Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, falou כתב:

 

אחרי שמתרגלים לכמה אפליקציות שעובדים איתם ביומיום, השיטה של אפל טובה יותר (יש יותר ״מאחורה״ אחד), אבל לוקח יותר זמן להתרגל.

אחד הדברים שמאוד נוחים באפל זה שהיישומים הם בתצורת stack. קל יותר לדלג ביניהם.

סלח לי, מה?

לא הבנתי לא את היתרון ב "יותר מאחורה אחד" ןלא את הקטע עם ה stack. אני עושה אחורה ומחליף ישומים עם gesture פשוט...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, Igalz כתב:

לאישתי יש מק מהעבודה, כל פעם שאני נדרש לבצע עליו את הפעולה הכי פשוטה, אני מרגיש כמו בתול שמחפש את החור בפעם הראשונה.
לא מצליח להתרגל לממשק שלהם בשום צורה.. ואני לא בדיוק טכנופוב חח.

 

זה כי אתה לא עובד עליו בשוטף. אני עובד גם וגם, ויותר נוח לי במק. אני עובד עם כמה דסקטופים פתוחים והרבה טאבים וכל המעבר בין סביבות ואפליקציות הרבה יותר מהיר.

 

לפני 40 דקות, David32 כתב:

לא הבנתי לא את היתרון ב "יותר מאחורה אחד" ןלא את הקטע עם ה stack. אני עושה אחורה ומחליף ישומים עם gesture פשוט...

 

גם אני לא הבנתי...

נניח אני רוצה לעבור ליישום אחר, באפל יותר קל לקבל תמונה של כל היישומים שהשתמשת בהם לאחרונה.

מקווה שברור

 

לפני 4 שעות, Gosser1860 כתב:

בנוגע ל-6a יש הרבה טענות ותלונות על החיישן טביעת אצבע,

 

ב-6, לא ב-6a. 

 

לפני 4 שעות, Gosser1860 כתב:

אקוסיסטם במובן של האיטגרציה בין המערכת הפעלה לאפליקציות של גוגל, עיבוד התמונה של התוכנה של המצלמה, עדכוני התוכנה וכו'. לאפל יש לי שנאה יוקדת בתור מפתח, ואין באמת סיבה שהיא תעבור למוצרי צריכה באופן כללי, אבל ככה זה בנתיים.

 

לא בטוח שמבין. יש לך דוגמא?

עיבוד התמונה, אני קצת מעדיף את האפליקציה של גוגל, אבל לעיבוד יותר רציני אני תמיד עובר ל-snapseed

״שנאה״... נו. אין לי כאלו אמוציות למכשירים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 24 דקות, falou כתב:

כי אתה לא עובד עליו בשוטף. אני עובד גם וגם, ויותר נוח לי במק. אני עובד עם כמה דסקטופים פתוחים והרבה טאבים וכל המעבר בין סביבות ואפליקציות הרבה יותר מהיר

אגב גם אישתי, מפתחת אפליקציות במקצוע, שעובדת על המחשב הזה כל יום 9 שעות, במשך כבר כמעט שנתיים, אומרת שהממשק זוועה, ושמחה לחזור למחשב של וינדוס בכל הזדמנות. 

 

כמובן שזה אינדיבידואלי, אבל הדרך שאתה מציג פה, "הכל אותו דבר, אין הבדל, להכל מתרגלים בצ'יק", זה פשוט לא נכון עבור כולם. שמח שלך המעברים זורמים ככה בקלות.

אני שולט ביד רמה בלינוקס ולמעשה עובד על לינוקס רוב היום, אישתי מפתחת לאייפונים על גבי מק, ועדיין שנינו סולדים מהממשק של מק. סתם דוגמא.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

נניח אני רוצה לעבור ליישום אחר, באפל יותר קל לקבל תמונה של כל היישומים שהשתמשת בהם לאחרונה.

 

ios15-iphone-se-switch-apps.png (640×1302)

 

זה? 

אבל גם באנדרוייד, וגם תלוי בלאונצר אפשר לארגן את זה קצת אחרת, עם אקסטרא אייקונים לאפליקציות שמשתמשים בהם הרבה.

 

 

אגב, לי הופיעה במצלמה הקדמית ב S21+ נקודה שחורה שמטיילת מדי פעם, עושה לי שפם היטלר בסלפי... רק צריך להפסיק להתעצל ולממש אחריות

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 41 דקות, Igalz כתב:

אני שולט ביד רמה בלינוקס ולמעשה עובד על לינוקס רוב היום, אישתי מפתחת לאייפונים על גבי מק, ועדיין שנינו סולדים מהממשק של מק. סתם דוגמא.

