Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא רק מצלמה אלא עיבוד תמונה כללי

אני עם אנדרואידים כבר שנים, יש לי גם אייפון 

 

למשתמש הממוצע, לדעתי ולנסיוני, יותר קל להגיע לתוצר יפה באייפון. 

ניסיתי לעבור לאייפון אבל הם לא מתאימים מספיק ל Power user באקוסיסטם של גוגל ולכן אחרי מס' חודשים חזרתי לאנדרואיד, שמרתי את האייפון בגלל המצלמה. כשאני צריך סרטון / תמונה לעסק, אני משתמש באייפון. 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
Just now, oryo כתב:

למשתמש הממוצע, לדעתי ולנסיוני, יותר קל להגיע לתוצר יפה באייפון. 

 

גם ללא ממוצע

אני מצלם עם גלקסי במצב מקצועי, מכוון מה שאני רוצה (במיוחד בלילה)

והתוצאות סבבה מינוס

לא מושלמות

 

באור יום זה לא חוכמה לקבל תמונה יפה.

 

באייפון זה משנה אם אני מצלם עם מיני או פרו או מקס? או שבכולם אותה מצלמה?

פורסם
לפני 37 דקות, מרק10 כתב:

אכן באייפון 12 פרו התמונות נראות טוב יותר מאשר ב-S22.

 

 

אני מסיק מזה שזה לגמרי בעיניי המתבונן. 

לי יש 12 מיני(מצלמה ראשית זהה ל-12 פרו) ולזוגתי יש S 21, ולפחות לפי העיניים שלי, בלילה הסמסונג מצלם קצת יותר טוב מאשר ה12 מיני 

פורסם
לפני 21 דקות, davemustaine87 כתב:

 

אני מסיק מזה שזה לגמרי בעיניי המתבונן. 

לי יש 12 מיני(מצלמה ראשית זהה ל-12 פרו) ולזוגתי יש S 21, ולפחות לפי העיניים שלי, בלילה הסמסונג מצלם קצת יותר טוב מאשר ה12 מיני 

המצלמה הראשית

אבל אין LiDAR ואין שילוב מידע מעוד חיישן.

זה משפיע בדיוק על צילום בתנאי תאורה בעייתיים.

לפני 35 דקות, Transporter כתב:

באייפון זה משנה אם אני מצלם עם מיני או פרו או מקס? או שבכולם אותה מצלמה?

משנה. אתה רוצה פרו ומעלה

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

אני מרגיש בשנים האחרונות שגלקסי כשהוא חדש יש לו מצלמה מעולה, לאט לאט היא נהיית פחות טובה, אולי בלאי של העדשה או משהו

 

אתה מדמיין אלא אם אתה חורט את העדשה במתכוון. לעדשות אין בלאי. יש נזק. יש עדשות בנות עשרות שנים שעוד נסחרות. 

לפני כשעה, Transporter כתב:

כשאני משווה היום תמונות של הגלקסי 22 שלי לאייפון 13 האייפון לדעתי הרבה יותר וחד

 

אפשר לכתוב ספר על מה זה 'חדות'  בצילום, אבל לרב הדיוטות מבלבלים חדות עם מגוון של תופעות אופטיות ואלמנטים של עיבוד תמונה. יש גם חדות אבסולוטית לעומת חדות יחסית... 

לא ניכנס לזה כי התשובה הפשוטה היא שאין הבדלי חדות מהותיים בין גלאקסי לאייפון 

 

אבל

אם אתה מעדיף את האופי בו האייפון מוציא תמונות, שזה יותר קשור לבחירות האוטומטיות של התוכנה בצילום ובעיבוד, ואתה לא רוצה להשקיע זמן בללמוד את הנושא, קנה אייפון. 

 

גם מבחינת חומרה וגם מבחינת תוכנה האייפונים מצויינים

לפני 53 דקות, Transporter כתב:

אני מצלם עם גלקסי במצב מקצועי

מה זה 'מצב מקצועי'? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אין סיבה להיכנס לזה בסלולרי. זה לוקח הרבה יותר מדי זמן והתועלת מועטה. זה בטח רק נזק אם לא מבינים בצילום... 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

לי יש 13 ולחבר טוב שלי יש גלקסי 22.

אנחנו מטיילים הרבה ביחד ומצלמים בלילה וביום.

לדעתי תמונות רגילות מהעדשות האחוריות פחות או יותר זהות, עניין של העדפה.

הסלפי אצלו חד משמעית עדיף על שלי ואצלי הוידאו עדיף (הגדרת איכות מירבית אצל שנינו).

ההשוואה בוצעה כשראינו את התמונות והוידאו על טלוויזית סמסונג 98 אינץ'.

ממה שאני שומע מחברים זה שלאייפון יש סנכרון טוב יותר באפליקציות אינסטגרם ופייסבוק וכשאתה מעלה לשם סטורי התמונה/סרטון נראה איכותי יותר, לא יודע עד כמה זה נכון.

אגב, מה עם הטסלה שלך? לא רצית למכור? כתבתי לך בזמנו ונעלמת...

