Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו כל שנה,

ההתרגשות מהאייפון החדש מורגשת גם בפורום!

מי יהיה הראשון בפורום שיתחדש? אנחנו במתח שיא...

 

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

קראתי קצת על האיתור החוויה החדש באייפון 14. נראה לי שוב גימיק. 

אני תוהה איזה מטפס הרים יקח מכשיר כזה לשטח. מכשיר שהבטריה שורדת יום אחד  . קופאת בקלות (מניסיון בסקי) , צריך להוריד כפפה כדי לתפעל אותו והוא מחליק לך בין אצבעות הכפפה ומתנפץ לקוביות.  איפה זה ואיפה טלפון אירידיום מוקשח

 

 

פורסם
בתאריך 9.9.2022 בשעה 02:01, Igalz כתב:

זה אותו אחד שקיים בסמסונג מאז הs7?

טוב - מכיוון שהסקירות התחילו לצאת + קראתי קצת עוד על החלק הטכני - ממש ממש לא זו התשובה הסופית.

המסך כ ו ל ו דלוק תמיד בבהירות נמוכה יותר.

הם השיגו את זה בדרך מאוד מעניינת - בנוסף למה שציינתי של לרוץ בהרץ אחד (ולא במינימום של 10 כמו באנדרואיד - אפילו אם המסך יכול פחות טכנית) - הם גם הוסיפו display engine בתוך הSOC - כלומר איזור GPU נפרד לגמרי ומאוד חסכוני באנרגיה כדי לטפל בתצוגה כשהמכשיר נעול ככה.

אלו 2 דברים שנשמעים קטנים - אבל זה המון הבדל בצריכת סוללה כשהמסך נעול + מאפשר מסך שלם עם מה שבא לך ולא כמה שורות + נוטיפיקציות.

 

בנוסף - אינטגרציה מגניבה עם השעון שאם אתה לא קרוב לפלאפון - המסך נכבה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

את האמת חששתי מהביצוע של זה, כי זה מה שאהבתי ב-ALWAYS ON שהוא מינימליסטי. 

ואז ראיתי את הביקורת של MKBHD והוא המחיש את זה. אם לא טועה זה גם עיצבן אותו כי הוא חשב הרבה פעמים שהמסך סתם דלוק. 

ובוא, זה MKBHD, הבנאדם הבערך הכי נייטרלי שיש בביקורות שלו בשביל לא לעצבן אף אחד. 

ההנדסה מאחורי זה היא מאוד מרשימה, אבל הביצוע ניראה לי פחות טוב. 

SOMETIMES LESS IS MORE. 

פורסם

ראיתי את זה - אבל ההפרש במסך - זה רחוק מרק בהירות מסך - הטקסט והרקע לא משתנים באותה צורה.

אני אדווח בסופ״ש הקרוב :)

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 14 שעות, Liviur כתב:

בנוסף - אינטגרציה מגניבה עם השעון שאם אתה לא קרוב לפלאפון - המסך נכבה.

סליחה לא הבנתי.

אם אתה עם אפל וואצ ולא קרוב לטלפון אז אין AOD ואם אתה עם שעון וקרוב אליו אז יש?

אני לא מבין את ההיגיון

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 4 שעות, David32 כתב:

אני לא מבין את ההיגיון

חיסכון בסוללה ופרטיות של הודעות.

אפשר לכבות את זה

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בשעון של אפל אי אפשר לסנן מה אתה מקבל? בסמסונג אפשר.

דרך אגב, הזמנתי אייפון 14 פרו מקס. מקווה לא להתאכזב.

איזה שעון מומלץ באפל? מישהו יכול לעשות סדר?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

התנפץ המסך (אבל עדיין שמיש) בA53 של אשתי, טלפון בן 4 חודשים

 

מה הסיכוי שמשתלם להחליף מסך? או שכבר לא עושים זאת בימינו וקונים מכשיר חדש?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

אבל אם אני עם השעון, אז אני מקבל את כול השיט לשעון לא?

לא יודע מה איתך - אני מסנן בצורה כבדה מה מטרטר לי בשעון על היד.