נו ו? 

אני ״שולט ביד רמה בלינוקס״ גם כן (מה לעשות - חלק נכבד מהעבודה) - ומפתח לאייפונים במק ב12 שנה האחרונות.

במיוחד כמפתח - הפלטפורמה הזו מעולה (ולא סתם רוב החברות טכנולוגיה הגדולות משתמשת בה כפלטפורמה למחשבי מפתחים שלהם - כולל גוגל ... ).

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 17 שעות, Transporter כתב:

 

ואם אני שף ואני מצלם את זה לאינסטגרם של העסק שלי ובא לי שיהיה לי משהו זמין ונגיש כמו טלפון ולא כל פעם לעשות הפקה ולהתארגן על מצלמה של קנון עם תאורה מתאימה ופלאשים ?

 

 

קנה מצלמת p&s טובה בחצי מהמחיר של סמארטפון.

 

לפני 14 שעות, falou כתב:

 

תמונות משמשות לחלוק במיידי רגעים, עם משפחה וחברים. הם גם נשארות ועולות בתאריך המתאים ומזכירות מה היה. זה מאוד נחמד.

עדיין, למה כזאת התלבטות ודמעות ומלחמת אנדרואיד באפל אם כל מה שרוצים זאת מצלמה טובה?

 

לפני 13 שעות, sperial כתב:

ממליץ לכל מי שמתעניין לקרוא את המאמר הזה. מזים לא מעט מהבלופים של תעשיית המגפיקסלים. במציאות לאף אחד אין צורך ברזולוציה הזו, ואז או שהחיישן מאבד את הרגישות והטווח הדינמי (ולכן גם הופך רועש), או מאגד את הפיקסלים לקבוצות, ואז הרזולוציה האמיתית נמוכה מהמוצהר.

 

מזכיר קצת את הצהרות ההספקים של מגברי שמע - המספר הרלוונטי הוא ה-RMS, אבל המשווקים המציאו איזה PMPO שנהדר כדי להציג מספרים גדולים.

 

אתה נכנס לוויכוח שקיים עוד מתחילת ה 2000.

ועדיין אתה מפספס את העיקר 

מה שקובע זה גודל החיישן ויותר נכון, גודל הפיקסלים שבו.

אין דין 6 מגהפיקסל על חיישן בגודל הציפורן של הזרת (מה שגורם להקטנת הפיקסלים ולהגדלת זליגת הרעש) לדין 6 מגהפיקסל על חיישן ff.

אני יותר מאשמח ל 500 מגהפיקסל על חיישן של מצלמת פורמט בינוני 

ואכן, כמו שאתה כותב, 108 מגהפיקסל של סמסונג זה לחלק ל 8 אבל גודל החיישן, מעט יותר מחצי אינטש, נותן תמונה מצויינת.

יש אפשרות לצלם ב 108 מגה מלא ואז התמונה מרשימה בהחלט.

 

 

פורסם
לפני 19 דקות, Liviur כתב:

במיוחד כמפתח - הפלטפורמה הזו מעולה

לא כשצריך לפתח למערכת הזו קרנל/device driver..

 

אבל כן, כל מפתח שעובד על מק, לפחות בסביבה שלי, די מבסוט.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

@ceyal זה בדיוק למה שאני מתכוון. אבל עם פיקסל בגודל של 0.7 מיקרון (לעומת סד"ג של 2 מיקרון במצלמות טלפונים ופי 4 מזה במצלמות DSLR/DSLM) אתה לא יכול לקבל תמונה טובה. מרוץ במגאפיקסלים הזה הוא בלוף, מה גם שכדי להדפיס תמונה נורמלית בגודל שמתאים לבית אתה לא זקוק ליותר ממגאפיקסלים בודדים. כמובן שאם הם מאגדים את הפיקסלים ומעבדים אום בקבוצות זה יותר טוב, אבל אז ה-108 מגאפיקסל הופך במציאות ל-12 מגאפיקסל. זו רזולוציה מכובדת בהחלט לחישן של שבר של אינטש, אבל שלא ימכרו לי לוקשים על הרזולוציה.

 

108 מגאפיקסל זו רזולוציה מוגזמת גם בשביל תמונה שתכסה את מגדלי עזריאלי, אבל תמונה כזו לא תצלם בטלפון אלא בפורמט גדול, עם חיישן מתאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, Liviur כתב:

נו ו? 

באמת לא הייתי ברור, או שלא טרחת לנסות להבין את הקונטקסט?

נתתי דוגמא פשוטה, לשני אנשים טכנולוגים למדי, ששולטים ביותר ממערכת הפעלה בודדת, ועדיין לא מתחברים לממשק של מק. 

