Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תשים לב למשהו גאוני שאפל עושים בין הדגמים. גם אם זה אותו חיישן צילום, משנים טיפה את סידור העדשות , ככה שמי שמוציא את המכשיר: ישר יודעים איזה דגם קנה.

 

מה יותר מצחיק ? בסין מוכרים טבעות זכוכית להדבקה. כדי "לשדרג" אייפון ישן. לפחות במראה. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 17 דקות, save כתב:

תשים לב למשהו גאוני שאפל עושים בין הדגמים. גם אם זה אותו חיישן צילום, משנים טיפה את סידור העדשות , ככה שמי שמוציא את המכשיר: ישר יודעים איזה דגם קנה.

דווקא היו הרבה מכשירים שלהם שויזואלית לא יכולת להבדיל ביניהם.

בין איזה דור לאיזה דור רק הסידור עדשות השתנה בלי תוספת חיישנים ?

אם כבר טים רוק כור איש תפעול ויצור ולגמרי מבחינתו שהכל היה נראה אותו הדבר

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעתיים, GKME כתב:

ה-VFM הכי טוב כרגע זה A33, עד לא מזמן היה אפשר למצוא אותו ב-1080 ש"ח יבואן רשמי. אחסון שך 128 גיגה, זיכרון 6גיגה, 5G, NFC. וזה לא סיני. אם היא לא צריכה NFC יכול להיות שאפשר בפחות. עד כמה שראיתי עכשיו הוא נמכר בסביבות ה1200 ביבוא רשמי.

 

לא יודע מה יש לסמסונג, אם זאת אופטימיזציה של מערכת ההפעלה או המעבד עצמו, אבל האקסינוס 1280 שמתוקן ב-A33(וגם ב-A53) הוא פשוט נוראי. נתקע כול הזמן כמו איזה מכשיר ב-400 שקל. 

 

 

פורסם
לפני 57 דקות, קורן בן אשר כתב:

איך העסק עובד מבחינת עדכונים בסמסונגים? נגיד, עדכון אנדרואיד 13 שהיה עכשיו, זה מחלחל מתישהו לסמסונג או שכמו שנקנה זה מה שיש?

תלוי לאיזה מכשיר.

לs8 זה לא יגיע (למרות שהמכשיר עדיין מקבל עידכונים), לדגמים חדישים יותר כן. צריך לבדוק פר מכשיר עד איזו גרסה מתוכנן שידרוג.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם

סמסונג נותנת לרוב המכשירים, לא יודע אם גם להכי זולים, 3 שנים של עדכוני תוכנה גדולים (3 גרסאות אנדרואיד) ולאחר מכן עוד שנתיים של עדכוני אבטחה.

לאחרונה הם העלו מהאוב מכשירים יותר ישנים עם עדכון אבטחה קריטי, גם על זה מגיע קרדיט.

 

סדרת ה22 כבר בבטא של אנדרואיד 13, כנראה שתוך חודש-חודשיים גג העדכונים יתחילו להגיע.

פורסם

בתקציב כזה הייתי חושב על מכשירים מסדרה A50 או A70 לפחות הניסיון שלי (עם מכשירים בני 2-3 שנים מסדרות אלה) מצויין, אפילו אצל אשתי הטכנופובית שטוענת שהיא נוטה לשמוט מכשירים (אבל לא כשאני עד).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 שעות, DubelBoom כתב:

סמסונג נותנת לרוב המכשירים, לא יודע אם גם להכי זולים, 3 שנים של עדכוני תוכנה גדולים (3 גרסאות אנדרואיד) ולאחר מכן עוד שנתיים של עדכוני אבטחה

לפני שבוע קיבלתי עידכון לs8 שלי תחת הכותרת "שיפור דיוק קליטת gps". 

לא שמתי לב שיש איזו בעיה עם הgps לפני כן.. בכל מקרה מאוד הפתיע אותי שמגיעים עידכונים שהם לא רק "עידכוני אבטחה", למרות שהמכשיר הושק לפני 5 שנים

יום טוב גם לך

פורסם

מה האפשרויות הקיימות היום למכשיר עד 1000 ש"ח (בעדיפות עד 800) עם אנדרואיד כמה שיותר נקי? 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

אז אתמול הוכרזו מגוון מוצרי אפל חדשים 

 

אייפון 14 שמטרתו הבלעדית זה להיות עוגן ולעלות את המכירות של מכשירים יקרים יותר כמו ה-14 פלוס וה-14 פרו. 

אם כי יש כניראה מספיק אנשים בחסות יו טיוברים שזאת הפרנסה שלהם, שיחשבו שההבדל הוא גדול מספיק בין האייפון 13 ל-14 ויקנו גם אותו בכמויות. 

חבל שדגם המיני נעלם מן העולם. 

 

אותי דווקא יותר עניינו האיירפודס פרו החדשות שמבטיחות סינון רעשים ברמה גבוהה מאוד, וכך גם מצב "האזנה לסביבה" משופר. 

עד היום לא באמת שמעתי אוזניות עם מצב האזנה לסביבה שיהיה אשכרה טוב לניהול שיחה קצרה( גם לא האיירפודס פרו הקודמות)אז מעניין איך אלו יהיו. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם
לפני 6 שעות, davemustaine87 כתב:

אם כי יש כניראה מספיק אנשים בחסות יו טיוברים שזאת הפרנסה שלהם, שיחשבו שההבדל הוא גדול מספיק בין האייפון 13 ל-14 ויקנו גם אותו בכמויות. 

שכחת לציין קפיצה משמעותית במצלמה , חיי סוללה ומסך always on.

לא קפיצה מטורפת אבל אחלה עדכון.

דרך אגב 1 למי שמשתמש באייפון כמכשיר לימי מסלול העדכון של החיישן g וקצב דגימה גבוהה - הולך להיות פגז! במיוחד עם הaction mode לוידאו. יום מסלול הבא אני לגמרי אצלם במקביל עליו ועל הגופרו להשוות.

אני הולך למכור את הקודם / לעשות טרייד אין - מה שיוריד לי את עלות השדרוג ל300-400 דולר. מזמין מחר בבוקר בלי למצמץ.

 

לפני 6 שעות, davemustaine87 כתב:

עד היום לא באמת שמעתי אוזניות עם מצב האזנה לסביבה שיהיה אשכרה טוב לניהול שיחה קצרה( גם לא האיירפודס פרו הקודמות)אז מעניין איך אלו יהיו. 

פה כבר אין לי מושג על מה אתה מדבר. אני קבוע עם הפרו משתמש בtransparency mode לשיחות ארוכות וקצרות. זה עובד כמו קסם. למעשה לפרו כרגע יש את המצב transparency mode הגי טוב שיצא לי לשמוע גם מול הסוני xm4 , סנהייזר והאיירפודס מקס. אתה בטוח שלא היתה תקלה בזוג שניסית או שהאטמים לא ישבו עליך פיקס?

 

תוסיף לזה אגב שדרוג דיי רציני בסוללה וקייס סוף סוף עם find my אקטיבי + רמקולים קטנים כדי להקל למצא אותו. יחד עם שאר השדרוגים (לסאונד , לbt 5.3 וכו) זה מסתמן להיות עדכון פצצה!

אלו האוזניות שאני משתמש בהן הכי הרבה - גם את זה מחר בבוקר אני אזמין.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...