 

לפני 48 דקות, dorsht כתב:

בשעון של אפל אי אפשר לסנן מה אתה מקבל? בסמסונג אפשר.

ברור שאפשר.

לפני 49 דקות, dorsht כתב:

איזה שעון מומלץ באפל? מישהו יכול לעשות סדר?

ל ד ע ת י - הדור 8 לא חידש שום דבר מהותי. חכה למבצע על הדור 7 ותקנה (אלא אם כן חשובים לך דברים כמו מדידת שינויי טמפ׳ ומעקבי ביוץ. אני לא צוחק).

סלולארי או רק GPS - זה תלוי מאוד אם אתה רוצה להסתובב בלי הפלאפון ועדיין עם חיבור כלשהו. יש לי אחד - ובדיעבד לא הייתי קונה. אני משתמש ביכולת הזו בערך פעם בשנה (חופשות - כשהולכים לים , פארק מים וכו) וזה טוחן את הסוללה של השעון בצורה כבדה.

 

אה - וללכת על הגודל הגדול יותר (לא הultra - אבל הגדול מה2 הרגילים) - כי ההפרש בגודל הולך גם לטובת סוללה יותר גדולה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 12 דקות, Liviur כתב:

לא יודע מה איתך - אני מסנן בצורה כבדה מה מטרטר לי בשעון על היד.

 

אני עם גרמין וביטול של כול האופציות החכמות. אז גם אני "מסנן"

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני שעתיים, Liviur כתב:

לא יודע מה איתך - אני מסנן בצורה כבדה מה מטרטר לי בשעון על היד.

 

ברור שאפשר.

ל ד ע ת י - הדור 8 לא חידש שום דבר מהותי. חכה למבצע על הדור 7 ותקנה (אלא אם כן חשובים לך דברים כמו מדידת שינויי טמפ׳ ומעקבי ביוץ. אני לא צוחק).

סלולארי או רק GPS - זה תלוי מאוד אם אתה רוצה להסתובב בלי הפלאפון ועדיין עם חיבור כלשהו. יש לי אחד - ובדיעבד לא הייתי קונה. אני משתמש ביכולת הזו בערך פעם בשנה (חופשות - כשהולכים לים , פארק מים וכו) וזה טוחן את הסוללה של השעון בצורה כבדה.

 

אה - וללכת על הגודל הגדול יותר (לא הultra - אבל הגדול מה2 הרגילים) - כי ההפרש בגודל הולך גם לטובת סוללה יותר גדולה.

דווקא אני מנצל הרבה את הסלולרי בשעון. כשאני מטייל עם הכלב או יוצא לריצה, אני משאיר את הטלפון בבית ועדיין יכול לשמוע פודקאסט או מוסיקה או סתם להיות זמין למקרה שיחפשו אותי.

 

לא התעמקתי בשעונים החדשים אבל חשבתי שיש דגם ספורט חדש עם מסך גדול יותר וסוללה שלא צריך להטעין כל יום. זה נכון? נשמע שינוי מהותי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעה, פינדר כתב:

ועדיין יכול לשמוע פודקאסט או מוסיקה

רוב האפליקציות מאפשרות לסנכרן את המוזיקה ופודקאסטים לשעון מראש.

מן הסתם זה תלוי באופי השימוש שלך. רק ציינתי את שלי. כשאני יוצא להליכות עם הכלבים / ריצות - אני עדיין סוחב את הפלאפון. (אולי הבעיה בי ? :) )

 

לפני שעה, פינדר כתב:

לא התעמקתי בשעונים החדשים אבל חשבתי שיש דגם ספורט חדש עם מסך גדול יותר וסוללה שלא צריך להטעין כל יום. זה נכון? נשמע שינוי מהותי.

אכן - הUltra , הוא ה ר ב ה יותר גדול ומתחיל מ800 דולר (לפני שקופצים - זה שעון טיטניום שיכול לשמש גם כשעון צלילה ועוד המון פרטים קטנים. הוא באמת משהו אחר לגמרי מהשעונים הרגילים שלא עלו במחיר).

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...