הדוגמא לא באה להראות לliviur  שהוא גבר גבר כי הוא כן מתחבר למק. הדוגמא באה להראות לאלו שטוענים "הכל אותו דבר, לכל ממשק תתרגל בצ'יק", שזה הרבה יותר אינדיבידואלי מזה, וממש לא נכון במובן הרחב.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני כשעה, ceyal כתב:

קנה מצלמת p&s טובה בחצי מהמחיר של סמארטפון.

למה?

לא רחוק ממחיר של סמארטפון פשוט יחסית + מצלמה כמו שציינת, אפשר לרכוש סמארטפון דגל שיצלם תמונות לא רעות בכלל.

אולי לא ברמה של מצלמות כמו סוני RX100 או הפנסוניק המקבילה, אבל עדיין ברמה טובה למדי.

ויש לך גם באופן קבוע מצלמה בכיס שמאוד נוח להעלות איתה תמונות לפייסבוק, אינסטגרם וגם תשמש אותך כנראה בשאר הזמן ולא רק בעסק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Liviur כתב:

לא בגלקסי ולא באייפון יש חיבור אוזניות בלי מתאם. ועם מתאם תחבר מה שבא לך (אלחוטיות עובדות בשניהם. אם כבר התמיכה בA1 / W1 הרבה יותר טובה מאשר רק bluetooth).

 

אצלי בגלקסי זה חיבור רגיל, אז "טוב" לדעת שהם למדו משהו מהאייפון בשנים האחרונות.

 

בכל מקרה, האוזניות זה היה רק דוגמה. יש אנשים שפשוט לא אוהבים אייפון (כמו שיש אנשים שלא אוהבים סושי, לך תבין), ואני אחד מהם. עניין של טעם.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני כשעה, dorsht כתב:

למה?

לא רחוק ממחיר של סמארטפון פשוט יחסית + מצלמה כמו שציינת, אפשר לרכוש סמארטפון דגל שיצלם תמונות לא רעות בכלל.

אולי לא ברמה של מצלמות כמו סוני RX100 או הפנסוניק המקבילה, אבל עדיין ברמה טובה למדי.

ויש לך גם באופן קבוע מצלמה בכיס שמאוד נוח להעלות איתה תמונות לפייסבוק, אינסטגרם וגם תשמש אותך כנראה בשאר הזמן ולא רק בעסק.

לא אמרתי שסמארטפון זה רע.

אמרתי שמכל הדברים המועילים והמצויינים שיש היום לסמארטפון, מתעכבים על מצלמה שזה לא באמת היעוד המקורי.

נכון, זה סבבה שיש לך משהו בשלוף לתיעוד וצילום של דברים על הדרך. 

אבל לשפוט סמארטפון לפי איכות המצלמה שלו, כשבסופו של דבר התמונה מתה ונקברת קבורת חמור ברשתות החברתיות שהורסות לה כל צלם אנוש, זה קצת פספוס.

אני בהחלט אשמח שהסמארטפון שלי יצלם טוב, אבל יותר מעניין אותי המסך שלו, החיבוריות, עמידות למים וכמובן תמיכה באפליקציות שאני משתמש.

 

סתם דוגמה, תקלות מעצבנות של סמסונג עם אנדרואיד אוטו, לא קיימות בכלל בשיומי. אז מה? להתעקש על סמסונג בגלל המצלמה ואז לדפוק את הטלפון כל בוקר על הדשבורד של האוטו בעצבים?

 

תודה אבל לא תודה.

ואולי זה פחות מטריד אותי כי אין לי פייסשונק, אינשטוס, טיקטרוק ושאר הזבל ה"חברתי"

 

 

 

 

לי זה מספיק

 

 

 

1661200502221-01.jpeg

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 16 דקות, falou כתב:

ב-6, לא ב-6a. 

מסתבר שבמקרה של 6A זה זיהוי של אצבעות של אחרים וגם חוסר יכולת לרשום טביעות/חוסר זיהוי:

https://www.slashgear.com/951729/pixel-6a-cant-seem-to-fix-its-fingerprint-scanner-issues/

https://www.androidcentral.com/phones/google-pixel-6a-fingerprint-problems-continue

https://www.republicworld.com/technology-news/mobile/google-fixes-fingerprint-scanner-issues-on-pixel-6-in-android-13-beta-4-dot-1-report-articleshow.html

 

 

 

לפני 16 דקות, falou כתב:

לא בטוח שמבין. יש לך דוגמא?

