Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ברור מה הפער, אני משער שסביב ה-700-1000₪ לגרסאות שמעניינות אותי (פרו מקס).

פשוט כי כרגע עוד לא ידוע מה המחיר בארץ ובכמה ישתנה (אם בכלל) המחיר של ה-13.

חשבתי לקנות בקנדה, המחיר שם די מפתה בהנחה שהמחיר בדולר קנדי (כ-4500₪ לאייפון 14 פרו מקס עם 256GB), אבל הגרסה שנמכרת בקנדה זהה לגרסה שנמכרת בארה"ב והיא ללא כרטיס סים (רק ESIM).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אמריקאים... לך תבין...למכור לך מכשיר עם הקלטת שיחות זה בעייתי אבל למכור לך אקדח זה בסדר גמור. 

עריכה אחרונה על ידי save
  • מצחיק 5
פורסם

המחיר הצפוי ל014 פרו הוא 4290 - 3660 ללא מע"מ, מקור:

  • iPhone 14 Pro עם 128GB אחסון יוצע בישראל במחיר של 4,290 ש”ח (3,660 ש”ח באילת).

מחיר בארה"ב ל-14 פרו הוא 999$=3406~ בהתאם לשער ההמרה הנוכחי, נניח ויש תוסף מס זה יגיע בערך לאותו המחיר לאצלנו ללא מע"מ, אבל המחיר ההשוואתי הוא מחיר כולל מע"מ ופלוס שהיבואנים מביאים סחורה שהיא לא בעלות לצרכן כמובן, הם מרוויחים והרבה, אל תדאג, כך או כך. 

פורסם

במתמטיקה

1000 דולר זה 3400 שח

טקס ברוב הסטייטים זה 6 אחוז אז יותר לכיוון 3600 שח - יש סטייטים בלי

אז 3400 מול 3589 או 3600 מול 4200

כן

המחירים בימינו קרובים

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אתה לא קונה דולר במחיר שהוא נסחר, אז זה 3500 ולא 3400

טאקס פעם אחרונה ששילמתי היה 10% 

בכל מקרה מפתיע

שווה לקנות בארץ

 

לפני 12 דקות, Mikelt89 כתב:

הם מרוויחים והרבה, אל תדאג, כך או כך. 

 

שירוויחו מה אכפת לנו?

כל עוד אנחנו מקבלים מחיר דומה לחול

פורסם

האמת שאני מרוויח ומוציא בדולרים (גר בארהב)

וברוב הסטייטים ובערים הגדולות הטקס מגיע לסביבות ה7-8 אחוז:

https://taxfoundation.org/2022-sales-taxes/ ואם מזמינים אונליין או הולכים לאיזורי טקס מופחת (שיש דיי הרבה ערים כאלו לדוגמא. 2-3 מייל ממני יש לדוגמא עיר עם איזור טקס מופחת של 3 אחוז) אז אפשר לחסוך האבה מזה.

 

וזה לא ממש מפתיע כי:

1. המוצר לא מיוצר או מאוחסן בארהב אז עלויות השינוע קיימית

2. זה מוצר קטן

3. לישראל נכנסו בשנים האחרונות כמה מפיצים רשמיים של אפל. תחרות מביאה להורדת מחירים.

 

גם בצד הזול של לפטופים של אפל כבר לא ממש משתלם להתעסק עם להביא מחול.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 4 שעות, Mikelt89 כתב:

 הם מרוויחים והרבה, אל תדאג, כך או כך. 

סתם שתדע, עלויות המימון לרכישת אייפונים גבוהות מאוד, ודאי בכמויות המדוברות, והרווח למכשיר לא מאוד גבוה, ואני עדין בניסוח.  

ֿלצורך הדוגמא, על שיומי כנראה שתרוויח יותר מאשר על אייפון, אחוזית ואבסולוטית בכסף. לאייפון יש פרסטיג׳ וקהל נאמן, ובעיקר שוק אפטר מרקט מטורף, שם הרווח גבוה. 

ֿזה אמנם נכון ללפני עשור, כשהייתי בענף, אבל ממש לא נראה לי שהשתנו החוקים דרמטית, אם בכלל. 

פורסם
לפני 3 שעות, Liviur כתב:

האמת שאני מרוויח ומוציא בדולרים (גר בארהב)

וברוב הסטייטים ובערים הגדולות הטקס מגיע לסביבות ה7-8 אחוז:

https://taxfoundation.org/2022-sales-taxes/ ואם מזמינים אונליין או הולכים לאיזורי טקס מופחת (שיש דיי הרבה ערים כאלו לדוגמא. 2-3 מייל ממני יש לדוגמא עיר עם איזור טקס מופחת של 3 אחוז) אז אפשר לחסוך האבה מזה.

