Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק בגלל מה שציינתי.

רמת העיבוד (שילוב תמונות , מנגנוני שיפור תמונה , שימוש בליידר - חיישן עומק מבוסס לייזר לחשב שכבות עומק בתמונה וכו) הן עדיין רמה מעל.

האופטיקה אבל של חלק מהאנדרואידים יותר טובה לפעמים (במיוחד בזום גבוהה מאוד, שזה משהו שאפל לא נגעו בו עדיין) לכן זה תלוי קצת מה / איל אתה מצלם

 

לטעמי - בצילום יומיומי ובתנאי תאורה בעייתיים האייפון לגמרי מקדימה כרגע

אם האובייקטים יוצר מרוחקים - יש אנדרואידים שיעשו עדיין עבודה יותר טובה

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

גלקסי אחרי חצי שנה של שימוש משהו קורה במצלמה

אחרי שנה+ היא בכלל נהיית מטושטשת

 

אולי בגם בדגם שלך יש את הבעיה שמפורטת כאן:

 

קנה אייפון.

בסופו של דבר, רב הזמן, התוצאה האוטומטית טובה. 

מקסימום, בדעיבד, תעשה עיבוד באפליקציה של הטלפון. היא טובה.

 

 

לפני 7 שעות, Liviur כתב:

יש בהחלט עוד פרמטרים חוץ מזמן שמשנים ויש את כל העניין של computational photography ושילוב תמונות כדי להוציא תוצאה יותר טובה.

 

גם בmirrorless מודרניות זה כבר מתחיל להיכנס ולא כזה פשוט כמו סתם לצלם סטטית בידני. (והעיבוד הזה הוא ילק משמעותי מהאיכות תמונות באייפון במיוחד עם שימוש בhdr מכמה תמונות עם חשיפה שונה, כמה עדשות וחישובי עומק בעזרת LiDAR(ֶכל מני מנגנוני ביטול רעידות וכו

 

כאילו אם יש משהו ספציפי שאתה מנסה להגיע אליו מידע - סבבה , אבל המצלמות עושות המון כדי לשפר את זה - הייתי נמנע מלצלם ידני גם מעבר (וגלקסי לא יכול להוציא raw או את כל המידע בלי זה ? האייפון עבר לheic ומוציא המון מידע במיוחד אם אתה מצלם Live Photo ויכול גם להוציא raw למרות שזה לגמרי על גבול המיותר לדעתי)

זה חלק נכון ומאוד מדויק

האייפון מוציא וידאו פשוט מעולה והמצלמה הקדמית מנגד מביכה לעומת הגלקסי והרבה פלאפונים אחרים

במיוחד אגב בפריימרייט גבוהה או עם hdr.

 

אתה מנסה לעלות לרמה טכנית עם מישהו שלא רוצה ללמוד והוא בטח לא מסוגל לאפיין את הסוגייה.

גם הפיקסל של גוגל וגם האייפון עושים עבודה טובה מאוד בלהוציא תמונה שתיראה לרב האנשים טוב.  האייפון מכשיר יותר טוב, מבחינות אחרות, אז שייקנה אייפון. הוא יהיה מרוצה מהמצלמה

השאר... תלוי כמה הוא טוב בהחלפת ממשקים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סה״כ מנסה להסביר למה ממש אין טעם בלצלם ידני, הגענו למצב - שאם אתה באמת לא צלם מומחה עם מטרה מאוד מסוימת + מצלמה ״טיפשה״ - שעל אוטומט כנראה תשיג הרבה מעבר (גם מבחינת מידע לערוך את התמונה אח״כ אגב).

 

לגבי הפיקסל - עשה קפיצה רצינית בדור הנוכחי. נראה אבל מה ספטמבר יביא.

 

אגב ספטמבר - @Transporter - כרגע לא הייתי קונה כלום. אנחנו כנראה חודש מהצגת אייפון חדש וחודשיים מתחילת מכירה שלו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מנסיון האחרון שלי(גלקסי s21),  מצאתי את אישתי יושבת על הרצפה וכמעט בוכה כי התמונות יוצאות מרוחות(צילום ביתי רגיל, של הילדה שלנו). זה שעה אחרי שפתחנו אותו מהקופסא. שעה אחר כך כבר פירסמתי אותו ביד 2, שבוע אחר כך מכרתי (והפסדתי רק 800 שקל כי הביאו אותו מאילת). 

באותו יום הלכנו לקנות את ה 12 פרו.

באור יום התוצאות היו קצת פחות מביכות לגלקסי, אבל בתאורה ביתית האייפון השאיר לו אבק.

כנל בסלפי.

מצד שני, זה ניראה שהתמונות שם הן תוצר כמעט מוגמר לעולם שלנו היום (אינסטגרם), לי התמונות לפעמים מרגישות "עשויות" מדיי ואני אישית יותר אוהב את מה שיוצא מהפיקסל 6 פרו שלי. ובאותה נשימה, בתאורה ביתית, מבחינתי האייפון לוקח ביג טיים. בסלפי התמונות שלה אייפון מנצחות בקלות.

בקיצור, האייפון בעיני מוציא תמונות עשויות יותר - אבל הוא עדיין מנצח את כל מה שראיתי.

  • מצחיק 2
פורסם

יש לך תמונות לדוגמה?

