Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, boy23 כתב:

 

אתה מתכון פשוט לרשום בחיפוש בקבוק יין? והוא ימצא את כל הפריטים הדומים?

כן, מכיר את צורת החיפוש לא הכי מאמין בה גם משום שהיא לא תמיד עובדת וגם בגלל שכמו שאמרת אפשר לחפש רק פריטים או דברים דומים

הראש שלי משום מה עובד לפי תאריכים: איפה הייתי ----> מה עשיתי -----> באיזו תקופה זה היה -----> אז זה בטח קרה לפני זה ------> ואחרי זה ----> סימן שזה צולם בתאריך הזה פחות או יותר..

 

מוזיקה משתמש בנגן של האייפון, אני שומר הכל דרך האייטונס ופשוט מפעיל מהר והכל זמין לי, אם אני מחפש שיר של זמר מסוים רושם אותו בחיפוש ומוצא את כל השירים שלו

 

 

 

 

לפני 16 דקות, boy23 כתב:

 

לא יודע, זה המקום שבו הם נוצרו 😆

סתם לא.. יש לפעמים הרגלי נוסטלגיה או שאני רוצה להיזכר במשהו ישן (אם הייתי במקום מסויים, מה קניתי, מה עשיתי, מה אכלתי) זה קל שזה נשלף במהירות הזאת במקום ללכת למחשב ולהתחיל לחפש..

אני הולך לתאריך הרלונטי בטלפון ומוצא את מה שחיפשתי (כנל לגבי שיחות)

 

אחת לחודש-חודשיים אני עושה סינון של תמונות שאין לי צורך שישמרו כמו באמת תמונות עצמיות,צילומי מסך שלא רלוונטים וכאלה..

המחשב לא נמצא איתי כל הזמן, זה ברור שאני יכול ללכת למחשב ולהתחיל לגולל ולפתוח תמונות מ2015 (שדרך אגב זה הרבה יותר מסובך אבל לא ניכנס לזה)

 

 

בחיי בן אדם, הייתי חייב לבדוק שלא הגבתי בטעות לפוסט מזמן הקמת הפורום. בן כמה אתה אם אפשר לשאול?

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם
לפני 13 דקות, omricn כתב:

 

סורי הייתי חייב, הפוסט שלך עשה לי סחרחורת. אני מגיע מאנדרויד אבל מאמין שאותן פתרונות ענן ואפליקציות קיימות גם אצל התפוח.

 

 

למה לשלם כל חודש 10 שקל לicloud? במיוחד אם אני יכול לשמור את זה על המכשיר עצמו והוא יהיה הרבה יותר מהיר וזמין.. 

ואם אני נמצא עכשיו במקום בלי קליטה? ואם אני מוריד באותו רגע קובץ אז עכשיו גם את השיר/תמונה שאני רוצה? ואם אני נמצא בחול? למה להגביל את עצמי?

 

לפני 10 דקות, falou כתב:

 

כשמדובר באנשים היא עובדת מעולה.

 

 

של כולם. ועדיין יכולת החיפוש שלך מאוד מוגבלת.

 

 

שומר מה?

את הקבצים?

למה?

 

כן כל השירים נמצאים פיזית על המכשיר, זה הרבה יותר מהיר.

אני נמצא עכשיו באימון במכון או בנהיגה , למה שאתחיל לחפש לי מה לשמוע? פשוט שם שירים אקראית ואני אוהב כל שיר שמתנגן. כי אני זה שבחרתי להוריד אותו.

 

לפני 10 דקות, omricn כתב:

 

 

 

בחיי בן אדם, הייתי חייב לבדוק שלא הגבתי בטעות לפוסט מזמן הקמת הפורום. בן כמה אתה אם אפשר לשאול?

 

בן 28, אפשר לחשוב כבר מה אמרתי.. 😆 

אני אוהב נגישות מהירה בלי צורך לשלם לכל מיני סוגי עננים למיניהם או תוכנות צד שלישי..

