Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כל הטיטניום לא שווה לי אם בסוף היום צריך להטעין. זו בטריה קטנה מדי. 

דווקא פה הגארמין עושה עבודה טובה של שבוע לפחות, כולל כמה שעות נווטן. ה apex בכלל מדהים עם זמן סוללה כפול.  

חבל שאין אחד עם מסך מונוכרומטי eInk. 

https://www.coros.co.il

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

היכולות שלהם שונות לחלוטין - אי אפשר להשוות את האפל וואטץ׳ לגארמין מבחינת זמן סוללה  , ואי אפשר להשוות את הגרמין לאפל וואטץ׳ מבחינת להיות שעון חכם.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)
בתאריך 15.9.2022 בשעה 17:20, Liviur כתב:

ל ד ע ת י - הדור 8 לא חידש שום דבר מהותי. חכה למבצע על הדור 7 ותקנה (אלא אם כן חשובים לך דברים כמו מדידת שינויי טמפ׳ ומעקבי ביוץ. אני לא צוחק).

סלולארי או רק GPS - זה תלוי מאוד אם אתה רוצה להסתובב בלי הפלאפון ועדיין עם חיבור כלשהו. יש לי אחד - ובדיעבד לא הייתי קונה. אני משתמש ביכולת הזו בערך פעם בשנה (חופשות - כשהולכים לים , פארק מים וכו) וזה טוחן את הסוללה של השעון בצורה כבדה.

 

אה - וללכת על הגודל הגדול יותר (לא הultra - אבל הגדול מה2 הרגילים) - כי ההפרש בגודל הולך גם לטובת סוללה יותר גדולה.

מתי אתה חושב שיהיה מבצע? בארץ ההפרש לא גדול. ב-KSP ה-8 עולה 1700 לעומת ה-7 שעולה 1358₪ אבל לא מגיע בצבע שחור.

בדקתי גם את המחיר של ה-8 בקנדה והמחיר מאוד דומה למחיר באילת.

אני לא יודע אם אני רוצה את ה-45 מ"מ, כרגע אני עם גלקסי וואטש 42 מ"מ. נראה לי שהבחירה הטבעית היא 41 מ"מ של אפל.

הייתי בוחר ב-SE החדש אולי, אבל הוא לא עמיד בפניי אבק, מה שאומר שהוא לא יהיה שימושי בים ובמילואים למשל.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני כשעה, dorsht כתב:

הייתי בוחר ב-SE החדש אולי, אבל הוא לא עמיד בפניי אבק, מה שאומר שהוא לא יהיה שימושי בים ובמילואים למשל.

ולא כולל את הalways on screen שהוא game changer לגמרי.

ההפרש שציינת אגב במחיר מהותי. פה זה ירד כנראה דיי מהר לסביב ה250 דולר או משהו בסגנון (לא באפל אבל כן באמזון ושות)

אני מציע שתגיע לחנות ותנסה. ה41 מרגיש קטן.

 

 

 

אגב ה14 פרו הגיע .... הdynamic island מעולה , והalways on מהמם. לא באמת מתבלבלים בין מסך דלוק לכבוי אחרי שעה שימוש. 

פיצ׳ר מעולה וממומש מעולה

  • מעניין 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

אנסה לקפוץ לחנות של אפל ולראות.

אתה חושב שיש הבדל מהותי בין ה-42 מ"מ של סמסונג ל-41 מ"מ של אפל?

נראה לך שבקנדה אמצא את הדגם הקודם ב-250$ (או בערך 300 דולר קנדי?)? אולי שווה לי לחכות.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חוזר לחוכמת ההמונים:

ה S21+ בדרך לעולם שכולו טוב (טבע במים כמו שהוא אוהב - מלוחים :-P ), ומחפש מחליף בגזרת אנרודאיד בלבד.
כרגע אני חוזר ל P20-pro הישן והאהוב שלי. זה המכשיר הטוב ביותר שהיה לי עד כה, בגלל:
1. סוללה שמחזיקה כל היום.
2. מצלמה מצויינת עם מייצב אופטי כמובן.
3. גודל !  בדיוק ה SWEET SPOT שמדברים עליו בכל מקום: 6.1" בלבד.
4. Dual Sim.

חיפשתי וחיפשתי... הכי קרוב הוא הפיקסל 6a (אבל יש בעיה, הוא לא DUAL SIM "אמיתי").
במבחן ה EDURANCE של GSM_ARENA הוא דווקא גובר על ה P20-pro, למרות שבפועל (וגם בטסט שעשו לו בזמנו באתר TOMS GUIDE - ה P20pro יצא אחד הטובים ביותר בזמן סוללה).
דווקא כאן - במקרה של הפיקסל 6a, אני לא מוצא סתירות באתרים אחרים, כולם דיי מתלוננים על כך שזמן הסוללה לוקה בחסר.

