Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, Pika007 כתב:

לא השתמשתי בו במכשירים האחרונים- כשמו כן הוא, וזה גורם לדגרדציה של המסך. הרבה פחות במכשירים החדשים יותר כמו S22, אבל תעיף מבט על מסכים של S7-S8 מהתקופה

אני כותב לך כרגע מs8 שנמצא ברשותי יותר מ4 שנים. הs8 של אישתי, שעבר לאחותה הקטנה לפני חודש גם הוא בן 4 שנים, AOD דלוק בשניהם קבוע. אין שום דגרדציה של המסך, מבחינתי זו אגדה אורבנית.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם
בתאריך 4.10.2022 בשעה 13:31, Pika007 כתב:

פקודות קוליות הופכות לחלק גדול יותר מהשימוש- המכשיר זרוק סגור על השולחן ופשוט נותנים פקודה מרחוק. 

 

איך זה קשור למכשיר הספציפי הזה?.. זה המצב כבר שנים עם כל טלפון שהיה לי מאז עוד הייתי צעיר 😄

פורסם

יש חנויות שמוכרות את המכשיר וזמין במלאי. לא איידיגיטל

אם אני קונה שם, עדיין אני יכול לעשות ביטוח באיידיגיטל שבמידה ונשבר המסך אני משלם רק 300 שח תיקון ומקבל את המכשיר תוך שעתיים ?

פורסם

טוב, פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה אבל הפיקסל 6 בן השנה שלי פשוט קפא, נכבה ונכנס לבוטלופ אינסופי.

זקוק בבקשה להמלצה למכשיר פלאפון עד 2,000 שקלים.

השימוש העיקרי שלי הוא הזרמת מוזיקה, התכתבויות שונות ומדי פעם משחק קליל.

אשמח לפלאפון בגודל שפוי (הפיקסל 6 היה דיי נוח מבחינה פיזית) עם מסך כמה שיותר איכותי.

פורסם
בתאריך 5.10.2022 בשעה 03:21, Igalz כתב:

אני כותב לך כרגע מs8 שנמצא ברשותי יותר מ4 שנים. הs8 של אישתי, שעבר לאחותה הקטנה לפני חודש גם הוא בן 4 שנים, AOD דלוק בשניהם קבוע. אין שום דגרדציה של המסך, מבחינתי זו אגדה אורבנית.

 

מבחינתך, רק שדגדרציה של OLED בפיקסלים שפועלים היא עובדה מוגמרת, וקיימת אפילו בטלויזיות החדשות ביותר שיוצאות כיום. זו הטכנולוגיה, אי אפשר להתכחש לזה.

אתה יכול לראות יותר או פחות השפעה של זה בהתאם לדפוסי שימוש. בנוט 8 לשעבר שלי זה בהחלט קרה, צריבה של שורת הנוטיפיקציות ואייקונים מה AOD.

 

פורסם
לפני כשעה, Pika007 כתב:

 

מבחינתך, רק שדגדרציה של OLED בפיקסלים שפועלים היא עובדה מוגמרת, וקיימת אפילו בטלויזיות החדשות ביותר שיוצאות כיום. זו הטכנולוגיה, אי אפשר להתכחש לזה.

אתה יכול לראות יותר או פחות השפעה של זה בהתאם לדפוסי שימוש. בנוט 8 לשעבר שלי זה בהחלט קרה, צריבה של שורת הנוטיפיקציות ואייקונים מה AOD.

 

כמו שכבר כתבו פה לפני, סמסונג חשבו על זה הרבה קודם והמידע המוצג בaod מטייל במסך ולא דלוק כל הזמן באותו מקום. בנוסף הaod לא מאיר את הפיקסלים במלוא העוצמה, אלא בעוצמה נמוכה יחסית לרוב. 

אני מאמין ששורת הנוטיפיקציה נצרבה לך אם הפלאפון היה דלוק שעות ארוכות בכל יום בבהירות מקסימלית. אני לא מאמין שהaod גרם לך לצריבה. ראיתי הרבה מאוד סמסונגים בחיי, ויש ברשותי מכשירים מאוד ותיקים של סמסונג שעדיין בשימוש יומיומי. AOD לא גורם לצריבת מסך נקודה.

יום טוב גם לך

פורסם

אם אהבת את הגודל של הפיקסל 6, לדעתי תאהב את הזנפון 8. הוא נמכר כרגע במבצע ממש מצויין. יש לו 256 ג"ב אחסון, מעבד 888 עם מסך 120 הרץ. המחיר הוא 2000 ש"ח ומקבלים לפטופ כרומבוק של אסוס מתנה. רק הלפטופ שווה אלף שקל. ככה שיוצא לך שהטלפון שהיה טלפון פרימיום שנה שעברה עולה רק אלף שקל....אין כאלה מחירים

https://ksp.co.il/web/item/183676

  • מעניין 1
פורסם
לפני 46 דקות, guy.a כתב:

אם אהבת את הגודל של הפיקסל 6, לדעתי תאהב את הזנפון 8.