קונה מכשיר עם נפח אחסון ענק ושומר הכל ומוצא הכל

 

 

 

פורסם

אני פחות או יותר בגיל שלך (קרוב ל-30),

עובד עם ענן כבר שנים, מוצא כל דבר שאני רוצה תוך שניה בגלל שהכול מסודר אצלי. מצד שני אצלי יש 1.2TB של תמונות (כן, TB).

גם גוגל תמונות עוזר בעניין, מאוד קל למצוא דברים לפי תאריך או לפי נושא, מקום וכדומה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 16 דקות, boy23 כתב:

למה לשלם כל חודש 10 שקל לicloud? במיוחד אם אני יכול לשמור את זה על המכשיר עצמו והוא יהיה הרבה יותר מהיר וזמין.. 

 

לא יותר זמין (כי זה זמין רק על המכשיר שלך) ולא יותר מהיר. תשמור בגוגל פוטוס, ויכולות השליפה שלך תהיינה הרבה יותר טובות + תקבל תזכורות אוטומטיות של תמונות מאותו היום (ותוכל לחלוק עם משפחה/חברים באופן אוטומטי, ועוד). 

ולא תצטרך לדאוג לגיבויים...

 

ותחסוך את העלות של מכשיר יקר. 

 

איך שלא תסתכל על זה, אין לך קייס... לא כלכלי ולא פונקציונאלי.

 

 

 

 

לפני 16 דקות, boy23 כתב:

אני אוהב נגישות מהירה בלי צורך לשלם לכל מיני סוגי עננים למיניהם או תוכנות צד שלישי..

קונה מכשיר עם נפח אחסון ענק ושומר הכל ומוצא הכל

 

הדבר היחיד שאתה אוהב זה להיות מקובע, כי קשה לי להאמין שאתה אשכרה נהנה לשלם יותר ולקבל פחות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 דקות, falou כתב:

 

לא יותר זמין (כי זה זמין רק על המכשיר שלך) ולא יותר מהיר. תשמור בגוגל פוטוס, ויכולות השליפה שלך תהיינה הרבה יותר טובות + תקבל תזכורות אוטומטיות של תמונות מאותו היום (ותוכל לחלוק עם משפחה/חברים באופן אוטומטי, ועוד). 

ולא תצטרך לדאוג לגיבויים...

 

ותחסוך את העלות של מכשיר יקר. 

 

איך שלא תסתכל על זה, אין לך קייס... לא כלכלי ולא פונקציונאלי.

 

 

 

 

 

הדבר היחיד שאתה אוהב זה להיות מקובע, כי קשה לי להאמין שאתה אשכרה נהנה לשלם יותר ולקבל פחות...

 

 

נעזוב את הנגישות, כי אנחנו לא מסכימים בו נדבר על מחיר. (אגב, מי משתף תמונות עם משפחה בגוגל פוטוס? יש וואצטפ)

 

אתה משלם כל חודש על שרותים של אחסון: ענן אפל, אפל מיוזיק, גוגל פוטוס זה באזור ה40 שקל בחודש.

זה אומר 450 שקל בשנה ו 1400 שקל ב3 שנים! לא עדיף לקנות מכשיר עם נפח אחסון יותר גדול? 

אני אומנם מוסיף 800 שקל על זיכרון אבל גם הערך של המכשיר עולה גם כן, זה אומר שאמכור אותו ביד 2 (ויש ביקוש לאייפונים) אני גם אחזיר חלק קטן מההשקעה

 

 

 

פורסם

וואטספ פוגע באיכות, מגביל בשליחה של X תמונות וסרטונים, סרטונים עוברים כיווץ ואי אפשר לשלוח סרטונים מאורך מסוים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 19 דקות, boy23 כתב:

 

 

נעזוב את הנגישות, כי אנחנו לא מסכימים בו נדבר על מחיר. (אגב, מי משתף תמונות עם משפחה בגוגל פוטוס? יש וואצטפ)

 

אתה משלם כל חודש על שרותים של אחסון: ענן אפל, אפל מיוזיק, גוגל פוטוס זה באזור ה40 שקל בחודש.