חוץ מזה את ה-12 פרו היה יותר הוגן להשוות ל-S21 אולטרה ולא לרגיל, בגלל המצלמה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תשמע לתת תמונןת כדוגמא אלא אם כן צולמו באותה דקה מאותו מיקום בדיוק זה דיי חסר תועלת.

 

הreviewים של dxomark דיי סבירים בנושא כהשוואה (לא מושלמים לרעת האייפון אגב) אבל אם נתייחס לזה כבייסליין סביר:

https://www.dxomark.com/samsung-galaxy-s21-ultra-5g-snapdragon-camera-review-ahead-of-exynos/

 

https://www.dxomark.com/apple-iphone-12-pro-camera-review-great-smartphone-video/

 

בא נזכור גם שמדובר במכשירים בני שנתיים וכמעט כל שנה יש קפיצת מדרגה. (תחרות בריאה! מעולה לצרכן!)

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעה, yaniv572 כתב:

י יושבת על הרצפה וכמעט בוכה כי התמונות יוצאות מרוחות(צילום ביתי רגיל, של הילדה שלנו). זה שעה אחרי שפתחנו אותו מהקופסא. שעה אחר כך כבר פירסמתי אותו ביד 2, שבוע אחר כך מכרתי (והפסדתי רק 800 שקל כי הביאו אותו מאילת). 

באותו יום הלכנו לקנות את ה 12 פרו.

מודה אני לפניך שלא הדור הנוכחי גידל אותי

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 2

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, yaniv572 כתב:

מנסיון האחרון שלי(גלקסי s21),  מצאתי את אישתי יושבת על הרצפה וכמעט בוכה כי התמונות יוצאות מרוחות(צילום ביתי רגיל, של הילדה שלנו)

 

זה כבר נשמע מוזר.

לא יצא לי לצלם עם אייפון אבל הs21 שלי מוציא תמונות מטורפות וכנ"ל וידאו (בהופעה, בתאורה קשה וממרחק רב)

גם אם אתאמץ לא אוכל להוציא תמונות מטושטשות איתו בתאורה ביתית רגילה...

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, Liviur כתב:

אגב ספטמבר - @Transporter - כרגע לא הייתי קונה כלום. אנחנו כנראה חודש מהצגת אייפון חדש וחודשיים מתחילת מכירה שלו.

 

ההשקה תהיה ב-7 לספטמבר, יום רביעי.

 

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 31 דקות, flytomars כתב:

 

זה כבר נשמע מוזר.

לא יצא לי לצלם עם אייפון אבל הs21 שלי מוציא תמונות מטורפות וכנ"ל וידאו (בהופעה, בתאורה קשה וממרחק רב)

גם אם אתאמץ לא אוכל להוציא תמונות מטושטשות איתו בתאורה ביתית רגילה...

 

 

כנ"ל. התמונות של ה-S21 של זוגתי בלילה מוציא תמונות יותר חדות מאשר האייפון שלי. לא ברור לי איך התמונות יוצאות מרוחות בתאורה ביתית. 

פורסם

אגב בעניין הפוקוס. אצלי יש s10e ואצלי גם הפוקוס של המצלמה הראשית היה דפוק לגמרי, ברמה שעשיתי פוקוס ידני. ככה כמעט שנתיים.

לפני שלושה חודשים בערך באחד העדכונים הפוקוס חזר לעבוד תקין, בערך.

מוזר הדבר הזה.

פורסם

אני עם s21+, הוידאו מצויין (הודות למייצב תמונה אופטי) והסטילס, מבחינת עיבוד, לטעמי טיפה פחות טוב מה huawei p20 pro שהיה לי קודם לכן. 

ה p20pro היה הטלפון עם המצלמה הטובה ביותר שהיתה לי ever, הוא מוציא צילומים מעולים ב mode אוטומטי בחושך ובאור כאחד - ובשיא הקלילות.

לדעתי, לא בכדי ה p50pro נמצא היום מעל s22 ומעל אייפון13 בדירוג המצלמות של dexomark.com, וגם אז ה p20pro היה מדורג מעל המתחרים הישירים שלו מבית סמסונג ואייפון. לאחר ניסיון של שנים איתו אני בהחלט גם מבין למה.

 

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

המלצות על טלפון אנדרואיד (סמסונג וכדומה) שעונה על הדרישות הבאות?

קנייה בארץ או בחו"ל (ארה"ב/אירופה)

 

1. מצלמה מעולה (בעיקר סטילס, כולל טבע, אבל גם וידאו)

2. גודל עד 6.7 (אפשר גם פחות)

3. ממשק נוח ומעבד חזק לעבודה מזדמנת (הקלדה ושליחת מיילים, קריאה של מסמכים, צפייה בוידאו וכדומה)

4. עמידות וחיי סוללה טובים+

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 5 דקות, gadik6 כתב:

המלצות על טלפון אנדרואיד (סמסונג וכדומה) שעונה על הדרישות הבאות?

קנייה בארץ או בחו"ל (ארה"ב/אירופה)

 

1. מצלמה מעולה (בעיקר סטילס, כולל טבע, אבל גם וידאו)

2. גודל עד 6.7 (אפשר גם פחות)

3. ממשק נוח ומעבד חזק לעבודה מזדמנת (הקלדה ושליחת מיילים, קריאה של מסמכים, צפייה בוידאו וכדומה)

4. עמידות וחיי סוללה טובים+

 

את הדבר הכי חשוב לא אמרת, תקציב.

אם התקציב לא מוגבל אז לך על ספינות הדגל של היצרנים המובילים

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...