחפש עכשיו כרטיס טיסה זול לניו יורק....שיעלה פחות מאייפון 14. 

 

אין לי אחוזים אבל רוצו להחליף לפני שיגמר. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

שלשום הזדעזעתי ממחירי המכשירים החדשים.

 

המסך של ה-A51 של הבן הצעיר התחרפן. המכשיר עלה (באילת) בתחילת 2020 בסביבות 1100 ₪. המחליף, A53, מוצע בימים אלה במחירים שנעים בין 1600-1800 ₪. לפחות בחנות אחת היבוא המקביל היה יקר מיבוא רשמי, עם אחריות קרה יותר (למקביל).

 

בדקתי גם את ה-A73, המחיר שנדרש נשק ל-2,000 ₪, כאשר את קודמו, A71, רכשתי לפני כשנתיים תמורת פחות מ-1300 ₪.

 

מדובר בעליה של כ-50% במחירי מוצר מקביל על פני פחות מ-3 שנים.

 

ד"א, בסוף הוזמן A53, יבוא רשמי, מ-flystore, עלה 1440 ₪ כולל משלוח, ובתוספת קצת נקודות אלעל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 31.10.2022 בשעה 14:37, פינדר כתב:

הבנתי שגם המקלדת של האייפון אמורה לתמוך החלקה אבל איכשהו לא הצלחתי להפעיל את זה.

עובד מעולה , פשוט לא עובד בעברית.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, sperial כתב:

שלשום הזדעזעתי ממחירי המכשירים החדשים

מחירי האייפון די יציבים. לא שלא הזדעזעתי מהעלות של ה-14 PRO, אבל היא לא שונה בהרבה אם בכלל מהפרו של שנה שעברה.
קצת עיצבן אותי מה שעשו באפל עם ה-14. ה-14 הרגילים דומים מאוד ל-13, אין שם באמת שידרוג. בהתחלה רציתי לרכוש מיני נוסף, אבל המחירים של המיני לא השתנו אחרי השקת ה-14! הם נשארו זהים!, אז אתה כבר פוזל ל-PRO ובסוף מצאתי את עצמי רוכש PRO.
מאוד יקר, אבל לפחות הוא נקנה באילת+הנחה נוספת שיש לי כבר יוצא די "משתלם", מאמין שאני יכול למכור אותו בעוד שנתיים בלי להפסיד כסף אם כי יותר סביר שהוא יהיה בשימוש ב-6 שנים הבאות. העיקר שבת הזוג מרוצה עד הגג, גם מגיע לה להתחדש, הייתה עם אייפון 8 מהיום שהוא יצא.

שתי נקודות מעניינות:
- מה שמפתיע הוא שאין ממש מלאים של 14 PRO, נכנסתי לKSP בערב ראיתי אחד בצבע סגול, אמרתי נזמין בבוקר. בבוקר הוא כבר נעלם... וזה פאקינג מכשיר יקר, מאוד יקר!. בסוף נקנה צבע זהב, האמת... נראה יותר כמו לבן מאשר זהב. מאוד חששתי מהצבע אבל הוא נראה ממש טוב, גם בת הזוג חששה ומאוד מרוצה.
- לאחר הקניה של ה-PRO החלפנו סוללה לאייפון 8 שהוחלף, יש לו 256GB ומסך מקורי. המכשיר הזה יכול לשמש כמכשיר ראשי לכל דבר גם כיום והוא יועבר לאמא שלי כדי שתוכל לעבוד עם הקארפליי ברכב שלה. מראה כמה אפשר לסחוט את הלימון כשמדובר באייפונים. נכון הם מאוד יקרים מלכתחילה.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

המסך של ה-A51 של הבן הצעיר התחרפן

מה בדיוק קרה למסך? 

A52s של של בתה של אשתי, מכשיר בן פחות משנה, לפתע מסך התחיל להראות שלג, נתקע, לחיצות עצמיות, מסך לא נדלק בכלל, ריצודים מוזרים ועוד.

נשלח לתיקון באחריות לפני מספר ימים (נרכש ביבואן רשמי), הרגע התקבלה הודעה שהמכשיר תוקן וניתן לאסוף (עדיין טרי, מניח שתחת אחריות וללא תשלום).

מצאתי עוד 2 מקרים דומים ברשת של אותם הסימפטומים.

×
×
  • תוכן חדש...