מאחר וכל מבחן בודק את הטלפון בצורה קצת שונה- אני פונה אליכם;

 

דובר כאן לא מעט על הפיקסל, ולכן אשמח לקבל חוות דעת ממי שיש לו פיקסל 6a ויכול לשתף את פרופיל השימוש שלו (אפשר גם לצרף צילום מסך על פרופיל וזמן העבודה של המכשיר דרך הסטטיסטיקה היומית בתפריט ה"סוללה" תחת "הגדרות" המכשיר) והאם המכשיר עומד "בגבורה" בשימוש יומי של ווייז (שעתיים ביום), הזרמת BT לרמקול, שימוש בוואטסאפ, שימוש במצלמה - מבלי לשבוק חיים אחרי 8-9 שעות.

בגזרת המתחרים הנוספים על התואר הנ"ל:

סמסונג A53. סוללה מאוד חזקה שמקבלת הרבה תשבוחות בהרבה אתרים.
גדול ב 4 ממ באורך (ביחס ל P20PRO) ועוד 1 ממ לרוחב - לא נראה לי שזה קריטי.

בגזרת ההפתעה:
ה S21 באופן כללי "נהנה" מתדמית של מכשיר עם סוללה על הפנים - וזה קצת נכון לצערי (לדעתי האישית) לאור הניסיון הקודם עם ה P20PRO ביחס ל S21+.

אז מה מפתיע ? של-S21+ יש סוללה של 4800mah (Li-ion) ול-A53 יש סוללה של 5000mah (שם היא Li-po, כמו ב P20Pro) שדווקא במבחן ה EDURANCE (שנראה לי דיי שווה לתXת) הוא וה-A53 נמצאים עקב לצד אגודל, והתמדית של ה A53 בהרבה יותר טובה (ברוב המבחנים מציינים שזמן הסוללה ב A53 הוא טוב, ולרוב זה יהיה מצויין בעמודת הדברים החיוביים שיש למכשיר להציע.
לציין שבכמה מקומות ראיתי שב A53 לא מדובר במסך 120HZ דינאמי, אלא נעול. או 120HZ או 60HZ (אפשר לנעול בהגדרות מכשיר) - ולמרות זאת זמן הסוללה טוב.

 

על סמך נתונים על הנייר: הפיקסל 6a סבבה לגמרי, אבל אחרי בדיקה נוספת שעשיתי - כנראה שהוא נופל בגלל שאין DUAL SIM (כרגע ESIM עדיין לא נתמך ברמה כזו שאני יכול להשתמש בזה).

יאללה, SHOOT.
 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

אתה מחזיק סים שני לשיחות ? אם לא אז esim נותן פתרון זול למרבית העולם לגלישה. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני שעתיים, איציק נ. כתב:

סמסונג A53

 

שום היכרות עם המכשיר באופן אישי, אבל אני יכול להגיד שחבר קנה כזה מיבואן רשמי לפני משהו כמו שבועיים, והמכשיר פשוט לא עובד חלק בכלל. מיני תקיעות כאלה כול הזמן. 

סתם משהו לקחת בחשבון 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ה A53 משתמש ב Exynos 1280 של סמסונג.

 

ולפי כל הדיווחים, יש לסמסונג בעייה.

פורסם

טוב לדעת. 
הלאה, מה האופציות ?
Dual Sim, מסך לא גדול (עדיף עד 6.1" - או עד 150-155ממ אורך), סוללה טובה, אנדרואיד, מצלמה עם OIS כמובן.
 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

הבנתי. צריך שני סימים קבועים. 

בכללי סמסונג s20 ומעלה סובל מקורוזיה במייצב תמונה. יש אכן שתי גרסאות לA53 אחת עם המעבד של סמסונג (נפילה), השניה עם מעבד snap dragon קוואלקום. 

רוב האנשים קונים ולא בודקים את המעבד המותקן... 

מה אתה אומר על 

Sony Xperia 5 IV ? או סוני אקספריה 10. 

אוי גם בסוני פשט וירוס ה esim 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

זה לא וירוס , זו פשוט הדרך קדימה אבל יקח קצת זמן עד שכולם יעברו לזה.

אין יותר נח מלהצמיד לפלאפון ולהעביר פשוט סים או להוסיף סים עם QR code.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 26 דקות, Liviur כתב:

או להוסיף סים עם QR code.

צודק. זה אחלה דבר (גם אקולוגית וגם מעשית למשתמש קצה) אבל בטח פה בישראל יקח לזה זמן עד שיפנימו איך לעבוד עם הדבר הזה. אני בטוח שברגע שמישהו ירים את הכפפה ויראה שזה יחסוך לו כמה ג'ובות, זה יצבור תאוצה.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סלקום כבר תומכים בזה לדאטה לדוגמא וכל מי שתומך באפל וואץ סלולארי

 

להערכתמ זה שנה או משהו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...