זה אומר 450 שקל בשנה ו 1400 שקל ב3 שנים! לא עדיף לקנות מכשיר עם נפח אחסון יותר גדול? 

אני אומנם מוסיף 800 שקל על זיכרון אבל גם הערך של המכשיר עולה גם כן, זה אומר שאמכור אותו ביד 2 (ויש ביקוש לאייפונים) אני גם אחזיר חלק קטן מההשקעה

 

 

 

 

עד שהולך כל החומר...

פורסם (נערך)

על גיבוי משלמים. גם בכסף וגם במשמעות האחרת של "משלמים".. כשתאבד את הטלפון\יישבר תבין.

מעבר לכך, כל הדוגמאות שציינת לגבי גישה מהירה\נוחות וכו', הכל הרבה יותר נוח ומהיר כאשר מאוחסן בענן לא משנה איך תסובב את זה. לדוגמא, מעבר למכשיר חדש לשיטתך דורשת ממך יום חופש בשביל כל ההעברות, גיבויים, הגדרות וכו'.. אצלי זה לוקח משהו כמו 20 דקות ושלום על ישראל.

מהגישה שלך, במיוחד בנושא רשימת השמעה שם אתה מציג את ה Shuffle כפלא נראה שאתה לא בקיא בנושא, מציע לך לבדוק קצת ואשמח לעזור. כל שירותי המוזיקה מציעים ספריה מותאמת אישית עם כל סוג של צורת השמעה שאתה יכול להעלות על הדעת. והכל עובד גם Offline כן?

בגדול - נשמע שאתה עובד אצל המכשיר ולא הוא בשבילך :)

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם
לפני שעתיים, boy23 כתב:

נעזוב את הנגישות, כי אנחנו לא מסכימים

 

אפשר לעזוב אבל זה לא עניין של הסכמה זה עניין של עובדות. אתה יכול לא להסכים איתי על זה שיורד עכשיו שלג, אבל זה משהו עובדתי שאפשר לעשות או לא לעשות.

 

לפני שעתיים, boy23 כתב:

לא עדיף לקנות מכשיר עם נפח אחסון יותר גדול? 

 

ולהפסיד את הנוחות והזמינות מכל מכשיר ויכולות החיפוש, כולל היכולת לחלוק תמונות ולעבד אותן?

אתה משווה את הקבצים שיש לך בטלפון לכל הקטלוג של הכל (כמעט) + הפלייסיטים שאני יוצר לבד, שזמינים לי באפליקציה באיכות HiFi, במחשב (כל מחשב) וכל סלולרי?

 

לגבי כסף, אני קונה פעם בשלוש שנים מכשיר ב-1500 ש״ח גג. 

איך אתה מצדיק 6500 על מכשיר + הטירחה של לנהל גיבויים + הזמינות הדפוקה?

 

אין לך טיעון אחד רציונאלי לטובת איך שאתה מתנהל. כמו בתמונה שפרסמתי, זה עניין פסיכולוגי, לא פונקציונאלי.

 

לפני שעתיים, boy23 כתב:

אגב, מי משתף תמונות עם משפחה בגוגל פוטוס? יש וואצטפ

 

קודם כל, בפוטוס אתה לא שולח ומעמיס על הזכרון, אתה שולח קישור. אתה גם יכול לשלוח תמונות אוטומטית. אתה יכול לחלוק אלבומים מאירוע.

 

אתה פשוט באמת לא יודע לעבוד עם הטכנולוגיה באופן מיטבי, אבל מתעקש...

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 4 שעות, boy23 כתב:

נעזוב את הנגישות, כי אנחנו לא מסכימים בו נדבר על מחיר.