 

וזה לא ממש מפתיע כי:

1. המוצר לא מיוצר או מאוחסן בארהב אז עלויות השינוע קיימית

2. זה מוצר קטן

3. לישראל נכנסו בשנים האחרונות כמה מפיצים רשמיים של אפל. תחרות מביאה להורדת מחירים.

 

גם בצד הזול של לפטופים של אפל כבר לא ממש משתלם להתעסק עם להביא מחול.

 

עם הלפטופים מאז ומתמיד הנחת סטודנט + קיזוז מעמ נתנו מחיר יותר טוב מארהב

רק צריך למצוא סטודנט

לפני שעה, Johnathan כתב:

סתם שתדע, עלויות המימון לרכישת אייפונים גבוהות מאוד, ודאי בכמויות המדוברות, והרווח למכשיר לא מאוד גבוה, ואני עדין בניסוח.  

ֿלצורך הדוגמא, על שיומי כנראה שתרוויח יותר מאשר על אייפון, אחוזית ואבסולוטית בכסף. לאייפון יש פרסטיג׳ וקהל נאמן, ובעיקר שוק אפטר מרקט מטורף, שם הרווח גבוה. 

ֿזה אמנם נכון ללפני עשור, כשהייתי בענף, אבל ממש לא נראה לי שהשתנו החוקים דרמטית, אם בכלל. 

 

יש לי חבר שחקן חזק בשוק הזה

אמר לי שאם אני קונה אייפון ב 36 תשלומים ב ksp אני פוגע בהם  יותר מאשר ריווחי להם

פורסם

המחירים באילת דומים אם לא טובים מהמחירים בארהב כבר כמה שנים.

בנוסף לזה שבאייפון 14 לדגם האמריקאי אין מגירת סים. רק בשביל זה הייתי קונה בארץ, גם אם זה מעט יקר יותר.

(לא שאני חושב שלהוסיף כסף על דבר מאד בסיסי שלקחו מאיתנו זה הגיוני, אבל בכל מקרה שווה לציין. אבל כל אחד יצביע עם הארנק ויקנה מה שטוב לו)

פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אתה לא קונה דולר במחיר שהוא נסחר, אז זה 3500 ולא 3400

טאקס פעם אחרונה ששילמתי היה 10% 

בכל מקרה מפתיע

שווה לקנות בארץ

 

 

שירוויחו מה אכפת לנו?

כל עוד אנחנו מקבלים מחיר דומה לחול

אני קונה דולר בדיוק במחיר שהוא נסחר - כאילו ליטרלי בשער יציג בשוק החופשי, כמו כל סחורה אחרת שאני יכול לקנות דרך הברוקר שלי.

 

ולדיון - למה שהאייפון יהיה יקר יותר בישראל? אין עליו מכס.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

עם הלפטופים מאז ומתמיד הנחת סטודנט + קיזוז מעמ נתנו מחיר יותר טוב מארהב

רק צריך למצוא סטודנט

אתה משאר שאין פה הנחות סטודנט או עסקים 😂

(וזה במקרה שאני לא קונה דרך חבר עם הנחת friends and family)

 

אגב אם אתה מדבר על דגמים לא בסיסיים (לדוגמא 16״ משודרג) זה כבר מתחיל לעלות משמעותית יותר בישראל. אבל בכלליות כן - למקבוק אייר / פרו זול - אין ממש טעם כבר

וכנל לאייפון אם אתה יכול להגיע לאילת.

לפני 3 שעות, Transporter כתב:

 

יש לי חבר שחקן חזק בשוק הזה

אמר לי שאם אני קונה אייפון ב 36 תשלומים ב ksp אני פוגע בהם  יותר מאשר ריווחי להם

מהכירות עם מתח הרווחים - זה לא נכון - אבל הרווחים הם אכן אפסיים (אחרי עלויות סניפים , איכסון וכו)

. זה פשוט מוצר שמכניס אנשים בדלת

לפני שעתיים, DubelBoom כתב:

בנוסף לזה שבאייפון 14 לדגם האמריקאי אין מגירת סים. רק בשביל זה הייתי קונה בארץ, גם אם זה מעט יקר יותר

. נכון. פשוט פה כבר כל ה פעילות עברו לאיסים. אבל במיוחד אם אתה מתכנן נסיעות, זה פחות גמיש.

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לא מפתיע, אילת היא אחד המקומות הזולים בעולם לקניית סלולרי.

 

חבר טוב חזר ממש עכשיו מארה"ב (הוא עובד שם כל קיץ 3 חודשים) וחיכה עם קניית הטלפון לארץ, sim free עולה שם לא כ"כ זול והוא מעדיף לקנות בארץ - לדבריו אותו מחיר.

×
×
  • תוכן חדש...