 

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

דווקא בתמונות מהמצלמה האחורית

אייפון נראה יותר חד

גלקסי אחרי חצי שנה של שימוש משהו קורה במצלמה

אחרי שנה+ היא בכלל נהיית מטושטשת

צריך להוריד קצת בהירות כל פעם, אומר את זה בתור אחד שהחזיק מעל 5 מכשירים שונים

פורסם (נערך)

אולי לעדשות אין בלאי, אבל עדשות של טלפון חשופות כל הזמן לסביבה  לכן הן סובלות הן מבליה (שריטות) והן מלכלוך. זה תלוי ביחס שמקבל המכשיר בכלל.

 

אישית אני מצלם במצב pro רק מסיבה אחת - במצלמה הראשית אני מקבל קבצי dng שניתנים לטיפול בלייטרום. משתדל להמנע משינוי settings, ממילא יש למצלמה יותר מדי מגבלות. השינוי היחיד שאני עושה לפעמים הוא הפחתת החשיפה כדי למנוע אזורי חשיפת יתר, את האזורים החשוכים אפשר לתקן, במידת מה, על ידי עיבוד.

 

ובכל מקרה - שום מצלמה לא יכולה להתגבר על הפיזיקה של עדשות וחיישנים זעירים. וחוץ מזה, צורת אחיזת ותפעול הטלפון פוגעת ביציבות הצילום וכך באיכותו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש בהחלט עוד פרמטרים חוץ מזמן שמשנים ויש את כל העניין של computational photography ושילוב תמונות כדי להוציא תוצאה יותר טובה.

 

גם בmirrorless מודרניות זה כבר מתחיל להיכנס ולא כזה פשוט כמו סתם לצלם סטטית בידני. (והעיבוד הזה הוא ילק משמעותי מהאיכות תמונות באייפון במיוחד עם שימוש בhdr מכמה תמונות עם חשיפה שונה, כמה עדשות וחישובי עומק בעזרת LiDAR(ֶכל מני מנגנוני ביטול רעידות וכו

 

כאילו אם יש משהו ספציפי שאתה מנסה להגיע אליו מידע - סבבה , אבל המצלמות עושות המון כדי לשפר את זה - הייתי נמנע מלצלם ידני גם מעבר (וגלקסי לא יכול להוציא raw או את כל המידע בלי זה ? האייפון עבר לheic ומוציא המון מידע במיוחד אם אתה מצלם Live Photo ויכול גם להוציא raw למרות שזה לגמרי על גבול המיותר לדעתי)

לפני 36 דקות, Shmelov כתב:

הסלפי אצלו חד משמעית עדיף על שלי ואצלי הוידאו עדיף (הגדרת איכות מירבית אצל שנינו).

זה חלק נכון ומאוד מדויק

האייפון מוציא וידאו פשוט מעולה והמצלמה הקדמית מנגד מביכה לעומת הגלקסי והרבה פלאפונים אחרים

במיוחד אגב בפריימרייט גבוהה או עם hdr.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

הסיבה שהמצלמה הקדמית בגלקסי (מהסדרות הגבוהות) לוקחת היא יכולת האוטופוקוס, דבר שאולי ייכנס באייפון 17. עד אז האיכות הסופית תלויה ברמת החפשנות של הסיני שכייל אותה בייצור.
באשר לוידאו, היכולות של האייפון הן בליגה בפני עצמה. גם ההתמודדות עם הקלטת הסאונד בהופעות חיות (או בכל מקום אחר שהוא סופר רועש) משאירה אבק לכל המתחרים.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, Liviur כתב:

יש בהחלט עוד פרמטרים חוץ מזמן שמשנים ויש את כל העניין של computational photography ושילוב תמונות כדי להוציא תוצאה יותר טובה.

 

גם בmirrorless מודרניות זה כבר מתחיל להיכנס ולא כזה פשוט כמו סתם לצלם סטטית בידני. (והעיבוד הזה הוא ילק משמעותי מהאיכות תמונות באייפון במיוחד עם שימוש בhdr מכמה תמונות עם חשיפה שונה, כמה עדשות וחישובי עומק בעזרת LiDAR(ֶכל מני מנגנוני ביטול רעידות וכו

 

כאילו אם יש משהו ספציפי שאתה מנסה להגיע אליו מידע - סבבה , אבל המצלמות עושות המון כדי לשפר את זה - הייתי נמנע מלצלם ידני גם מעבר (וגלקסי לא יכול להוציא raw או את כל המידע בלי זה ? האייפון עבר לheic ומוציא המון מידע במיוחד אם אתה מצלם Live Photo ויכול גם להוציא raw למרות שזה לגמרי על גבול המיותר לדעתי)

זה חלק נכון ומאוד מדויק

האייפון מוציא וידאו פשוט מעולה והמצלמה הקדמית מנגד מביכה לעומת הגלקסי והרבה פלאפונים אחרים

במיוחד אגב בפריימרייט גבוהה או עם hdr.

 

אני לא מדבר על סלפי, מדבר על מצלמה אחורית

סתם לשבת בבריכה ולצלם, בלי לחשוב יותר מדי

אייפון 13 מוציא תמונה יותר יפה מגלקסי 22. באייפון היא נראית כאילו צולמה במצלמה איכותית של קנון

בגלקסי היא נראית תמונה מטלפון.

 

×
×
  • תוכן חדש...