פיקסל 6 הוא הגרסה הגדולה יותר ל 6a, לדעתי הזנפון יהיה לו קטן מידי. חוץ מזה, דיל יפה מאוד ב KSP. 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הדיל של KSP אטרקטיבי, עד שאתה חושב מה יש לך לעשות עם כרומבוק 11 אינטש, והתשובה היא לרב - כלום. אלא אם אתה חייב משהו קטן עם מקלדת שעובדת מחוברת.

 

פיקסל 6a עכשיו ב-1440. הזנפון עדיף במסך, הפיקסל עדיף בעדכונים (עוד שלוש שנים לעומת שנה) ובמצלמה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא חייב לעשות עם הכרומבוק משהו, בטוח אפשר למכור אותו ב-500 שקל או משהו כזה

 

ולמרות שזה כניראה לא קשור, אבל אני בספק אם מישהו שקיבל עכשיו בוטלופ עם פיקסל 6, ירצה להתחדש דווקא בפיקסל 6A...

 

בדיל כזה הזנפון דווקא ניראה לא רע, רק העניין זה הסוללה שכניראה תהיה פחות טובה מהפיקסל 6. 

פורסם
לפני 3 דקות, davemustaine87 כתב:

לא חייב לעשות עם הכרומבוק משהו, בטוח אפשר למכור אותו ב-500 שקל או משהו כזה

 

אני לא בטוח שיש מישהו שייקנה...

 

אם אני זוכר את הביקורות הסוללה של הזנפון טובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

טוב, רצה הגורל והתגלגל לידיים שלי גם Z FOLD 3

הגודל של המסך שהוא פתוח- כיף לא נורמלי, אבל אני לא מסוגל לדמיין את עצמי מסתובב עם הבלטה הזו בכיס. 

 

image.thumb.jpeg.8b39fb1cea60582eb8f6cfd52a5775a5.jpeg

 

 

image.thumb.jpeg.ee2e6a48b52286fe6abdad3b7ff1c186.jpeg

 

 

image.thumb.jpeg.53ebc9ccf8dbcf7d1d6a4952fb88f594.jpeg

 

 

image.thumb.jpeg.8397f329d5f5e430f2ee38f56f4060d9.jpeg

 

 

אחרי כמה ימים עם ה Z FLIP, מסקנות ראשונות:

 

1- זה כיף. ממש. בין אם מדובר על החתימה הקטנה, הקלות בשליפה מהכיס וחזרה, או הצורה שזה יושב ביד. הכיסוי המקורי של סאמסונג גם מגיע עם טבעת די שימושית.

2- המסך החיצוני שימושי למדי, ולמעט שימוש בפועל- אני לא מוצא את עצמי פותח את המכשיר סתם בשביל לקרוא את ההודעה שהרגע הגיעה, נגיד.

3- פה הפולד מצטיין אבל אפשרי גם בפליפ ואפילו נוח- מכירים את זה שאתם מניחים את הסלולרי על השולחן ומרחפים מעליו בצורה מאוד לא טבעית לגב? כאן- מניחים את המכשיר על השולחן, מקפלים בזוית, קוראים/רואים את התוכן שרוצים לצרוך. עובד נפלא גם לשיחות וידאו וכדומה, אין צורך להחזיק את המכשיר. 

4- הסוללה לא רעה בכלל. לא מתחרה במובילים של השוק, אבל בסוף יום ממוצע אני מוצא את עצמי עם 40-50% או משהו כזה, וגם ביום כבד אני לא נכנס לחרדת מטען. בימים של שימוש קל שהרוב עם המסך החיצוני- אפשר להגיע הביתה גם עם 70%.

5- המסכים על המכשירים האלו מעולים. AMOLED 2X 120HZ, בהירים מאוד.

6- הפליפ מהיר, ממש. כל המכשירים היום מהירים בגדול, אבל זה נחמד שיש צ'יפסט של FLAGSHIP גם על מכשיר עם אילוצים.

7- ספיקר טוב מאוד ומיקרופון אפילו יותר, וזה משמעותי שמדובר במכשיר שאם הוא על השולחן ואתם בבית, סביר להניח שפשוט תענו בפקודה קולית ותדברו בספיקר במקום לטרוח להרים ולפתוח את המכשיר בכלל.

 

משהו ששמחתי לראות זה שסאמסונג מתחייבת שסדרת ה Z מקבלת 4 עדכוני מערכת הפעלה, לא 2, אז מי שדואג ל future proofing- זו אופציה.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 שעות, sagibd95 כתב:

טוב, פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה אבל הפיקסל 6 בן השנה שלי פשוט קפא, נכבה ונכנס לבוטלופ אינסופי.

 

זו עוד לא סיבה לזנוח את המכשיר. תגגל, יש בטח כמה פתרונות למצב. אם לא יעזור, יש מי שיודע לתקן פיקסלים.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כן אתמול כשזה קרה הייתי אצל חבר ולא הצלחתי להכניס אותו לריקברי מוד או לגרום למחשב לזהות אותו אז חשבתי שכבר הגענו למצב של בריק.

היום כשהתפנתי קצת הצלחתי לגרום למחשב לזהות אותו, עבדתי עם איזה מדריך מגוגל והצלחתי להשמיש אותו שוב.

 

אבל שוב, מוזר. משתמש ממוצע כנראה באמת היה קונה מכשיר חדש \ משלם כמה מאות שקלים לתיקון.

×
×
  • תוכן חדש...