 

נחזור למחיר. אתה יכול לקנות מכשיר עם אפשרות הרחבה ל-SD Card. זה ייפתור לך את הבעיה אם כי ייתכן שתחווה איטיות.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 15.9.2022 בשעה 16:36, avargel כתב:

התנפץ המסך (אבל עדיין שמיש) בA53 של אשתי, טלפון בן 4 חודשים

 

מה הסיכוי שמשתלם להחליף מסך? או שכבר לא עושים זאת בימינו וקונים מכשיר חדש?

 

אם הטלפון סיפק אותה, אז למה לא לבדוק כמה יעלה להחליף מסך?

זה כנראה יעלה פחות מלקנות מכשיר חדש, וזה לא טלפון שתכף הולך לגן עירוני

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין כבר כמעט מכשירי דגל כאלו. אולי אפילו גם בדגמי הביניים כבר אין ממש.

סמסונג הפסיקו לתמוך בזה מאז ה-S21, לאייפון כמה שאני זוכר בחיים לא היה חריץ לכרטיס זיכרון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 18 דקות, dorsht כתב:

אין כבר כמעט מכשירי דגל כאלו. אולי אפילו גם בדגמי הביניים כבר אין ממש.

סמסונג הפסיקו לתמוך בזה מאז ה-S21, לאייפון כמה שאני זוכר בחיים לא היה חריץ לכרטיס זיכרון.

 

אז יש אחרים. בוחרים מאופציות שיש לא מאופציות שאין

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 שעות, boy23 כתב:

יש לי 14 אלף תמונות, (מאז האייפון הראשון שלי אי שם ב2008)

7 אלף שירים (שאני שומר אי שם מכיתה ז' - ממש לא צוחק)

אני לא צריך לבזבז שום אינטרנט או להתחיל להסתבך עם יוטיוב ואז סוגרים מסך ובום הכל כבה

כמו שאמרו - אין ש ו ם סיבה להתנהל ככה.

יש לי ספריית תמונות כפולה משלך בגודל, לאשתי יש ספריה מעל פי 10 מהגודל של שלך - במצב אופטימייז יש לך את כל התמונות מקומית באיכות סבירה ואם אתה באמת צריך אחת באיכות מלאה - היא אצלך בשבריר שניה.

למצא תמונה. 2015 זה רבע שניה בחיפוש או הולכים לפי תאריך.

 

7000 שירים מקומית זה כלום אחסון ואין בעיה עם זה (גם פה - יש לי ספריה משמעותית יותר גדולה וכמה רשימות השמעה שעל המכשיר קבוע.

 

אתה משתמש בכח במכשיר כמו מחשב, זה מיותר להחריד. אין אינטרנט זה על גבול התיאורטי בימינו חוץ מכמה שעות בשנה (אפילו אם זה עשרות אם אתה טס קבוע. לבריאות כן ?

לפני 5 שעות, boy23 כתב:

הראש שלי משום מה עובד לפי תאריכים: איפה הייתי ----> מה עשיתי -----> באיזו תקופה זה היה -----> אז זה בטח קרה לפני זה ------> ואחרי זה ----> סימן שזה צולם בתאריך הזה פחות או יותר..

א. החיפוש עובד מעולה

ב. יש גם קיטלוג לפי מיקום באייפון ולפי תאריך.

אין שום קשר בין זה לבין הצורך בכל התמונות על המכשיר.

לפני 14 דקות, Mech Morphix כתב:

^למה שאפשר למכור עוד 5 דולר של זיכרון ב200 דולר

תמצא לי בבקשה ב5 דולר אחסון במהירות של nvme 3 או 4 בנפח של 512 גיגה

דיי עם הסיפורים האלו , זה לא זיכרון במהירות של sd card באף סמארטפון מודרני. זה אמצעי אחסון של פי 5-10 יותר מהירים. ולכן גם באנדרואיד המחירים לא שונים במכשירי דגל

כבר לא משתמשים בזכרונות sd במכשיר גם בגלל גודל הקורא שבא תמיד על חשבון משהו וגם בגלל שמבחינת מהירות הם פשוט לא מהירים מספיק.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...