אינטגרציה זו מילה אולי לא הכי נכונה פה. הכוונה שהמכשיר מגיע בעיקר עם אפליקציות של גוגל, ככה שמלכתחילה הכל מסונכרן עם חשבון הגוגל. 

לוח שנה, מזג אוויר, דפדפן הכל מסונכרן עם גוגל מהקופסא. אני בטוח שאפשר לגרום לזה לעבוד באותו אופן באפל, אז אולי זה לא באמת חסם ואני ממציא תירוצים.

 

לפני 16 דקות, falou כתב:

עיבוד התמונה, אני קצת מעדיף את האפליקציה של גוגל, אבל לעיבוד יותר רציני אני תמיד עובר ל-snapseed

אני לא צלם חובב או משהו, הגעתי מגלקסי שעל פניו היה בעל מצלמה עדיפה/דומה, אבל הפיקסל הפתיע אותי מאוד עם ה"עריכת אונליין" שהוא עושה.

 

לפני 16 דקות, falou כתב:

״שנאה״... נו. אין לי כאלו אמוציות למכשירים...

כן זהו, אין בזה הרבה היגיון.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 6 שעות, Gosser1860 כתב:

מסתבר שבמקרה של 6A זה זיהוי של אצבעות של אחרים וגם חוסר יכולת לרשום טביעות/חוסר זיהוי:

 

מסתבר שאסור להסתמך על חיפוש באינטרנט ובטח שלא על מחקר ברדיט. זה קרה באצל כמה בוחנים של גירסאות לא מעודכנות של טרום מכירה.

יש כאלו שיש להם בעיות, תמיד. בכל מכשיר אני יכול למצוא לך סיפורים. אני מכיר את זה מכל מכשיר שלא תחשוב עליו. יש לי מלא סיפורים כאלו על לקוחות, שמספרים שיש לי בעיה בייצור, כשהם בכלל לא מבינים שהבעיה אצלהם (בתכנון). לא ככה בודקים אם יש למכשיר בעיות.

 

לפני 6 שעות, Gosser1860 כתב:

ינטגרציה זו מילה אולי לא הכי נכונה פה. הכוונה שהמכשיר מגיע בעיקר עם אפליקציות של גוגל, ככה שמלכתחילה הכל מסונכרן עם חשבון הגוגל. 

 

מסתנכרן מאייפון בדיוק אותו הדבר.

 

אבל אני אתן לך דוגמא מה זה "אינטגרציה". אינטגרציה זה כשאתה יוצא מהבית של ההורים וכשמגיע לאוטו האייפון מזכיר לך שהשארת את המק שלך מאחור. או שאתה יושב עם המק והסלולרי מצלצל בחדר השני ואתה יכול לענות מהמהחשב. או שיש לך ממשק העברת קבצים בין המחשב לאייפון שזמין תמיד, ולא רק בין מוצרי אפל שלך, אלא גם של אחרים. בטח יש עוד דוגמאות.

 

לפני 6 שעות, Gosser1860 כתב:

אני לא צלם חובב או משהו, הגעתי מגלקסי שעל פניו היה בעל מצלמה עדיפה/דומה, אבל הפיקסל הפתיע אותי מאוד עם ה"עריכת אונליין" שהוא עושה.

 

אני אוהב את העריכה האוטומטית של הפיקסל ולרב מסתפק בה, אם המטרה היא לצפות בסלולרי. היא מאוד מתאימה בעיני לזה.

 

לפני 8 שעות, gadik6 כתב:

יש אנשים שפשוט לא אוהבים אייפון (כמו שיש אנשים שלא אוהבים סושי, לך תבין), ואני אחד מהם. עניין של טעם.

 

כמו שאתה רואה למעלה. זה לרב עניין של אי ידיעה או טכנופוביה. בגדול, אין כאלו הבדלים גדולים.

לפני 7 שעות, ceyal כתב:

אבל לשפוט סמארטפון לפי איכות המצלמה שלו, כשבסופו של דבר התמונה מתה ונקברת קבורת חמור ברשתות החברתיות

 

רב הצילומים משמשים לי ולמשפחה/חברים לחלוק רגעים וזכרונות שקופצים. זה מאוד נחמד.

לפני 9 שעות, sperial כתב:

108 מגאפיקסל זו רזולוציה מוגזמת גם בשביל תמונה שתכסה את מגדלי עזריאלי, אבל תמונה כזו לא תצלם בטלפון אלא בפורמט גדול, עם חיישן מתאים.

 

גם לא נכון.

שוכחים תמיד ששלט גדול נצפה גם ממרחק גדול...

 

https://fstoppers.com/originals/how-many-megapixels-do-you-need-print-billboard-220239

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...