Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

והתקלה הזו לא הייתה קיימת מהתחלה?

הופיעה אחרי כמה חודשים.

המכשיר אז היה באחריות, תוקן. התקלה חזרה שוב לפני כחודשיים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 6 שעות, falou כתב:

יש לאפל את Air Drop, שזה ממשק נוח להעברת קבצים בין מכשירים שונים עם מערכת הפעלה של אפל.

זה מה שמפצה על זה שאי אפשר לחבר את המכשיר עם כבל למחשב ולהעביר את מה שאתה רוצה. כרגיל לאפל.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

זה מה שמפצה על זה שאי אפשר לחבר את המכשיר עם כבל למחשב ולהעביר את מה שאתה רוצה. כרגיל לאפל.

 

בטח שאפשר, אם יש לך אפל

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לחבר למחשב זה עדיין משהו שאנשים עושים ?

שואל ברצינות - כי חוץ משימושים שלי כמפתח לא מצליח לזכור מתי פעם אחרונה חיברתי את הפלאפון למחשב…

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

זה כמו שאני אגיד שאני לא קונה יותר אפל כי לא מסתדר עם אייטיונס.

אנשים מחזיקים בכל מיני דעות שאין להן רלוונטיות לימינו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 28 דקות, falou כתב:

בטח שאפשר, אם יש לך אפל

יופי.

 

לפני 26 דקות, Liviur כתב:

לחבר למחשב זה עדיין משהו שאנשים עושים ?

אני כן. אחת הסיבות המרכזיות שאייפון לא מתאים לי.

פעם בכמה זמן אני מעמיס על המכשיר ספרים לשמיעה.

נכון, אפשר לעשות את זה גם אחרת (למשל לעלות לענן ולהוריד ממנו) אבל לי זה נראה מיותר.

 

פה אני מסכים עם אדון פאלו, אם אתה רק מדבר בוואצאפ, גולל באינסטא ומעלה תמונות לפה ולשם - כול הטלפונים עובדים אותו הדבר.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כאילו - אפשר - https://support.apple.com/en-in/guide/itunes/itns32636/windows

למרות שעם מק כנראה יהיה צעד אחד פחות (אין אייטיונס - מחברים מכשיר ורואים תיקיות משותפות של האפליקציה או תיקיות משותפות - או פשוט זורקים לאיירדרופ ומעבירים בWiFi. זה כבר ממש מהיר בימינו. בטח ובטח לאודיו)

 

עדיין - לגמרי מקרה קצה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 7 שעות, Liviur כתב:

לחבר למחשב זה עדיין משהו שאנשים עושים ?

שואל ברצינות - כי חוץ משימושים שלי כמפתח לא מצליח לזכור מתי פעם אחרונה חיברתי את הפלאפון למחשב…

למשל כשאני מוריד תמונות שצילמתי כ-raw לצורך טיפול בלייטרום.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין שום סיבה לעשות את זה עם RAW מהסלולרי, הקבצים לא גדולים.

לפני 7 שעות, David32 כתב:

פה אני מסכים עם אדון פאלו, אם אתה רק מדבר בוואצאפ, גולל באינסטא ומעלה תמונות לפה ולשם - כול הטלפונים עובדים אותו הדבר.

 

 

מצאתי משהו שהמעבד כן משפיע עליו (אולי), גם אצלי, וזה בעקבות העמקת הקשר ביני לבין ה-voice assistant. אני לא יודע אם זו סירי או המעבד, אבל האייפון שהיה לי עבד הרבה יותר מדוייק ומהר עם בקשות בסיסיות, כמו לחייג למשתמשים, להפעיל אפליקציות, לפתוח תזכורות וכו' (בלהבין טקסטים ארוכים, גוגל הרבה יותר טובה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חלק רץ בימינו מקומית וחלק על הענן. (מאז iOS 15 , לפני זה - זה היה גרוע בצורה רצינית בזמן תגובה מאנדרואיד)

לפני שעתיים, sperial כתב:

למשל כשאני מוריד תמונות שצילמתי כ-raw לצורך טיפול בלייטרום.

 

 

נשים בצד כן raw או לא ... אבל icloud וphotos. עד שאני מגיע הביתה - התמונות באיכות מלאה כבר נמצאות על המחשב שמחזיק לי את ספריית התמונות באיכות מלאה. אין פיצ׳ר מקביל בgoogle photos? קשה לי להאמין.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בטוח שיש, אבל לא יותר נכון לבחור את התמונות שדווקא אתה רוצה לעבד קודם, ואז להוריד רק את הנבחרות למחשב?

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 10 שעות, ALÞћÃ כתב:

אם זו לא סוללה שמתפוצצת באופן סדרתי, אל תצפה שמישהו בישראל ייקח אחריות על ה S20 שלך גם אם זה יוכר עם כשל סדרתי. בשביל זה מוציאים מכשיר חדש כל שנה ומי שברשותו מצויה המעה, שישדרג ויקווה לטוב.

מצויה ברשותי המאה, אבל למה לי לקנות מכשיר דגל חדש כל שנה? כי היבואן או היצרן לא מסוגל לטפל בכשל התכנוני שלו?

לא רואה סיבה לקנות S22 אולטרה כרגע (למעט העניין שהמצלמה שלי לא מתפקדת כמו שצריך) כי הוא לא מהווה שדרוג משמעותי מבחינתי.

רוצה לקנות פעם ב-3 שנים בערך. בתיאוריה במקרה שלי זה אומר לחכות ל-S23 אם אני רוצה להישאר עם סמסונג.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 25 דקות, falou כתב:

בטוח שיש, אבל לא יותר נכון לבחור את התמונות שדווקא אתה רוצה לעבד קודם, ואז להוריד רק את הנבחרות למחשב?

 

 

אישית ? לא - מעדיף לסנן את התמונות על המחשב עם מסך גדול וברוגע מאשר על הפלאפון - או מקסימום לסמן favorites על הפלאפון - ולשמור את הכל על הענן + על המחשב. (אני גם ככה משלם על 2 טרהבייט שמשותף לכל המשפחה ויש לנו ספרייה משותפת לדעתי של 300-400 ג׳יגה של תמונות ביני לבין אשתי - שמצלמת בקצב מפחיד)

קרה לי לא פעם שהעפתי מבט על תמונה על הנייד - לא התרשמתי - ואח״כ על המחשב במסך גדול ובמבט נוסף מצאתי שאני אוהב אותה ומעדיף אותה (ולפעמים - חודשים אח״כ).

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

^^ כמוני כמוך דור

מחכה בסבלנות ב"ה לS23 שנה הבאה לפני פסח :) (כיום עם S20+ שעובד עדיין מצוין לשימושיי)

שדרוג משמעותי ממזמן כבר אין בין המכשירים שבין החברות,למעט שדרוגי מעבד\מצלמה ובספק שיהיה בעתיד.

 

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני כבר שנים עם גלקסי, כל פעם שיוצא מכשיר חדש אני קונה

בעבר היה לי גם אייפון במקביל

אני מרגיש בשנים האחרונות שגלקסי כשהוא חדש יש לו מצלמה מעולה, לאט לאט היא נהיית פחות טובה, אולי בלאי של העדשה או משהו

זה ככה גם באייפון?

כשאני משווה היום תמונות של הגלקסי 22 שלי לאייפון 13 האייפון לדעתי הרבה יותר וחד

×
×
  • תוכן חדש...